Pazartesi, Aralık 5, 2016

9 YORUMLAR

  1. merhaba aranıza yorum açısından yeni katıldım.Siz becerikli demişsiniz benim hakkımda ama ben beceriksizin tekiyim yeşil şapkaya bayıldım ama örgü bilmiyorum :(

  2. saatonikicim sende yardımcı olabilirsin bence sizde çok becerikli birisiniz ödül bile aldınız 10 marifetten bu arada tebrik ederim

  3. efendim, örgü hususunda yapabildiğim tek şey, tek tığla heybe örebilmek..öyle kazaktı,süveterdi hele hele eldiven filan ..semtine uğramam..ödül aldık almasına da hani bi söz vardı “tekenin olmadığı yerde keçiye abturamançelebi derler” (bu nası bi atasözüdür yaa :)…) o bakımdan şansım yaver gitti yane..:)

  4. bende sadece lastik,düz ve haroşe atkı yapabiliyorum atkı düz ya o bakımdan eksiltme artırma yapamıyorum ahhh ah annem hep söylerdi kızım gel öğreteyim boşver anne benim bildiklerim bana yeter derdim :) evlenmeden önce çokbişey biliyormuşum gibi geliyordu yemekti temizlikti herşey yani ama evlendikten sonra iş başa düşünce hiç bişey bilmediğimi öğrendim.Dinlemedim ahhh ahh ah bu kafam ah :) ödül işin konusunda diğer arkadaşlar gücenmesinler içlerinde en güzeliydi bence çokta hoştu.

  5. BECERİKLİ VALLA, RANACIĞIM…SADECE MÜTEVAZİ DAVRANIYOR.

    “tekenin olmadığı yerde keçiye abturamançelebi derler” (bu nası bi atasözüdür yaa :)…) o bakımdan şansım yaver gitti yane..:)

    ÇOK HAKLISIN(!) S12CİĞİM.BEN SEN KEDİ DE NE DERSEN DE, YİNEDE YANAKLARINDAN SIKIP, ŞÖYLE SURATINA SURATINA KÜÇÜK ŞAMARLAR VURMAK GELİYOR(SEVECENLİKLE) İÇİMDEN… SABESTİYAN VEYA SEKRETERİN NEBİLE YAPARMI BENİM YERİME?

  6. teşekkürler arkadaşlar bende evlendikten sonra can sıkıntısına öğrendim herşeyi naparsın iş başa düşüyor. Örgü konusunda elimden geldiğince yardımcı olamay çalışırım oldukça fazla örmeye başladım………