sandalyemin yeni yüzü

-
eski hali
eski hali

bu sandalyemin gördüğünüz gibi döşemesi yırtılmıştı.daha önce hangi arkadaş yapmıştı bulamadım ama buradan aldığım fikirle sandalyemi yeniledim yeni halini merak edenler işte yenilenen sandalyem:

yeni hali
yeni hali

elimdeki kot parçaları ile sandalyelerimi kapladım.arka vidalarını söküp kumaşı yerleştirdim.Fikri veren arkadaşı hatırlayamadım ama teşekkür ediyorum kendisine.

28 yorum gelmiş

  1. dolunay82

    teşekkür ederim yorumlarınız için.eski sandalyemi yeniden kazanmaktan mutluyum beğenmenize sevindim.kimden gördüğümüde buldum sonradan.işte burada bbuket’e teşekkürler tekrar.

  2. nurkaya

    evin önünde duran 8 sandalyem var. demirleri hafiften paslanmaya başlamış ve yüzleri eskimiş. Onlar için böyle bir çalışma yapabilirim sanırım. paylaşım için teşekkürler..

  3. dolunay82

    hepinize teşekkür ederim güzel yorumlarınızdan dolayı.bir şeyleri geri kazanmanın verdiği mutluluğu yeni aldığımız eşyada bulamıyoruz dimi.yaşasın geri dönüşüüüüümm.:)

  4. Sevtap Uçar

    SİZE KATILIYORUM EVE BI ODA DAHA GEREK GERİ DONUSUM ODASI HIC BISEY ATAMIYOR INSAN ÇOK GUZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK GULE GULE ESKİTİN

  5. acemihobici

    süper olmuş, ellerine sağlık, ben de geçen sene kaplamıştım mutfak sandalyelerini, yeni almışım gibi oldu, ne kadar mutlu oluyor insan değil mi?güle güle kullanın.

  6. bbuket

    dolunay82 sandalyeni görünce fikri veren arkadaş acaba benmiyim diye geçirdim aklımdan. gerçektende benmişim, aman ne sevindim, ne kadar mutlu oldum anlatamam. burada birbirimizin işine ne kadar çok yarıyoruz değilmi arkadaşlar. ne kadar güzel birşey. ellerine sağlık çok güzel olmuş, güle güle kullan.

  7. EMEL03

    bbuket’e katılıyorum. Hepimizin birbirleriyle paylaştığı bu çalışmalar bizlere fikir vererek hem aile ekonomisine hem de bizler için faydalı uğraşlara yöneltiyor.

  8. dolunay82

    teşekkürler arkadaşlar.bu siteyi bulmadan öncede atamazdım ama nasıl değerlendireceğimi bilemezdim bazen.derdimki bi fikir veren olsada şunları atmasam.onun için çok seviyorum burayı.aradığım yer burası.bbuket ve fikirlerini paylaşan tüm site dostlarına bir kez daha teşekkür ederim.

  9. 28300

  10. bbuket

    28300 harika bir fikir hem sağlamda olur. benim kullandığım kumaşta eski, kullanmadığım bir çarşaftı. tam tamına geri dönüşüm yani.

  11. dolunay82

    teşekkürler arkadaşlar.28300 buda eski kot eteğimin kumaşı zaten oda geri dönüşüm yani.hemde 2 ytl ye kumaş alıp kendime diktiğim ve eskittiğim kot eteğim:))

Bir Cevap Yazın

Eski kottan çanta yapalım

| | 1 Yorum

Batman aplikeli çocuk tişörtü

| | 2 Yorum

Geri dönüşüm renkli çerçeve

| | 0 Yorum

Kumaştan kasnak çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kot pantolondan organizer yapımı

| | 0 Yorum

Kot kumaştan polarlı yatak örtüsü ve çanta

| | 0 Yorum

Kumaş çiçeklerden kalpli çerçeve

| | 0 Yorum

Çerçeve yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Peluş çanta

| | 0 Yorum

Kot pantolondan kol çantaları

| | 0 Yorum

Kot pantolondan baykuşlu çanta

| | 0 Yorum

Eski çerçeveden masa organizeri fikri

| | 0 Yorum

Ahşap peçetelikten masa üstü notluğu

| | 0 Yorum