Sarmaşık avize

-

Hafta sonu gittiğim bir piknikte dere kenarında rastladığım sarmaşıklarla nedense bir şeyler yapma gereği duydum kendimde… Topladığım bu sarmaşıkların yapraklarını temizledikten sonra gelişi güzel birbirine dolayarak dairesel bir form oluşturdum ve artık bir avizem var…

14 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Güzel olmuş gerçekten. Sarmaşıkları ve avizenin gündüz görünümünü de resimleseydin iyi olurdu. Eline sağlık.

  2. elinize sağlık. Bende aynı işlemi şekil verilebilir kalınlıktakki metal renkli tel ile yaptım. ama fotoğraflayamadım….

  3. Methods

    sserapp, yorumunuz için teşekkürler…Evet bu konuda haklısınız. Sarmaşıkların doğal halleri ve gündüz görünümü yapılanın daha iyi anlaşılması açısından iyi olurdu.Ama o kadar kısa bir sürede yapıp fotoğrafladım ki işin o tarafını düşünemedim. Bu da bana bir tecrübe oldu…:)

  4. banuca

    Bu da çok güzel olmuş, ama lütfen dikkat edin içindeki lambayı uzun süre yakmayın çünkü dallar yanabiliyor…

  5. Methods

    banuca, yorumunuz ve dikkate değer uyarınız için teşekkürler… En kısa zamanda bunun için bir önlem almayı düşünüyorum.:)

  6. cadikazani

    Fotograf çok etkileyici ayni kataloglardaki gibi:) birde gunduz gozuyle gorsek arkdaslarin dedigi gibi ve daha neler paylasicaksiniz bizimle acayip merak ediyorum;)

  7. Methods

    cadikazani, bu gerçekten bana ders oldu. Artık tüm çalışmalarımın sabah, öğlen, ikindi, akşam hallerini fotoğraflayacağım…:))

  8. acemihobici

    ya bayılıcam şimdi, uzun zamandır giremedim onmarifete (kardeşimin nişanı için istanbuldayım bir aydır) kaçırdıklarımı yakalamak için başlıklara bakarak ilerliyorum, hangi başlık ilgimi çekse ve tıklasam sen çıkıyorsun karşıma, sen ve harika çalışmaların, ağzım bir karış açık, çenem yerlerde, süpersin valla daha ne diyim….

Bir Cevap Yazın