seramik gece lambası yapayım…

-

seramikten bir gece lambası yapıyoruz canlar…önce evi çizdik..plakalar halinde kestik..her bir duvarını ayrı ayrı işledik….

sonra duvarları birleştirdik…(yapıştırılacak kısımlar ıslatılıyor,sonra karşılıklı çentikler açılıyor,ondan sonra yapıştırılıyor.ve ardından,birleşme yerleri ıslatılarak kaynaştırılıyor)

şimdi,çatının yerleşeceği kısmı yapayım..önce karşılıklı iki üçgen parça hazırlıyorum.

baca,evin arkasından yükselsin istiyorum..

şimdi çatıyı yapıp,yerleştireyim..

şu sol köşede bir kucak odun olsun..

evimiz,arkadan bakınca böyle görünsün..

bitiyor…

ve son bir iki rötuş..

22 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    aman allahım şu detaylara, şu güzelliğe bir bakın. figenim yapar da güzel olmaz mı hiç? ellerin dert görmesin şekerim, bitip de şıkır şıkır yanınca ne güzel olacak kim bilir:))

  2. mtnaz11

    Daha öncede yazmıştım, bu çalışmayı çok merak ediyorum diye.Son halini görmek için sabırsızlandım şimdi böyle görünce. Ellerine sağlık.

  3. figen abla ellerine sağlık en son halinide göstereceksin bizlere değilmi?ben sabırsızlıkla bekliyorum valla.

  4. ufudik

    Nasıl da usta işi bir şey olmuş bu. Nasıl da güzel. Nasıl da imrendirici. Bayıldım bayıldım. Muhteşem….

  5. fiamma1

    harka olmuş sevgili figen, ellerine sağlık…Zaten karton evlerden elin şipşak alışık:) ama bunu pek yakamayacaksın gibi geliyor bana zarife karton evleri eskiz sanıp işte benim evim geldi der bunun içine girmeye çalışır görünce:)))Yaa ben mi kaçırıyorum bitenleri göremiyorum?? son en son hallerini topluca yayınlar mısın?

  6. Figen abla

    önce hepinize kucak dolusu teşekkürler…merak etmeyin her aşamalarını paylaşıcam…bunların pişirildiği fırın o kadar büyük birşey ki arkadaşlar,koca fırını doldurmak için önce işleri biriktiriyoruz..sadece bi kaç iş için fırını açmıyoruz..haa bir de,önce çamurdan yapıyoruz sonra kupkuru olana kadar bekleyip,tamamen kuruyunca fırına koyuyoruz..azıcık nemli olsa çatlar..hocamız öyle diyo :)))oyyy beğenen can yüreciklerinizden kocaman öpüyorum :)))

  7. Daliya

    Figen abla hemen çamur yapıp şekil veresim geliyor senin ve arkadaşlarının yaptıklarını görünce… hiç anlamam seramikten vesaireden ama senin tuz seramiğini mutlaka bir gün deneyeceğim.

  8. Figen abla

    sağolun can kızlar :)anekzuracığım sol dizimi sakatladım..haftalardır inek gibi yatıyordum..ama artık geçiyor…geçmese de ben fazla ilgilenmiyorum… :))teşekkürer can kızlarım benim :)

Bir Cevap Yazın

Figen abla

iki çocuk ve bir köpek annesi..
tiyatro eğitmeni..
yaşlı..çok yaşlı….

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum

Cam şişeden abajur denemesi

| | 3 Yorum

Şarap şişesinden lamba yapımı

| | 4 Yorum

Birbirinden güzel 10 kendin yap avize

| | 0 Yorum

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum