Cuma, Aralık 9, 2016
SANİYECİĞİME YENİ YIL HEDİYESİ KAPI SÜSÜ:)

11
KAPI ÇELENGİMİZ :)
KAPI ÇELENGİMİZ :)

YALNIZBEN83 YANİ SANİYE ARKADAŞIMIN FİKRİYDİ BU. YILBAŞINDA BİRBİRİMİZE BU KAPI SÜSÜNDEN YAPALIM DEDİ. FİKİR BENİMDE ÇOK HOŞUMA GİTTİ…

çiçeklerim
çiçeklerim

HEMEN GİTTİM RENKLERİ SEÇMEYE …LİLA MOR PEMBE VE SARI ALDIM…GELİNCİK MODELİNİN ÇİÇEKLERİ MENEKŞE OLDU :)

YAPRAKLARI
YAPRAKLARI

BUDA YAPRAKLARI VE KURTÇUKLARI :) FISTIK YEŞİLİNİ TERCİH ETTİM BEN. BELKİ YAPRAK YEŞİLİ DAHA GÜZEL OLURDU AMA HEPSİ PASTEL RENK OLSUN İSTEDİM…

ÇELENK
ÇELENK

SIRA GELDİ ÇELENGE… ASLINDA BU ÖRGÜDEN YAPILIYORDU. DENEDİM ÇOK KABA OLDU… BENDE PENYEDEN KESİP DİKTİM.KIRMIZI ÇOK SIRITTIĞI İÇİNDE ÜZERİNİ SİYAH TÜLLE KAPLADIM… ELYAF YASTIĞIMI AÇIP İÇİNDEN ELYAF YÜRÜTTÜM BİRAZ VE ÇELENGİMİN İÇİNE DOLDURDUM :)

ÇELENK VE ÇİÇEKLERİM
ÇELENK VE ÇİÇEKLERİM

ÇİÇEKLERİ ÇELENGİN ÜZERİNE SİLİKONLA YAPIŞTIRMAM GEREKİRKEN BEN ÇOK SEVDİĞİM PELİGOMU KULLANDIM YİNE :))

SON HALİ YAKINDAN
SON HALİ YAKINDAN

YAPRAKLARIDA YAPIŞTIRDIKTAN SONRA BÖYLE OLDU… ÜZERİNEDE ÇİVİYE ASMAK İÇİN TIĞLA ASMA HALKASI ÖRDÜM VE DİKTİM…

SON HALİ
SON HALİ
KAPI ÜZERİNDE DURUŞU
KAPI ÜZERİNDE DURUŞU

DAYANAMADIM HEMEN KAPIMA TAKIP DURUŞUNA BAKTIM VE BEN ÇOK BEĞENDİM :)

KAPI ÜZERİNDE DURUŞU
KAPI ÜZERİNDE DURUŞU

UMARIM SİZDE BEĞENİRSİNİZ :)SANİYEM CANIM ARKADAŞIM İYİ GÜNLERDE KULLAN İNŞALLAH HEDİYENİ :)AYRICA HERKESİN YENİ YILI KUTLU OLSUN :)

11 YORUMLAR

  1. canım hediyenin sahibi olaraktan ilk yorumda benden olsun hee. ellerin dert görmesin birtanem enfes olmuş. kavuşacağım günü iple çekiyorum güzel hediyeme :))))

  2. canım ben buralardayım gerçekten asıl sen nerelerdesin bakim? sağol bitanem beğenmene sevindim :)kar falan yok valla sadece soğuğu var burda kuru ayaz işte.sizin orda nasıl? bu arada msj kutuna bak canım :)

  3. canım çok güzel olmuş eline sağlık hemencecik ne zaman yaptın ellerın dert görmesın senı bulmak için epey aradım ama sonunda buldum