şemsiye mi çanta mı?

-

sizce bir şemsiye nasıl olur da bir çantaya dönüşür? ben inceledim inceledim yine de akıl erdiremedim.burada gördüm,çok ilginç,değişik ve hoş bir tasarım.bizimkilere de göstereyim dedim hemen.

7 yorum gelmiş

  1. Yamali bohca

    Galiba şemsiye iki kat kumaştan yapılmış, yarı katlı durumda iken alttaki katı şekilde görüldüğü gibi çevirip saplarından karşılıklı tutunca çanta şeklini alıyor. Paylaşım için teşekkürler, güzel bir fikir. Evdeki şemsiyelerimizede uygulayabiliriz.

  2. acemihobici

    hadi canım, ben uygulayamam yamalım, nerde bende o kabiliyet, sen yaparsın ama, kırkyamalısını bile yaparsın sen ne de güzel olur….güzel fikir, şemsiyeyi evde unutup yağmura yakalanmayız çünkü çantada her daim şemsiye bulunmuş olur:)))))))

  3. Çok güzel ve uygulanabilir bir tasarım!Hani caddede yağmur yağarken alışveriş yaparsınız da şık dükkanlarda şemsiye torbası verirler ya onun entegre hali…

  4. kondor

    benimde cüzdana dönen bir yağmurluğum var geçen hava birden açınca fazlalık olmasın diye katlamak istedim, nafile beceremedim gitti.Bunu görünce hatırladım takıldıydım mevzuya gidip bi çalışayım.

Bir Cevap Yazın