Cuma, Aralık 9, 2016
sakallı ip mucisesinden bir demet perde :)

28 YORUMLAR

  1. CANIM BENDE SADE KREM RENGİNDEN YAPTIM.AMA İÇERİĞİ ZENGİNLEŞTİRMEDİĞİMDEN YAYINLANMADI.tatesal.blogspot.com dan bakabilirsin….Bence tül perdenin üzerine değilde sadece sakal ipten yaptığın perdeyi üzerine 2-3 sıra 2li trabzan yaparak bağlayabilirdin..hem daha aydınlık olurdu….

  2. selmacım sağol canım :)tatesal tülün üzerine kullanmıycam canım. annemin evinde öyle bi cama takıp denemiştik hemen fotolamıştım. yeni evime taşınınca kullancamda şimdi bekliyor. bende tül perde kullanmayı düşünmüyorum yani haklısın. hemen bakıyorum bloguna :)aysen avci teşekkürler :)

  3. gönüldenele seninkide çok güzel olmuş canım. koridorumun küçük penceresine seninki gibi dut iptende karıştırarak yapmayı düşünüyorum. sana gönderiyim istersen senin fona çok uymuş hakkaten :))bu arada benim mutfak halım turuncu yeşil masa ve sandalyelerimde öyle bak :)

  4. bendede yeşil acayippp hakim..duvarlar masa sandalye…mutfak takımı… ay bu renkler iyiki moda oldu.eskiden olsa tuhaf gelirdi,yadırgardı insanlar…

  5. evet daha önce yayınlamıştım bu sandalyeleri canım. mutfak renklerimi gör diye koydum buraya.haklısın valla bu renkler moda ya çok hoş oluyo kullanılması,eskiden hep koyu renkler ıyy hiç sevmem :)

  6. canım onu bende çok merak ediyordum o yüzden annemin evinde takıp denedik işte hemen.hiç görünmüyor içerisi biliyomusun :) tüle gerek yok yani evin içi gözükmüyor :)

  7. tül kullanmadan yapacaksanız biraz daha sık yapabilirsiniz.Ben araya da boncuklar attığım için görüntüyü kapatıyor.Ayrıca 3 ve 4 lü sıradan örülen trabzana dikmek daha gösterişli yapıyor ve yıkamak daha kolay oluyor.Tabiki tercih meselesi…Benimki de burada

  8. yildiz32 üst kısmını trabzan yapmadım çünkü benim evimdeki pervazlar kapatıyor o kısmı :) yıkanması nasıl bu arada ??

  9. yıknaması biraz zor. 4-5 tane bir arada olacak şekilde bağladık yani karışmıycak şekilde birkaç yerinden bağlıyoruz.sonra bir kılıfın içinde yıkanıyor.Biz yastık kılıfı tercih ettik.

  10. çok sağolun verdiğiniz bilgi için ben salona düşünüyorum ve içeri gözükür diye vazgeçmiştim. şimdi yapabilirim. teşekkür ederim

  11. rica ederim yalnızben83 yapda görelim bizde:)birdost71 teşekkürler beğenmene sevindim hemşehriymişiz bu arada yeni öğrendim :)