9 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Ya bunlar böyle durunca güzel de çantanın içindekiler kendi kendilerine bir karışıyorlar içini açıp görmek istemiyorum aradığımı bulamıyorum :) Şeffaf çanta kullanıp dışardan mı bakmalı acaba aradığım şeyin nerede olduğuna :) Yoksa bu karmaşayı kimseye göstermemek mi daha iyi bilemedim :)

  2. zulaltan

    kadınların çantası mahremdir o yüzden kadın polisler bakar çantanın içine güvenlik söz konusu olduğunda, ben pek bu modaya uymam sanırım :) ama tabi kullanacak insanlar da var seçeneklerin çok olması güzel :) plajda falan belki :)

  3. yagmuryurek

    bu kadar düzenli çantam hiç olmadı benim bugün yanımda olan çantayı böyle bi çantaya çevirsem çöp sanılabilir :) yok yok :) yoksa pis değilim bazen eşim Allahtan makyaz yapmıyon bi de onun malzemleri olsa çantayı taşımak için hamal tutmak zorunda kalcez bile diyor yani … varın siz düşünün :)

  4. zulaltan

    yağmuryürek makyaj malzemesi olmasa da benim çantam da sürekli karışık, arada düzeltiyorum ama eski haline yine geri geliyor :) bütün hayatımızı bir çantaya sığdırmaya çalışıyoruz tabi :) erkekler ne şanslı ellerinde çanta olmadan dışarı çıkabiliyorlar.çanta olmadan dışarı çıksak ne olur acaba ? :)

  5. yagmuryurek

    ben çıkıyorum eğer koca yanımdaysa telefonu cebime atıp – tabi sadece dolaşmaya çıkıyorsak :) – ayaklarıma sporlarımı çekip çıkıyorum :)
    özgür insanım ben :) çantadan nefret ediyorum sırf abartmıyım diye küçük çanta almaya başladım :) yoksaaaa …. :) gerisini gayri siz düşünün :)

  6. butik-izm

    Sanırım bütün kadınların derdi aynı:) Ama bu çantanın kullanımı bir yönden iyi, en azından elinizi çantanın içine sokup saatlerce karıştırmak zorunda olmuyorsunuz, dışından bakıyorsunuz ne nerde hemen açıp alabiliyorsunuz:)

  7. deliisibunlar

    Yağmuryürek,özellikle küçük çocuğu olan kadınlar için olmicak bir çanta bu:)) yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum.Aynı durumdayız.Ben o çantayı göstereceğime 2 saat içinde kazı yaparım daha ii :))) insanların göz zevkine yazık yaaauw

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum