Seramik Bodrum Evi

-

Bu evleri üniversitede seramik dersinde yapmıştım. Yeni yaptığım bir çalışma değil ama paylaşmak istedim:)

18 yorum gelmiş

  1. yaprak engin

    ellerine sağlık özellikle de eski bir ev görüntüsü çok şahane olmuş bence birde beyazı olsa keşke azıcık begonvil…

  2. sesiber

    evet bence de dokusu mükemmel olmuş. o mavi var ya o mavi, ne yakışmış o dokuya. elleirne sağlık

  3. Kapkaracamdankelebek

    Aslında bu çalışma 3 lü bir işti.Ortanca evimde bu. Büyük olanıda kardeşime hediye ettim:)Evlerin içine gece mum yakıp koyduğumuzda çok hoş oluyor.

  4. 1gece

    güzelmiş ilk resimlerden pek anlamadım ama yorumdakini görünce bayıldım keşke bir de mum koyup öyle resim çekseydniz

  5. deyzi

    çok başarılı ve hoş bir çalışma bencede.ellerinizi sağlık…hangi çamurla çalıştığınızı merak ettim doğrusu (şamot olabilir mi?)daha fazla seramik çalışmarınızı görmek dileyiğle…..

  6. Kapkaracamdankelebek

    deyzi, evet şamotlu çamur ile çalışmıştım o işlerimi.başka örneklerde görmek istemişsiniz.buyrun bunlarda “Bursa” konulu bir yarışma için yaptığım işlerdi. övünmek gibi olmasın bu işlerle 1. olmuştum)

    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
    bursa piramitleri
  7. Kapkaracamdankelebek

    teşekkürler:)nedük fırsatım olsa yine seramik yapıcamda ben deyzi kadar şanslı değilim bu konuda. çalışıcak imkanım yok bu konuda şimdilik.bu işler üniversitede yaptığım çalışmalar. seramik yapamıyorum diye bir ara fimoya falanda merak sardım ama aynı şey asla değil. sıkıldım hemen o iştende.ben zaten maymun iştahlıyım, her telden çalıyorum:)

  8. sesiber

    ben de gördüm ben dee, insan bakacak buna diyorum. sen kendini neden bu kadar gizledin bonnycim, bunlar harika

  9. Kapkaracamdankelebek

    Bilmem öyle sesiz sakin izliyordum ben sizi uzaktan:)Daha önceki üyeliğimde de fazla ilgilenememiştim 10marifetle ama bu sefer daha bir ısındım buraya.Hatta tığ işi bile öğrenmeye merak saldım.Diğer seramik işlerimden bazılarını da yolladım, sıradalar.Umarım onlarıda beğenirsiniz:)

  10. SEMYIL

    Neduk hanımın dediğini ben de tekrarlıyacağım. tabiki detığı, örgüyü öğrenin, deneyin de bu işlerinizi (daha doğrusueserlerinizi) görünce DEVAM DEVAM diyorum.ne olursa olsun bırakmayın. şartlarınızı zorlayın derim.harikalar hepsi. :)

  11. Kapkaracamdankelebek

    neduk ;demek ki 32 yaş dantel’e başlama yaşı oluyor.bende 32 yaşıma girdim geçenlerde:)))(gülüyorum ama aslında üzülüyorum tabii yıllar geçiyor)aslında amacım dantel öğrenmek değilde “amigurumi” bebeklerinden yapabilmek ve bunları diğer tasarımların içinde kullanmak. biraz önce yeşil bir yünden küçük top gibi bişey yapabildim.bezelye tanesi amigurumi yaptım diye seviyorum:)))SEMYIL; bu yaz bulunduğum yerden taşınıp daha merkezi bir yere yerleşeceğim orada bir seramik atölyesi veya kursu bulursam tekrar seramik yapmayı düşünüyorum bende:)

  12. deyzi

    Bencede kesinlikle seramiği bırakmayın, çok başarılı işler çıkarmışsınız. Ellerinize sağlık….Aslında evde biraz çamur bulundursanız çalışmalarınızı biriktirip,bir atölyede mutlaka pişirme olanağı bulursunuz diye düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın