Pazar, Aralık 4, 2016
Şeker gibi pembe kanaviçe karyola takımı

9

kanavice

Bu kanaviçe karyola takımını ablam çeyizi için 20 yıl önce işlemiş. Zamanla artık böyle takımlar kullanılmaz oldu. Sadece adet yerini bulsun ve de çeyizde görünsün diye yapılmaya devam edildiler. Ama sandığın bekçiliğini yapmaya mahkum oldular. 9 yıl önce de ablam çeyizim için bana hediye etti. Bizim memlekette o zamanlar ve benim zamanımda böyle karyola takımları çok işlenirdi. Günümüzde artık karyola takımları kullanılmadığı için işlenmiyor. Ama bizlerde çok hatıraları var özellikle işlerken. Böyle birkaç tane karyola takımım daha var, kullanamıyorum. Yeni olarak sakladığım için kestirmeye de kıyamıyorum. Sandıkta garip bir şekilde duruyorlar. Çocuğum da yok ki annemden hatıra deyip saklasın… Bunları ne yapayım bilemiyorum. Kısmetse onları da sizlerle paylaşacağım.

9 YORUMLAR

  1. canım benim.nasıl içten yazmışsın.Bu el emeği göz nuru işler senin gibi birinin ellerindeyse mutlaka günyüzüne çıkar bir şekilde eminim.

  3. Bir fikirde benden olsun. Yakında görüntüde yollayacağım. Şimdi 40 yama çok moda bu tür şeyleri kesip aralara kullanıyorlar harika masa örtüleri, yastık ,koltuk şalı yapmışlar. Her şeyin zamanı bir sırası geliyor değerlendirmek için.