sehpa örtüsü örümcek ağı

-
sehpa örtüsü örümcek ağı
sehpa örtüsü örümcek ağı

KUM BONCUK ÖRME ÖRÜMCEK AĞI DUVAR SÜSÜM VE SEHPA ÖRTÜM

duvar süsü örümcek ağı
duvar süsü örümcek ağı
sehpa örtüsü örümcek ağı
sehpa örtüsü örümcek ağı

25 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Of of.Daha da ilerletmişsiniz sanatınızı.İşlerinizi izlemek büyük bir zevk.Umarım daha sık görürüz sizi.Lütfen arayı çok açmayın yine:)

  2. banuca

    Ne kadar gerçekçi olmuş, ellerine sağlık.Bizim evde bunların gerçeklerini temizlemekten ööööğ geldi, öldürmeye de asla kıyamadığımdan alıp alıp bahçeye atıyorum, ben onlara acıyorum ama onlar bana acımıyorlaaaar:(

  3. Figen abla

    banucam ben de habire annemin evinden temizliyorum bunların gerçeklerini :))))ben olmasam garibimin gözleri bile seçmiyor tavanda koloni kurmuş olan örümcekleri :)))temizlerken bile çok geriliyorum…ödüm pörtlüyor örümcekten yaa :)

  4. acemihobici

    dünden beri yorum yazmak için debeleniyorum ama sayfa beni geri atıp duruyor:(((((örümcek ağı çok zarif olmuş, oldukça emek verdiğin belli arkadaşım, ellerine sağlık. ama o örümcekler yok mu üzerinde, tüylerimi dikeltti !!!!!!

  5. cicibisiiiy

    hepinize çok teşekkürler arkadaşlarrrsiz bana çaya kahveyede gelmezsiniz galiba hahahhabu sehpa örtülerimin üzerinde servis yapıyorum çünki :))boncuklarla ne yapılsa sevimli oluyor galibaannemin arkadaşları bile çok beğendi isti,yorlar ama yapmıyorum bir süre yayılmasın zevkini çıkarayım istedimbari bi örümcek yap yaka i,ğnesi olarak takayım diyorlar onu yapıyorum kıramıyorum o kadaryakası örümcekli dolaşıyoruz çoğaldık örümcek severler :))

  6. Figen abla

    aaa biz geldiğimizde bu örümcekleri kaldırmazsan,şahsen ben korkudan içeri bile giremem..kapıya bi sandalye atarsın,ben orda otururum…deli gibi korkuyorm yaa haşaratlardan :'(

  7. sibelmerve

    bende çok beğendim ama örümcekleri görüp açık bakmaya bile korktum açıkçası adını bile duyduğumda korkudan içim çekiliyo elinize sağlık :)

  8. acemihobici

    Örümcek yaka iğnesini düşünemiyorum bile. Oldu da taktım, hani olmaz da oldu diyelim, bir şekilde kanım kaynadı örümceklere, korkum geçti, sempati duydum hatta, sokakta yürürken yanımdan gelen geçen ciyaklar “yakanızda örümcek vaaaaaaarr” diye.Arkadaşım sen bu teknikle balıkağı yapıp, balık, denizatı, denizyıldızı vb… yapıp banyonun bir köşesine sallandırsana. Yapabilsem, ben yapardım:)))

  9. Yamali bohca

    Oldukça güzel ve temiz çalışmışsınız, elinize sağlık ama keşke örümcek yerine daha sevimli bir şey çalışsaymışsınız.

  10. acemihobici

    rica ederim, ne demek cicibisiiiyim:))bende fikir çok icraat yok çünkü sabır yok, kısa sürede bitecek şeylere el atabiliyorum sadece:((((

  11. tuffe

    Herkes korkup tiksindiğini söylüyor ama böceklerin vahşi bir güzellikleri var.Ben çok seviyorum bunları.Daha orijinaller.

  12. cicibisiiiy

    tamam bugün ekleyeceğim sarı siyah desem :)) hapishane işi yükleyelim bakalım örümceğe eyvah diyenler bana om zaman çaya kahveye gelecek mi bakalım:))yamalı bohça sen misin örümceğe sevimsiz diyen hahhahaaaaa

  13. tuffe

    Sarı-siyah daha güzel olur tabi.Beyaz-gri siyah da yaparsınız belki bir ara değil mi?:)Yamalı bohça bağışla:)

Bir Cevap Yazın