Salı, Aralık 6, 2016
sehpa örtüsü örümcek ağı

25 YORUMLAR

  1. Of of.Daha da ilerletmişsiniz sanatınızı.İşlerinizi izlemek büyük bir zevk.Umarım daha sık görürüz sizi.Lütfen arayı çok açmayın yine:)

  2. Ne kadar gerçekçi olmuş, ellerine sağlık.Bizim evde bunların gerçeklerini temizlemekten ööööğ geldi, öldürmeye de asla kıyamadığımdan alıp alıp bahçeye atıyorum, ben onlara acıyorum ama onlar bana acımıyorlaaaar:(

  3. banucam ben de habire annemin evinden temizliyorum bunların gerçeklerini :))))ben olmasam garibimin gözleri bile seçmiyor tavanda koloni kurmuş olan örümcekleri :)))temizlerken bile çok geriliyorum…ödüm pörtlüyor örümcekten yaa :)

  4. dünden beri yorum yazmak için debeleniyorum ama sayfa beni geri atıp duruyor:(((((örümcek ağı çok zarif olmuş, oldukça emek verdiğin belli arkadaşım, ellerine sağlık. ama o örümcekler yok mu üzerinde, tüylerimi dikeltti !!!!!!

  5. hepinize çok teşekkürler arkadaşlarrrsiz bana çaya kahveyede gelmezsiniz galiba hahahhabu sehpa örtülerimin üzerinde servis yapıyorum çünki :))boncuklarla ne yapılsa sevimli oluyor galibaannemin arkadaşları bile çok beğendi isti,yorlar ama yapmıyorum bir süre yayılmasın zevkini çıkarayım istedimbari bi örümcek yap yaka i,ğnesi olarak takayım diyorlar onu yapıyorum kıramıyorum o kadaryakası örümcekli dolaşıyoruz çoğaldık örümcek severler :))

  6. aaa biz geldiğimizde bu örümcekleri kaldırmazsan,şahsen ben korkudan içeri bile giremem..kapıya bi sandalye atarsın,ben orda otururum…deli gibi korkuyorm yaa haşaratlardan :'(

  7. bende çok beğendim ama örümcekleri görüp açık bakmaya bile korktum açıkçası adını bile duyduğumda korkudan içim çekiliyo elinize sağlık :)

  8. Örümcek yaka iğnesini düşünemiyorum bile. Oldu da taktım, hani olmaz da oldu diyelim, bir şekilde kanım kaynadı örümceklere, korkum geçti, sempati duydum hatta, sokakta yürürken yanımdan gelen geçen ciyaklar “yakanızda örümcek vaaaaaaarr” diye.Arkadaşım sen bu teknikle balıkağı yapıp, balık, denizatı, denizyıldızı vb… yapıp banyonun bir köşesine sallandırsana. Yapabilsem, ben yapardım:)))

  9. rica ederim, ne demek cicibisiiiyim:))bende fikir çok icraat yok çünkü sabır yok, kısa sürede bitecek şeylere el atabiliyorum sadece:((((

  10. Herkes korkup tiksindiğini söylüyor ama böceklerin vahşi bir güzellikleri var.Ben çok seviyorum bunları.Daha orijinaller.

  11. tamam bugün ekleyeceğim sarı siyah desem :)) hapishane işi yükleyelim bakalım örümceğe eyvah diyenler bana om zaman çaya kahveye gelecek mi bakalım:))yamalı bohça sen misin örümceğe sevimsiz diyen hahhahaaaaa

  12. Sarı-siyah daha güzel olur tabi.Beyaz-gri siyah da yaparsınız belki bir ara değil mi?:)Yamalı bohça bağışla:)