SAKSILARIMA PEÇETE:))))

-

BİLDİĞİMİZ PLASTİK SAKSILARI BOYAMADAN SADECE PEÇETE VE PEÇETE TUTKALI KULLANARAK YENİLEDİM, BUYRUN BAKIN CANLARIM, NASIL OLMUŞ?

20 yorum gelmiş

  1. kondor

    peçete tutkalı dediğiniz dekopaj için kullanılan maddemi ve birde şeyi soracağım peçetenin tamamınımı kullandınız bende 2 kere peçeteden parça kesmeden tamamını zemine dekopoj tutkalı ile uygulama yaptım peçeteyi zemine tam olarak adapte edemedim kabarcıklar kopmalar oldu ne kadar nazik hareket etsem bu mümkün olmadı malum dekopaj uygulamasında dıştan içe ilerliyorsunuz .

  2. celebi74

    ellerine sağlık acemicim!!!sevgili kondor zemin uygulamalarda zeminin altınada tutkal sürüp sonra peçeteyi de üzerine düzgünce yerleştirip tekrar üzerinden tutkaşl uygulaması yapabilirsinizkayamaları buruşmaları önleyebilirsiniz böylelikle!

  3. bahar006

    Hayır dekupajda içten dışa ilerlersiniz, önce ortayı sağdan sola sonra artı oluşturacak şekilde yukarıdan aşağı. Eğer önce dış kısımları yapıştırırsanız ortada kalan havanın çıkış yolunu kapatmış olursunuz. Çelebinin sözlerine de katılıyorum, bir de fırçanıza tutkalı bol bol alır ve hep aynı yöne sürerseniz yırtılmaları engellemiş olursunuz. İşlem bitince de ponpon fırçayla üzerine hızlı bir şekilde 1-2 dk. baskı yaparsanız kırışıklıklar da düzelir.

  4. acemihobici

    ARKADAŞLARIM, ÖNCELİKLE SAKSILARI BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDİYORUM:)))BEN NEMLİ SÜNGERLE YAPIYORUM PEÇETE TRANSFERİNİ. SYBELLA’NIN BANA ÖĞRETTİĞİ ŞEKİLDE:))))TUTKALI ISLATIP SIKTIĞIM SÜNGERE SIKIP DAĞITIYORUM İYİCE SÜNGER ÜZERİNDE…SONRA TRANSFER YAPACAĞIM YERE SÜRÜYORUM TUTKALDAN…..SONRA DA PEÇETEYİ DİKKATLİCE YERLEŞTİRİP ZEMİNE YİNE SÜNGERİ BASTIRA BASTIRA HER YERİNE SÜRÜYORUM. ŞİMDİYE KADAR NE HAVA KABARCIĞI OLDU BENDE NE DE YIRTILMA OLDU… ÖYLE İÇTEN DIŞA SAĞDAN SOLA VB…DE YAPMADIM HİÇ BEN…ÖĞRETMENİM ÇOK İYİYDİ HERHALDE:))))))

  5. gunesedogru

    SYBELLA’NIN BANA ÖĞRETTİĞİ ŞEKİLDE:))))TUTKALI ISLATIP SIKTIĞIM SÜNGERE SIKIP DAĞITIYORUM İYİCE SÜNGER ÜZERİNDE…SONRA TRANSFER YAPACAĞIM YERE SÜRÜYORUM TUTKALDAN…..SONRA DA PEÇETEYİ DİKKATLİCE YERLEŞTİRİP ZEMİNE YİNE SÜNGERİ BASTIRA BASTIRA HER YERİNE SÜRÜYORUM.

    bu yöntemi bilmiyorum ben :)

  6. fiamma1

    Bayıldım acemiciğim ben de yapacağım ben de yapacağım:)) dedim de ne zaman fırsat bulurum yaparım onu bilmiyorum. Boyamayı düşünüyordum ne zamandır ama böylesini de sevdim hem daha kolay gözüktü gözüme. ellerine sağlık.

  7. kondor

    çelebi74 önce tutkalla peçeteyi yapıştırmak aklıma gelmemişti demek bir yöntemi varmışbakar006 peçete tutkalının yapılış yönünü bilmeme rahmen yalnış yazmışım ama iyi olmuş ayrıntılı anlatmışsınız sağolunben peçete dekopajını burdan öğrendğ bi kere denedim tam tekniğnine sahip değilim bütün peçeteyi ne zaman denesem sorun oluyordu iyi oldu dediklerini kenara aldım ilk denememde inş daha başarılı olabilirim:)

  8. acemihobici

    noblessim sağol canım:)güneşedoğrum canım, ben hiçbir şey bilmiyordum böyle öğrendim, oldu:))))mavişim evet balım, böyle güzel oldular:)))aslımavim çok teşekkür ederim canım:))fiammam birtanem, hemen yap, çok kısa sürüyor çünkü, ben dördünü 5 dakikada kapladım:)))) peçeteni, süngerini hazırla, pıt pıt yapıştır bırak kurusun, sonra vernik sürersin bir ara:))))özlemyr arkadaşım, teşekkür ederim:))kondorum, bu yöntem çok basit ve hata vermiyor, kolay yapışıyor bence bir sorun çıkmaz:)))

  9. sibeltunay

    Acemi, pıt pıt yapıştırması kolay da,benim balkon kovalara olur mu diyorum.Öyle büyük su kovaları ki, peçete,tutkal yetmezler.Bende renklerini zaten beğenmiyordum kovaların,bak şimdi bu işide sıraya koymalıyım.Gerçekten çok güzeller.Aklıma girdi bir kere….

  10. acemihobici

    sağolasın okuyan arkadaşım:))))sibeltunay arkadaşım, olur tabi neden olmasın:)))) kovaların renklerini değiştir önce, boya ama açık renk boya ki peçete belli olsun, sonra da en çok görünen yerine büyük diğer yerlerine de aynı peçeteden kestiğin minik desenleri yapıştır, bak, oldu bile:))))) hadi yap da yayınla canım:)))

Bir Cevap Yazın