Pazartesi, Aralık 5, 2016

18 YORUMLAR

  1. güzelmiş ilk resimlerden pek anlamadım ama yorumdakini görünce bayıldım keşke bir de mum koyup öyle resim çekseydniz

  2. çok başarılı ve hoş bir çalışma bencede.ellerinizi sağlık…hangi çamurla çalıştığınızı merak ettim doğrusu (şamot olabilir mi?)daha fazla seramik çalışmarınızı görmek dileyiğle…..

  3. deyzi, evet şamotlu çamur ile çalışmıştım o işlerimi.başka örneklerde görmek istemişsiniz.buyrun bunlarda “Bursa” konulu bir yarışma için yaptığım işlerdi. övünmek gibi olmasın bu işlerle 1. olmuştum)

    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
  4. teşekkürler:)nedük fırsatım olsa yine seramik yapıcamda ben deyzi kadar şanslı değilim bu konuda. çalışıcak imkanım yok bu konuda şimdilik.bu işler üniversitede yaptığım çalışmalar. seramik yapamıyorum diye bir ara fimoya falanda merak sardım ama aynı şey asla değil. sıkıldım hemen o iştende.ben zaten maymun iştahlıyım, her telden çalıyorum:)

  5. Bilmem öyle sesiz sakin izliyordum ben sizi uzaktan:)Daha önceki üyeliğimde de fazla ilgilenememiştim 10marifetle ama bu sefer daha bir ısındım buraya.Hatta tığ işi bile öğrenmeye merak saldım.Diğer seramik işlerimden bazılarını da yolladım, sıradalar.Umarım onlarıda beğenirsiniz:)

  6. Neduk hanımın dediğini ben de tekrarlıyacağım. tabiki detığı, örgüyü öğrenin, deneyin de bu işlerinizi (daha doğrusueserlerinizi) görünce DEVAM DEVAM diyorum.ne olursa olsun bırakmayın. şartlarınızı zorlayın derim.harikalar hepsi. :)

  7. neduk ;demek ki 32 yaş dantel’e başlama yaşı oluyor.bende 32 yaşıma girdim geçenlerde:)))(gülüyorum ama aslında üzülüyorum tabii yıllar geçiyor)aslında amacım dantel öğrenmek değilde “amigurumi” bebeklerinden yapabilmek ve bunları diğer tasarımların içinde kullanmak. biraz önce yeşil bir yünden küçük top gibi bişey yapabildim.bezelye tanesi amigurumi yaptım diye seviyorum:)))SEMYIL; bu yaz bulunduğum yerden taşınıp daha merkezi bir yere yerleşeceğim orada bir seramik atölyesi veya kursu bulursam tekrar seramik yapmayı düşünüyorum bende:)

  8. Bencede kesinlikle seramiği bırakmayın, çok başarılı işler çıkarmışsınız. Ellerinize sağlık….Aslında evde biraz çamur bulundursanız çalışmalarınızı biriktirip,bir atölyede mutlaka pişirme olanağı bulursunuz diye düşünüyorum.