Sarı ve kalp (bluz dikişi)

-

bluz dikişi
Merhaba arkadaşlar.. Bu defa çok kullanışlı bir o kadar da basit bir tunikle karşınızdayım. Sarı olarak düşündüğüm tuniğim yarasa kol olup, kolların yarısı deri kumaştan yapılmıştır. Bakalım beğenecek misiniz?

Tuniğimin ön ve arkasına hazır pullu kumaşlardan kalpler keserek aplike ettim. Arkada kocaman bir kalp istiyordum çünkü önde kocaman şeylerden pek hoşlanmıyorum gözümü alıyor :) Arkada kocaman bir kalp olunca ön tarafa ne yapsam acaba diye düşündüm düşündüm ve aklıma sonunda LOVE yazısı geldi. (Sanki çok zor bir şey bulmuşum gibi yazmışım ama yine düşün düşün en basitine döndüm : )) Onu da gördüğünüz şekilde deri kumaştan kesip aplike ettim makinede. Sadece “O” harfi yerine yine pullu kumaştan kalp keserek aplike ettim. Makinede aplike etme işlemi biraz zordu çünkü tüm tuniği diktikten sonra evirip çevirmek zordu. Özellikle “E” harfi beni öldürdü :) Boyun ve tuniğin altını da katlayarak makinenin zikzak ayarlarından güzel bir model seçip onunla geçtim o kadar.

bluz dikişi
Bluzumun resimli yapım aşamaları ve daha fazla görsel için bloguma bekliyorum arkadaşlar :)

8 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    :) Nilgün Hanım çok teşekkürler, güzel sözlerinizle beni mutlu ettiniz :)
    Esincim :) Sağol canım ama yayınlananlar konusunda azcık sabırlı olmak lazım evet ben de birşey eklediğimde sabırsızlanıyorum yayınlansın diye ama çok yoğun 10marifet baksana yayınların ardı arkası kesilmiyor maşallah :)

  2. munures

    ahh bir kaç gün azıcık hasta oldum, buraya bakmadım, yine kaçırmışım güzelleri … ama yakaladım işte, ellerine sağlık şenaycım, sevmediğim sarıyı bu kadar beğenemezdim harikasın yine canım maşaALLAH :) ellerine sağlık

  3. brnnyvz

    valla ne diyeyim kabiliyetli arkadaşım seninle gurur duyuyoruz çok şık ve hoş bir görüntü zaten siyah sarı ikilisini seviyorum güle güle giy eline sağlık kuju:)

  4. senayatilgan

    :) Münürecim bu aralar ben de herşeyi kaçırıyorum geç yakalıyorum çünkü o kadar hızlı yükleniyor ki herşey o kadar çok şey varki insanların paylaşmak istediği ne editörler ne biz yetişemiyoruz :) Üretiyor herkescikler :) Teşekkür ederim güzel sözlerin için canım benim sağol :)
    :) brnnyvz çok teşekkürler güzel sözlerin için, siyah sarı ikilisi hep uyumlu oluyor evet ben de uyanık Şenay hemen değerlendirdim :) Kuju seni öpüyor :)

Bir Cevap Yazın

Güpür detaylı triko bluz

| | 0 Yorum

Kazayağı desenli mor boğazlı bluz

| | 0 Yorum

Bordo-pembe sweatshirt

| | 1 Yorum

Scuba kumaştan sweathirt

| | 4 Yorum

Kolsuz çocuk bluzu

| | 2 Yorum

Pamuklu kumaştan pembe bluz

| | 1 Yorum

Yakası süslü beyaz şifon bluz

| | 2 Yorum

Minik leopar desenli bluz

| | 0 Yorum

İkat desenli kolay kimono

| | 0 Yorum