Cumartesi, Aralık 10, 2016
Sahil Taşlarının Dekoratif Hali

Sahil Taşlarının Dekoratif Hali

28

Artık rüzgarda kapılarımız çarpmıyor. Sahilden topladığım taşlara peçete tekniği ile dekopaj uyguladım. Şimdi evimizde kapı tutucu olarak kullanıyoruz. Yapılışı ve diğer resimler bloğumuzdawww.duzenlievim.com

28 YORUMLAR

  1. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık.Hem de kullanılıyor olması çok güzel.Dekoratif objeleri seviyorum ama sadece dekoratif amaçlı olunca toz yuvası gibi görünüyorlar bir süre sonra gözüme, ama kullanılıyorlarsa o zaman farklı.Sanırım tembellik var biraz ruhumda.

  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık, blogunuzada yorum yazmaya çalıştım ama üyeliğim olmadığı için yazamadım. Bi sorum olacaktı, blogunuzdaki ramazan bayramı tatili yazısındaki balkonunuzun resminde karşıda mor veya fuşya renkte bi çiçek sarkıyor acaba ismini biliyor musunuz?

  3. BynFavori42: Çok teşekkürler, blogtaki sorun giderildi, artık yorum yazabilirsiniz. Balkon resmindeki sarkan çiçek ismi ise “begonvil”, Bodrum’daki evlerde kullanımı çok yaygın.gunesedogru: Teşekkürler, bence, hem evde kullanım için hem de yakınlara hediye vermek için ideal.

  4. Byn Favori42 sizinde farkettiğiniz gibi, Bodrum evlerini güzelleştiren begonviller bir harika, seyretmeye doyamıyorsunuz. Saksıları yine peçete tekniği ile yaptım, Sevgiler

  5. ben de çok yapmıştım.Bir taş parçası ne güzel bir görünüm kazanıyor,işlevselleşiyor.duzenli evim,ellerine sağlık.Balkonunuza da bayıldım.

  6. ben taşları beğendim amaaaaaaaaaaaen çok bloğunuzu beğendim. sıkı bir takipçisi olucam artık:)) ismi bile bana ferahlık veriyo düzenli evim :)) düzen delisiyimdir.. ama bi türlü düzenli olamam:)

  7. aynen işte.. şöyle açtın mı pırıl pırıl, her şey düzenli ,intizamlı dolaplar,çekmeceler hayal ederim. öyle yapmaya çalışırım ama bi türlü olmaz. sürekli yeni yöntemler geliştiriyorum ben. mesela ilk kural altığın şeyi yerine koymak, tabiki evde her şeyin bi yeri olmalı önce :))

  8. ay sorma yaa bende hep hayal ederim ama eşim bişey arar benden habersiz heryer talan olur gittikçe daha da dağınık biri oluyormuşum gibi geliyor düzenli görünen şeyler arkadaşında dediği gibi huzur veriyor

  9. kesinlikle huzur veriyor. benim eşimde öyle yapardı artık bana sormadan dokunamıyor:) öylesi de beni yoruyor. ama şu düzeni eninde sonunda toparlamasını öğrenicem.

  10. Sevgili ayme ve BynFavori42,Bugün veya yarın bloğumuz da “çekmecede giysi düzenleme” yayınlanıyor, eminim herkesin işini kolaylaştıracaktır. Sevgiler