19 yorum gelmiş

  1. evet evet evet…işte bende salonuma bundan arıyordum.bunların ham boyasız olanından alıp bende boyasam iyice öğrenince tabi:DDDharika olmuş ellerine sağlık adrenalin

  2. Hoşbulduk teşekkür ederim..valla sizlerin sayesinde birsürü yeni şeyler yaptım inanın artık evde koymaya yer bulamıyorum:)ama yinede güzel şeyler gördüğümde dayanamıyorum inş. bende yakında yaptıklarımı sizlerle paylaşırım.

  3. sadanem biz burda yabancıları çok severiz:)))Bisürü şey yaptıysan muhakkak görmek isteriz.Adrenalin1 tepsin harika ötesi olmuş. Yeşille siyahın karışımına bayıldım.Çok ağır duruyor.Eskitmeyi normal ahşap boyasıyla mı yaptın? Yoksa ANTİK ESKİTME diye bi çeşit boya daha var. Ondan mı?

  4. Eskitme normal boyayla yapildi,önce yesile boyandi sonra siyah boya ile glaze denilen boya kurumasini geciktiren bir madde karistirildi ve de siyah sürüldükten hemen sonra mutfak süngeriyle silinerek eskitme yapildi…

  5. merci, senin çalışmaların gibi değil ama işte yavaş yavaş öğreneceğim. Haydi seni görmüşken bir soru, tenekeye dekopaj yapmışsın ya onları da aynı ahşap boyası gibi mı yapıyoruz. Boya falan aynı mı oluyor?

  6. hıh burası tam bana göre ben tenekeye dekupaj yapmaya kakıştım su bazlı boyayı aldıme iyide hep fırça izi belli oldu .birini sulandırdım da boyadım birini sulandırmadan boyadım (bayağı koyu boya)sulandırdığım daha ii oldu sanırım ama yinede belli izler

  7. Evet ayni boya kullaniliyor ama ilk kat olarak primer sürülüyor,yani astar boya.Onun üzerine acik renk istedigin su bazli boyayi kullanabilirsin.Firca izleri fircanin cok sert olmasindan veya boyanin fazla sulu olmasindan olabilir,birkac kat sürdükten sonra o izler kapanir,ama her kat tam kuruduktan sonra diger kati sürmelisin….

  8. eeee….adrenalin abla ne olcek şincik???ben astar falan boyamadım .direk su bazlıyla boyadım.zaten ilk defa elime boya aldım…boncuk ablanın dediği gibi ilk kat kuruyunca ccık zımparalayımmı??

  9. teşekkürler adrenalin, ahşapta da astar kullanıyorum zaten. Onu da sulandırmak mı gerekir? O daha yoğunda o bakımdan soruyorum.

  10. ben astari sulandirmadan kullaniyorum,daha kolay kapaniyor o zaman…Galvaniz ve teneke kutular zimparalanmiyor,en güzel tarafi da bu zaten.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin