Cumartesi, Aralık 3, 2016

sandalyemin yeni yüzü

28
eski hali
eski hali

bu sandalyemin gördüğünüz gibi döşemesi yırtılmıştı.daha önce hangi arkadaş yapmıştı bulamadım ama buradan aldığım fikirle sandalyemi yeniledim yeni halini merak edenler işte yenilenen sandalyem:

yeni hali
yeni hali

elimdeki kot parçaları ile sandalyelerimi kapladım.arka vidalarını söküp kumaşı yerleştirdim.Fikri veren arkadaşı hatırlayamadım ama teşekkür ediyorum kendisine.

28 YORUMLAR

  1. teşekkür ederim yorumlarınız için.eski sandalyemi yeniden kazanmaktan mutluyum beğenmenize sevindim.kimden gördüğümüde buldum sonradan.işte burada bbuket’e teşekkürler tekrar.

  2. evin önünde duran 8 sandalyem var. demirleri hafiften paslanmaya başlamış ve yüzleri eskimiş. Onlar için böyle bir çalışma yapabilirim sanırım. paylaşım için teşekkürler..

  3. hepinize teşekkür ederim güzel yorumlarınızdan dolayı.bir şeyleri geri kazanmanın verdiği mutluluğu yeni aldığımız eşyada bulamıyoruz dimi.yaşasın geri dönüşüüüüümm.:)

  4. süper olmuş, ellerine sağlık, ben de geçen sene kaplamıştım mutfak sandalyelerini, yeni almışım gibi oldu, ne kadar mutlu oluyor insan değil mi?güle güle kullanın.

  5. dolunay82 sandalyeni görünce fikri veren arkadaş acaba benmiyim diye geçirdim aklımdan. gerçektende benmişim, aman ne sevindim, ne kadar mutlu oldum anlatamam. burada birbirimizin işine ne kadar çok yarıyoruz değilmi arkadaşlar. ne kadar güzel birşey. ellerine sağlık çok güzel olmuş, güle güle kullan.

  6. bbuket’e katılıyorum. Hepimizin birbirleriyle paylaştığı bu çalışmalar bizlere fikir vererek hem aile ekonomisine hem de bizler için faydalı uğraşlara yöneltiyor.

  7. teşekkürler arkadaşlar.bu siteyi bulmadan öncede atamazdım ama nasıl değerlendireceğimi bilemezdim bazen.derdimki bi fikir veren olsada şunları atmasam.onun için çok seviyorum burayı.aradığım yer burası.bbuket ve fikirlerini paylaşan tüm site dostlarına bir kez daha teşekkür ederim.

  8. Merhaba =)Gerçekten güzel olmuş ellerinize sağlık ve bu değişimde benim aklıma başka bir şeyi getirdi. O kullanılan kumaşın yerine eski kot pantolonun kumaşından da kaplanabilr. Eski bir sandalye bulursam bende onu deneyeceğim…

  9. 28300 harika bir fikir hem sağlamda olur. benim kullandığım kumaşta eski, kullanmadığım bir çarşaftı. tam tamına geri dönüşüm yani.

  10. teşekkürler arkadaşlar.28300 buda eski kot eteğimin kumaşı zaten oda geri dönüşüm yani.hemde 2 ytl ye kumaş alıp kendime diktiğim ve eskittiğim kot eteğim:))