Cumartesi, Aralık 10, 2016
Şeffaf kolye yapalım

11 YORUMLAR

  1. ABLA ZATEN İÇİNE BONCUK ATMIŞSIN BU ŞEKİLDE BİLE OLMUŞKİ..HATTA BUNDAN BİLEKLİKDE ÇOK HOŞ OLUR BİR KAÇ DEFA DOLAYINCAAKLIMA SERUM HORTUMLARINI GETİRDİN ABLA KIZIMA BİLEKLİK YAPABİLİRİM UÇLARINADA KAPAMA İİ FİKİR :))

  2. Plastikle civanın durumunu bilemem ama içine civa dök. Olmadı renklendirdiğin suyu ve bir kaç damla zeytinyağı koyki ayrışsınlar.Hareketli bi görüntü versin. Kendi fikrimi kendim tutacam şimdi gözümü bi olası geldi sorma melanj.

  3. Waw işte bunu valla ben de tuttum.Tamam renkli su,hareketli görüntü…Yarın sonuçları iletirim:)Asya,bileklik olarak dersen başka bir şey istemiyor haklısın ben koluma dolayıp baktım:)

  4. bir plaj çantam vardı şeffaf: On tarafında bir kumsal deseni vardı, kumsal gercek kumlarla, deniz de mavi suyla doldurulmuştu ve ben o cantama bayılırdım… Bunu görünce aklıma geldi… Genişliğini bilmiyorum borunun ama keşke içine minik balık ya da şeytan minaresi boncuklardan atabilsen… Konsept tam olurdu fikrimce…

  5. Olmadı renklendirdiğin suyu ve bir kaç damla zeytinyağı koyki ayrışsınlar.

    Yani bu güzel fikir ama uçlarını nasıl kapatırsın da içindeki sıvı akmaz bilemedim ama Kondor’un fikrine ilaveten içine pastel boyaları kalemtraşla açıp tıkıştır (bu hortumdan tıkıştırmak zor olur gerçi) biz bunu okulda yapardık, cam şişenin içine (minik ilaç şişesi gibi) sıvıyağ su ve traşlanmış pastel boya koyardık. Sallanınca birbirine karışır. Aaaa içine renkli sim, karabiber vb de koyabilirsin :)) aklıma gelenler bunlar

  6. Yani bu güzel fikir ama uçlarını nasıl kapatırsın da içindeki sıvı akmaz bilemedim

    önce kuvvetli bir yapıştırıcıyla yapıştırıp sonra kapama takabilir…

  7. Bence yapıştırarak yada yakarak ikiside olur.Ama yakma işinde uçlar kararabilir.Bu yüzden önce yapıştırıcı koyup çok az yakma taraftarıyım.En önemli faktör kesinleşti ==içinde sıvı olacak mutlaka:)

  8. chicki cat,Boru çok ince,sadece kum boncuk geçebiliyor.Aslında ben kurumuş minik çiçek ve yapraklar atayım istedim ama ebatlar sorun:(

  9. bu melanj insanında 10 numara fikirler var..açtığı yoldan tam gaz ilerleyen embir, kondor insanları da incelemeye değer..:) kendilerini tebrik ederim, sağlıklı günler dilemekten de geri kalmam.