Salı, Aralık 6, 2016
Salçalı saksılar! (geri dönüşüm)

Salçalı saksılar! (geri dönüşüm)

11

geri dönüşüm
Atıkların değerlendirilip, yeniden kazanılmasını, yani geri dönüşüm çalışmalarını çok seviyorum. Salça tenekeleri de bu sevgimden nasibini alan malzemeler arasında. Ayrıntılar blogumda.

geri dönüşüm

geri dönüşüm

geri dönüşüm

geri dönüşüm

geri dönüşüm

Paylaş
neslihanmetin
Turizm sektöründe beş yıldızlı bir otelin satış pazarlama müdürlüğünü yapmaktayım. 7 Yaşında bir kız çocuğunun çalışan annesiyim . Hayatımın önceliği minik kızım ve ardından ailem - işim . Hobilerim ise iş hayatının stresini ve günün yorgunluğunu atmak adına yine önceliklerim arasında . Paylaşmanın önemine inanan , yeni dostluklar kurmayı seven biriyim. Bu sebeple burdayım ve bloğuma da gelirseniz çok sevinirim ... :))

11 YORUMLAR

  1. Çok güzeller. Geri dönüştürme sorumluluğu olması yanı sıra sizin güzel emeklerinizle harika olmuşlar. Dışarıdan alsan bu kadar güzel olamazdı gerçektende :)
    Bu arada bahçeniz herhalde çizmeleri de bu masada çekmiştiniz çok rahat bir mekana benziyor :) Sizden bu bahçe için daha çok eser çıkar gibime geldi…

  2. Sevgili senayatilgan teşekkürler güzel yorumların beni mutlu etti :) Aynen Çizmelerde bu masada çekildi. Ama Bahçe değil evimin balkonu . Umarım güzel şeyler çıkar bayılıyorum Balkonlarımı süslemeye :)

  3. İşte bir balkon düşkünü daha :))
    Elinize sağlık! Benim de niyetim bu işe ama tek başıma yaşadığım için evde yemek pişirmiyorum.Bu işi yapabilmek için konserve alıp pişirmesem de içini döküp deneyeceğim en kısa zamanda:))

  4. :) sevgili yaptım oldu , teşekkür ederim . Konservenin içine gelince dökmeee yazık :) şaka bir yana yakında tanıdığın bir restaurant faalan varsa arasıra gittiğin yada sipariş verdiğin bir yer onlardan isteyebilirsin . Çünkü bunlar 5 kglık salça kutuları , tüket tüket bitmez … Minik bir fikir :)