seramik öğreniyorum…

-

diyeceksiniz ki “sen dağ başında yaşıyordun,nereden buldun seramik kursunu?”bu kurs için,bisikletle yarım saat yol gidiyorum :(((((

47 yorum gelmiş

  1. glin

    Benim de çok istediğim bişey seramik kursu.Geçen yıl dileklerim arasındaydı.Kolay gelsin Figen Hanım.

  2. yeniyol

    hayırlı olsun yeni uğraşın figen abla.hiç boş durmuyosun haa.allah iyiliğini versin bisiklet falan :) ben güzel sanatlar mezunu olduğum için seramik heykel fotoğraf grafik cart curt herbişeyi öğrendik.ama birer dönemdi derslerimiz.açıkçası seramik dersine doyamamıştım.o günler geldi şimdi aklıma.senin çalışmalarını da takip edicem merakla.kolay gelsin.

  3. çok güzel ellerinize sağlık ben kütahya da oturuyorum burda neredeyse her evde (özellikle eski mahallelerde)çini ve seramik uğraşı vardır.ama şimdiye kadar benim denemediğim bir şey fikir verdiğiniz için teşekkürler hepsi harika..

  4. banuca

    figeeeen, kutluyorum seni, “sanat için herşeyi yaparım” diyor ve bisiklet tepesinde yarım saat gidiyorsun ha, bravo sana. Sen şimdi neler neler yaparsın, çok çatlatma bizi olur mu :))

  5. Figen abla

  6. hobim

    Üç sene önce eşimle ben de Ayvalık’ta seramik kursunagitmiştik.Fotoğrafları görünce o günlere gittim.Eminim güzel işler çıkacak.Deniz kenarındaki köy nerede ?

  7. Figen abla

  8. Figen abla harikasın sen. Yaptıklarını bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim. Bende seramik yapmak istiyorum ama fırın işi beni korkutuyor. Sence kursa gitmeden senin anlattıklarınla seramik yapabilir miyim? Özellikle vazo türü objeler yapmak istiyorum. Ne dersin? Fırınlama olayını nasıl hallederim )-::

  9. Figen abla

    ama evdeki fırınlarda olmuyor :((1000 derecede pişmesi gerekiyormuş..o zaman taş gibi sağlamlaşıyor…kocaman bir fırın..öyle ki:vinçle getirilip yerleştiriliyor :(ben şimdi evde yapıp yapıp,biriktirip,kurstakiş fırına götürücem..fırın işini hallettikten sonra evde de yapılabilir pekala..teşekkürler .)))bi dakika ben sevgili banuca için bi resim ekliyorum şu an :)

  10. Ablacım acaba ekmek fırınları kaç derecelik::)) Ben gitsem fırına “abi şu ekmekleri fırına atarken benim seramikleri de atsan olur mu?” desem ne der acaba?

  11. Figen abla

    banucam bak bu…

    benim kedi de hemen atladı sepetine :)))

    bunları yaşlılar kullanıyor…

    bunlar el yapımı..buralarda 300-400 gibi bir fiyata satılıyor…

  12. banuca

  13. Figen abla

    bitanem burası da dağ başı…ama şu bisikletler jip gibi,her ortama uyuyor :)))annem bununla haldır huldur her yere gidiyor :))öyle nazik bişey değil..tank gibi sağlam…adam bunları parça parça alıyor,elinde monte ediyor…yalnız fazla kocaman..kalabalık caddelerde sıkıntı yaratıyor :)))kocaman öptüm..iyi geceler :)

  14. banuca

  15. başarılar demeye gerek kalmamış yeterince başarılı çalışmalr çıkmış ortaya ellerinize sağlık seramik uğraşınız hayırlı olsun . kim bilir ne kadar rahatlatıcı bi uğraştır terapi gibi onunla oynamak çok keyifli olsa gerek

  16. Figen abla

    hem de nasıl…eller yumuşuyor,güzelleşiyor :))))ben hayatımda böyle zevkli bir uğraş görmedim can :)))çoook teşekkürler :)

  17. guldenn

    kolay gelsin:)elinize sağlık yeni çalışmalarınızı bekliyorum:)ben de torna(çömlek) yapmaya başladım sayılır çirkin çirkin kaseler yapıyorum ama eğer güzel birşeyler çıkarırsam ben de sizlerle paylaşacağım.)

  18. polyanna 69

    herşey güzel, yaptığında ,öğrenme arzunda,bisiklette,yorumlar da.. sen de güzel misin figen abla?eğer sen de güzelsen banko diyorum.maşaallah.41 kere..

  19. Figen abla

  20. embir

    yorumları okuyamadım ama şu seramik kursuna katılmanız vesilesiyle bizde sizden bir dünya güzellik öğreneceğiz. Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkürler figen ablacım.

  21. Figen abla

    embirim merak etmeyin..bana ne öğretirlerse koşup size yetiştiricem :)))öyle detaylı anlatıcam ki,fırın konusu hariç,hepiniz yapabileceksiniz..söz..abla sözü :)

  22. Uzun zamandır arayıpda bulamadığımız bilgileri bulduk ve artık sık sık takip edeceğim siteler arasına kaydettim, bilgiler için çok teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Figen abla

Seramik hamurundan biblo

| | 2 Yorum

Cam boyası ile seramik boyama duvar süsü

| | 2 Yorum

10marifetli Instagram konukları: tasarim_askina

| | 7 Yorum

El yapımı seramik objeler

| | 0 Yorum

Seramik hamurundan masa üstü bibloları

| | 6 Yorum

Seramik kurabiye canavarı

| | 1 Yorum

Kilden kişiselleştirilmiş biblolar

| | 1 Yorum

Seramik hamurundan biblo modelleri

| | 5 Yorum

El boyaması minik seramik tencereler

| | 0 Yorum

Seramik kalp süslemeli pano yapımı

| | 0 Yorum

Tuğralı kalp duvar süsü

| | 0 Yorum

Kırmızı duvar süsü modelleri

| | 0 Yorum

Hediyeli Hello Kitty’li seramik tabak

| | 0 Yorum

Üç boyutlu duvar süsü

| | 0 Yorum

Seramik tabak yenileme

| | 0 Yorum