Pazar, Aralık 4, 2016
Şenliğe beraber katılalım mı?

Şenliğe beraber katılalım mı?

11

cam ocağı şenliği

Cam Ocağı yılbaşı şenliği geçen sene çok kalabalık ve zevkli geçmişti. Bu sefer biz de katılıyoruz, tabii ki sizinle birlikte. Şenlikte 10marifet masası açacağız, isteyenlere bedelsiz olarak yer vereceğiz. Siz sadece gelip kendi satışınızı yapacaksınız. Ne dersiniz? Yerimiz kısıtlı, o nedenle şimdiden kesin gelip gelemeyeceğinize dair bize bir haber verin olur mu? Buradan yorumla bilgi verebilirsiniz. Hadi bekliyoruz.

Bilgiler şöyle:

  • Tarih, 15 Aralık 2013, Pazar günü. Etkinlik saat 11.00 – 16:30 arasında, Cam Ocağı Vakfı’nda, kapalı ortamda, Agora salonunda.
  • Tüm gün boyunca cam gösterileri, çocuklara boncuk dersi, camdan yılbaşı top süsü üfleme, cam tabak ya da pano yapma etkinliği, Cam Ocağı eserlerinde indirim de var.
  • Rezervasyonla Taksim, Kadıkoy ve Kavacık’tan servis sağlanacak. Bunun için Cam Ocağı’nı aramak gerekiyor.

11 YORUMLAR

  1. görmeyenler için bu duyuru biraz burada dursun :) katılmak isteyenlerin bilgisini bekliyorum, zira yerimiz gayet kısıtlı.

  2. olmaması lazım çok haklısınız sevgili elifuslu… gönlümüz sizlerle de beraber olmakta inanın. mümkün kılabildiğimiz an istanbul dışına taşacağız :)