şeker gibi kalemler..

-
şeker gibi kalemler..
şeker gibi kalemler..

bayram şekeri gibiii ben bunları ramazanda iftar yemeğinde birer anı olsun diye okul arkadaşlarıma hediye ettimdi..önümüz bayram.. hani miniklere mendik çorap verirler ya birde bu kalemlerden eklesek nasıl olur..

13 yorum gelmiş

  1. aytacrafts

    çok güzeller canım benim,ama daha da güzel olan birşey var,oda senin bu kadar düşünceli incelikli biri oluşun,küçük şeyler büyük mutluluk verir bazı insanlara,okumaktan bile mutlu oldum bu yazıyı,ellerine gönlüne sağlık çelebim:)

  2. dileek

    cok guzel olmus ellerınıze saglık yarın kalemlerı alıp bende ogrencılerıme yapmak ıstıyorum ınsaallah yaparım :) cocuk sevındırmek kadar guzel bişey yok

  3. celebi74

    sevgili şeker arkadaşlarımmmyorumlarınıza ancak cevap yazabiliyorum.. gecikme için üzgünüm.. beğenileriniz beni mutlu etti..evet bayram için hazırlayacağım inşallah bende..bazı günlerde anı bırakacak objelerin olması hoşuma gidiyor..alternatifler düşünüyorum ama başka bişi bulamazsam bayramda yine kalem dağıtacağım miniklere.. :))daliya ama sen de gel.. sana da bir tane ayırırım .. .:))))

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn
celebi74

işletme okuyup muhasebeci olmaya çalışsada kız meslek lisesinde okumuşluğu dikiş nakış örgü yani kısaca elişlerine karşı olan hayranlığı hiç bitmemiş bir insan..

Nefis kurdele nakışı modelleri

| | 0 Yorum

Kurdele nakışı harika bir şey değil mi? İncecik kurdelelerin bir araya gelip, büzülüp, derlenip, çiçeklenip, yapraklanıp dile geldiği harika bir işleme çeşidi bizce. 10marifet’te kurdele nakışı kategorimizde zaten oldukça fazla...

Saten kese üzerine kurdele nakışı işleme

| | 0 Yorum

Uzun zamandır kurdele nakışı yapmıyordum. Geçende diktiğim bir torbayı küçük yastık için kullanacaktım. Vazgeçip başka bir şey ile değerlendirmek istedim. Kurdelelerim evde ne işe yarayacak derken nakış aklıma geldi. Her...

Kurdele gül yapımı

| | 7 Yorum

Ne kadar da güzel öyle değil mi, bu güllerden bir yastık yapmak istiyorum, yeterince sabırlı olabilirsem tabii. Güllerin yapımı fotoğraflarla anlatılıyor bu adreste. Kurdele nakışı çok sevilen bir teknik malum. Bu...