Pazar, Aralık 4, 2016
SARI MI SAPSARI DANTELİM

SARI MI SAPSARI DANTELİM

9

Yine sarı simli, büyük makaradan yaptım.Masa , sehpa istediğim yerde kullanıyorum.Biraz şıkırt oluyor ama beş sene evvel yapmıştım.Çok şıkır fıkır olsun diye kristal vazomuda simlemiştim.Sırf örtüye uyumlu olsun diye.Ama 5 yıl evvel ki ruh halimdi.Şimdi pastelden yanayım.

9 YORUMLAR

  1. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık, ne güzel örmüşsün, rengi de modeli de pek hoş:)))))ben de bir aralar heryeri sapsarı yapmıştım:))))) örtüler sarı, vazolar ve süsler sarı ….. sarı galvaniz boya alıp tuttuğumu boyadım boyadım koydum salona… sonra betim benzim sarardı onlara baka baka, kaldırdım kenara:)))))

  2. sibelciğim,ışılcığım onların altlarına koyu yeşil,bordo,mor kadife altlıklar koyup bir daha bakın nasıl olmuş…acemi bu tarafa geleceğini duydum sevindim,haberim olsun mutlaka tamam mı

  3. AH hhhhhh BENDE ÖYLEYİM.Ne olacak bu halimiz.Evin rengi değişir,şekli değişir.Bana her kim gelse farklı bir ev görürler.Ney nerdeydi sorarlar.Kendi başımın döndüğü yetmezmiş gibi geleninde başı döner.Teşekkürler canım.

  4. aaaaaa, iyi fikir, ne güzel olur di mi kız sibel abla:)))))nalan abla o taraf dediğin ankaraysa doğru:))))))haberin olur tabi, blogtan cıyak cıyak bağırırım “ankaradayım” diye, olmadı gülen söyler zaten “gitti gül gibi kız” diye:))))))

  5. Nalan hanım can damarıma dokundunuz.Bu sene bordo renkle haşır neşirim.Herşeyi bordolayacağım.Bordo masa örtüm yoktu,ilk fırsatta alacağım.Sizin söylemeniz de beni hızlandırır.Çok teşekkür ediyorum.