sergunün kelebekleri banyoma konmuş

-
kelebek
kelebek

Daha önce sergunün yayınladığı kelebekli panodan esinlenerek yaptım.Banyomda şofben çıkınca bir sürü dübel deliği vardı.Kelebeklerin her biri bir dübele kondu.Banyomda mavi ağırlık olduğu içinde mavi fon kartonuyla çalıştım nasıl olmuş?Kelebeklerin kalıbı sergunünatölyesinden alabilirsiniz.

16 yorum gelmiş

  1. Sevtap Uçar

    teşekkürler arkadaşlar.Fon kartonu kullandım sibelacım. gonuldenele haklısın hiç düşünmemistim.Eğer bozulursa bi dahakine asetatla yaparım.Beğenmenize sevindim :D

  2. negritaa

    Çok güzel olmuş canımm ama banyodaki nemden dolayı çabuk bozulabilirler.Asetat ya da ona benzer bişeyden yapsan çok daha dayanıklı olur kii aynı yorumu gönüldenele de yapmışş:D

  3. Sevtap Uçar

    teşekkürler negritaa teşekkürler kriizantem.Aslında ben fon kartonun kötü olmasından zıyade çift taraflı bantla yapıştırdım ya nemden açılır diye düşünüyorum.Ama eğer bozulursa asetat ile yapıcam bidahaki sefere :D yap yap çok şık duruyor kriizantem merakla bekliyorum.

  4. sergun

    :) süper olmuşlar. ama ben de ilk okuyunca buhardan bozulurlar diye düşündüm ki yazan arkadaşlar olmuş. asetat iyi fikir, hatta ben ilkokuldayken naylon posetlerin resimlerinden kesip duvarlara yapıştırmıştım, suya dayanacak plastikse plastik işte:))

  5. Sevtap Uçar

    tesekkürler sergün.Vallaha haklısınız ama ben yıne fon kartonu aldım annemede yapıcam asetat bulamadım daha doğrusu adet bulamadım (toptancı oluğum için toptan buluyorum )onu bulmayıda beklıcek kadar sabırlı değilim zannımca :) Böyle bir hevesimi alayım bulduğumda asetatı alıp stok yaparım :)kelebekler duvara değmediği için ömrü biraz uzuyor sanırım .duvara deyse nemlenme daha hızlı olur gibime geliyor.güneşe doğru olabilir aslında …

Bir Cevap Yazın

Sevtap Uçar

31 yıldır evlat, 9 yıldır eş ve 5,5 yıldır ikiz annesiyim. Oğullarıyla zaman geçirmekten hoşlanan, ören, boyayan, diken,  işleyen ve her şeye meraklı 7 yıllık blog yazarıyım :)

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum