Şallarım bitti!

-
Revontuli
Revontuli

Bu şalları bitireli çok oldu da elim deyip sizlere gösterememiştim…Bence sonbahar ve kış ayları için çok kullanışlı modeller…Şal severler detaylar ve yapılışları için buyrun burdan

sea shawl
sea shawl

30 yorum gelmiş

  1. subatkahvesi

    sizin şallar bitti bende şallara bittim geçen gün sitenizede girdim inceledim ama anlayamadım:( yapılışlarını öğrenmeyi çok isterim çok değişik ve çok güzeller sık kullanılanlara bile ekledim benim gibi örgüyü el yordamıyla öğrenip az bilenler için nasıl bir yardımınız olur bu şallar hakkında? elinize sağlık…

  2. Hanimelim

    şubat kahvesi genelde şallarımın anlatımları hanımelimde oluyor…Orda arkadaşlarla birlikte örüyoruz bu şalları, istediğiniz model için bloguma mesaj atarsanız ordan sizi yönlendiririm ve yardımcı olurum…beğenmenize çok sevindim arkadaşlar…bu sıralar taktım bu şallara bakalım ne olacak sonum:)

  3. Hanimelim

    bbuket diyor ki;vay vay benden habersiz ha!

    sen kanaviçe yapacam diye uğraş dur…bak ne şallar örüyorum ben…

  4. Hanimelim

    selmatozan diyor ki;Şallarınız öyle güzel ki dayanamadım Hanımelim’den model seçip bir tane başladım bile:)

    selma hanımcım daha devamı gelecek…bu sırlar biraz yoğunum o yüzdne yeni modeller ekleyemedim..ama yakınd açok daha harikaları gelecek…

  5. Hanimelim

    selma hanıcmım çok güzle bir şal ve de çok zor değil…eğer takılırsanız ben size yardımcı olurum…kolay gelsin size

  6. selmatozan

    teşekkürler Hanımelim, anlatım ve şemalar o kadar açıklayıcı ki takılmak mümkün değil, öğleden sonra ofiste başladım eve getirmedim, henüz şemayı takip ederek örüyorum modelin mantığını kavradıktan sonra çabuk bitirmeyi umuyorum gerçi ben bir tek şeyle duramam aynı anda birkaç tane işim olur aralarında gezerim, bakalım ne zaman biter..

  7. Hanimelim

    selma hanımcım ben de aynı şekilde…şu an elimd 4 tane şal var…o yüzdne biraz yavaş bitiyor şallarım . bu arada başlamayı düşündüğüm bir kaç şal daha var, haftasonuna doğru bir kaç şala daha başlarım ben…sonra da ondna ona koşup dururum…

  8. meyyale

    ilk modelin canlı rengarenk yapılmış olanını gözümde canlandırdım bian .kelebek kanatları gibi adeta..büyük emek tebrikler ..

Bir Cevap Yazın