sehpa yenileyelim.

-

*** Sizce şu sehpa adam olur mu?

* Bir deneyelim.* Önce bir güzel zımparaladım.* Sonra bir kat boyadım.* Ardından,bir poşetin üzerinden kestiğim nazar boncuklarını üzerine yapıştırmaya başladım.*

Hmm,fena olmuyor

Şimdi de hafif darbelerle fırça izlerini yok ettimVe en son üzerinden bir kat daha beyaz boya geçtim.

* İyice kuruduktan sonra da hafifçe renksiz-sprey vernik…* Ahan da bitti :)

17 yorum gelmiş

  1. nazar boncuğu benim favorilerimden.burada da çok isabetli olmuş.siz sanatçılar başka gözle bakıyorsunuz objeye…üst fotoğrafları tabi ki anladım. ben de böyle birşey yapabilirim sizin yaptıklarınıza bakarak.ama son aşamayı yani anlamadım.aslında anladım da nazar boncuk falan çok mat duruyor.o parlak hali nereye gitti. bu tepsi o tepsi mi dedim. yoksa böyle mat olması mı karizmayı veriyor.son aşamada takıldım yani hocam.öptüm sizi.

  2. sevgili polyanna 69,mat olmasını özellikle istedim.Ve mat olsun diye güzelim nazar boncuklarının üstünden geçtim boya ile.Yoksa aslında bakıyorum da,o en üst kat boyayı geçmeden önce daha canlı ve güzelmiş di mi?Son fotoğrafa kadar bayaa güzel gitmiş..En son matlaşmış…Keşke son fotoğraftaki aşamayı hiç yapmasaymışım :(Şimdi o ana geri dönebilsem,en son aşamayı yapmazdım,yapmak için diretirsem de,ellerime ellerime vururdum :)))kocaman teşekkürler canlar :))

  3. Bende Polyannaya katılıyorum.Keşke matlaştırmasaydınız.Ama eski masa yepyeni olmuş.Elinize sağlık

  4. figen hanımcığım,göründüğü üzere sizi ilgiyle ve merakla takip ediyorum.merak ettiğim yerleri sormak istiyorum.çünkü değişik bir bakış açısıyla karşılaştığımın farkındayım.teşekkür ederim

  5. figen ablada bir sıyrıklık mevcut.. bu açıdan oluşan sempatimle beraber takipteyim efenim. evet sondan bir önceki hali :)

  6. sevgili saatoniki, sıyrıklık ne demek,pek anlamadım?kafayı sıyırmış gibi birşeyse kırılırım…öyle bir anlam kastetmediğinizi düşünmek ve buna inanmak istiyorum…güzel yorumlarınıza sevgiyle teşekkürler ediyorum ve gelecek bahar kullanmak amacıyla başladığım saksılarımı çalışmak üzere çalışma odama geçiyorum…bitsin,bunları da paylaşıcam sizlerle…sevgiyle kalın Allaha emanet olun :)

  7. bence saatoniki kesinlikle kafayı sıyırmış anlamında demek istemedi.işlerinize bakınca farklı ve orjinal oldukları apaçık.o yüzden böyle söylemiştir.uzun zamandır 10 marifette neler oluyor bakamıyordum.işlerinizi yeni farkediyorum.gerçekten sanatsal yönleri olan çalışmalarınız var. çalışmalarınızda başarılar.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum