Cuma, Mayıs 26, 2017
SeSi 1omarifetçi Blog Sahiplerine Sesleniyor…

298 YORUMLAR

  1. ben yaptım ,bir türlü eklenmiyordu 10marifetin kodu ,bu yöntem harika sen de harikasın sana da gelinciklerede tekrar teşekkürler :=)

  2. arkadaşlar blog konusunda çok yeniyim ben, nasıl yapacağımı bilmiyorum, yukardaki açıklamadan birşey yapamadım bana tarif eder misiniz lütfen?

  3. Cümle düşüklüğü olmuş başlıkta. Değiştiriyorum.Ekleyenleri görünce sevindim açıkçası. Hatta ilerleyen günlerde izlediğim bloglar listesinde de ayrı bir liste yapıp 10 marifetçileir o başlık altında toplamak istiyorum.Selma konuyla ilgili blog yazımda ve yorumlarda açıklayıcı bilgi mevcut.

  4. “10marifet yazılarını pilli kutuyla sitene ekle”, kodu bende de kimse de çalışmamış. Ben de çözümü böyle buldum. Hem gelincikleirn kanlı canlı broşu da çok yakıştı bloglarımıza.

  5. sesibercim yazını tuttum…..daha blog açma cesaretim yok, ama bu yazını tutarak birinci adımı attım galiba değil mi ? :))) :)))

  6. Yok onlar otomatiğe bağlamış zaten. Ben bıraktım kendi hallerine. İşin garibi Bloxooda bile asıl iş yapan bizlerden ön sıradalar. Bu konuda pilli yetkililerinin birşeyler yapması gerktiğini düşünüyorum. Onları da baltalıyorlar aslında.Semyıldım, ikinci adımı da bekliyouz, yakışır.Ekleyen arkadaşlar güle güle kullanın.

  7. ben buradayım ama benimde gonca gelmek üzere sesibercim.malum ihmale gelmez. (35’inde bulunca amman ha oluyor.buldumcuk işte :)))) :)))) )

  8. neduk ve sesiber arkadasım konusmanızı gördüm de ben bu siteleri ortak filan sanıyodum şaşırdım duyunca:S sesiberin dediği gibi seriye bağlamışlar gerçekten burda yayınlananlar aynı anda orda da yayınlanıyo…

  9. ya şimdi baktım da aslında blog adreslerim varmış :) ama içler boş tabi… canım hem ne koycam daha elimde elle tututlut bişi yok bence ama ben fotoğraflamaya başlıyım :)

  10. Yönetim uyuyor mu? saatoniki üye insanı artı, editör yamağı üyelerin istirhamı var, talepleri var heç mi bakmıyorsunuz kardeşim çok şükür yolladığımız konuları onaylıyorsunuz. Amma velakin bi he yada ıııı deyin kardeşim. Kopyalınıyoruz diyoruz tıss. Ama sesiber kardeşimi yararlı faaliyetleri vesilesiyle bedava 10marifet reklamı yapması vesilesi ile ayın üyesi seçme teklifimi değerlendirin barim. Yahu siz, saatoniki yine uyursunuz en iyisimi ben oylama sunayım bari.Mart 2009 ayın üyesi sesiber diyenler buraya.

  11. deryayı ilk başlarda sıkı takip ediyordum,programından çok şey öğrendim.ama artık fazla ilgimi çekmiyor,çünkü konular değişti,izlemiyorum bile diyebilirim.geçenlerde bir bakayım dedim.ekran ikiye bölünmüş arkadaşlar,her birinde bir sehpa….başlıklarına inanamadım !!! birinde ÖNCESİ diğerinde SONRASI yazıyordu.dondum kaldım!!! başını izlemediğim için sibella dan bahsetti mi bilmiyorum.bahsettiyse mesele yok,bahsetmediyse….çok ayıpladığımdan başka söyleyecek sözüm yok.o bunu yapabiliyorsa, örgüdantel denen yer yada benzerleri hayda hayda yapabilir.hepimizin bildiği bir gerçeğin altını tekrar tekrar çizmek istiyorum arkadaşlarım – imza -internet ortamında paylaştığımız her çalışmamızın,kesilip çıkarılamayacak bir yerine mutlaka imzamızı koyalım.ekrandakinden ise, nasıl korunabileceğimiz hakkında hiç bir fikrim yok.aramızda hukukçu olan biri varsa, belki içimize su serpecek bir şeyler söyleyebilir.pilli yönetiminin de ilgi göstermesi dileği ile,sevgiler hepinize.

  12. şunu da eklemek istiyorum…aralık ayında örgüdantel sitesinin aynen kopyaladığını farkedip özelden saatonikiye sormuştum.cevabı aynen kopyalıyorum…

    efendim, bunlar rss ile beslenen siteler..yani bir sitede çıkan her yazıyı besleme ile sitelerine alıyorlar ve içerik üretiyorlar böylece.reklam alabilmek için ise tıklanmaya ihtiyaçları var.merak edip tıkladıkça reytingleri artar ve reklam alırlar.tıklanma yoksa reklam da yok reklam yoksa oara yok para yoksa sitede yok atasözü!:) bu durumlar için türetilmiştir tarafımdan :)sonuçta yasal yolardan yapacak çok fazla şey yok tıklamayınca kendiliğnden ortadan kalkar yada tıklamıyınca bir değeri yoktur o sitelerin..selam eder saygılarımı sunarım

  13. buyrun ! kendin bişir kendin ye 4 oyla sesiber ayın üyeliğine gidiyor. 10 marifet Mart 2009 ayın üyeliği için adayı olan öne sürsün yoksam ayın sonuna kadar sussun. :) (benden sağlam anarşist olurdu ya önüme babam geçti allah razı olsun )

  14. Bloglara kod yapma fikri çok iyiydi. Bende oyumu veriyorum sesibere..YA YA YA , ŞA ŞA ŞA, SESİ SESİ MART AYI BİRİNCİSİ:)

  15. aa bende alakasız bir sitede patiklerimi gördüm:)ben buraya girmedimki bu nasıl geldi buraya diyodummm:))demekki benden habersiz patiklerimi aldılarr:))valla patiklerimin namusunu kirlettirmem,kimseyle gece mece geçiremez..bir çare bulalımmmmm…ayrıca sesiber in bulduğu logo fikri çok güzel..kutluyorum..ayın elemanı olmasını bende istiyorum..ama bir şartla..blogcuya nasıl ekliycez öğretmesi şartıyla..blogger ve blogcu farklı çözemedim..ben ki çözemedim yazık bana ama maalesef öylee…yardımmm..imdatt..s.o.s

  16. kondorcum benden anarşist olur demişsin ya ben direk devrim yapayım :) belki faydası olur yönetim bişeyler yapar… başka siteyemi geçsek ne :pbu arada imza olayına bende taraftarım herkes kendi ürününe bir imza isim vs. bişey yazsın, kullandırtmayalım kimseye… ben olayın photoshopuyla ilgilenebilirim isteyen olursa:)

  17. evet jeliboncuk ben istiyorum bu konuda bana yardımcı olursan sevinirim. biz burda herkesin emeğine saygı duyup isim zikretmeden link vermeden yazı yayınlamıyoruz.. bu saygısılığı yapanlara karşı bu şekilde bir önlem alalım bari..

  18. Ayın üyesi geldi savulunnn:))Sağolun, varolun, beni sizler varettiniz de ben utanırım böyle şeylerden. Heryerde bu logoyu göreyim yeter. sonra belki yapıcaz birşeyler. Kafamda fikirler dönüyor.Benim ciddi ciddi canımı sıkıyor bu kopyalanma işi. Ne kadarımız uyar bilmiyorum ama 10 marifeti de protesto etmek istiyorum. Koskoca Pilli diyorum, yakışmıyor bu duyarsızlık diyorum, başka da birşey demiyorum. Aylin anne oldu, mazereti var belli. Bizimle bir o ilgileniyordu zaten, kimse sesimizi duymaz oldu. Büyük patronumuz, yöneticimiz uyuyor muuu? Hani uykusu hafifti onun. Leyla geceleri uyutmuyor sanırım:)Ayın anarşisti dalında Kondordan sonra adayım. Oylama için de tc kimlik no falan istemem, nick yeter.Neduk demiş kiiiii;

    O sitede yaptığım işin üzerinde ”benimle bir gece geçirebilirsiniz” makamındaki reklâmı görünce iyice tepem attı.Penis büyütme reklâmı da cabası.Google reklâmlarına mail attım.Bunlara reklâm yönlendirmesinler diye.Bilmem faydası olur mu?

    Deliler gibi sesle güldüm, iyi de geldi. Niye güldün de, bilmiyorum diyeyim.Herşeye gülesim var. Ben kaçayım daha fazla cıvıtmadan. görev beni bekler. Seçimlere de az kaldı. Kime oy vericez? Off Puff…Bir de sayın editörler yazılarımı yazdığım sırayla yayınlamanızı rica ediyorum. Anlam ve önemi var çünkü.Bir de Mart sonuna kadar yapılması gereken bir listeyle ilgili duyuru yazım var. Onu bir an önce alırsanız çok sevinirim. Bakın açıktan torpil istiyorum. Bu kadar da şeffaf bir insanım yani:))

  19. Arkadaşlar, çok hoş sohbetinizi bölüyorum ama nazesen kırılmış gitmek istiyor platformdan,bana yardım edin ben yeniyimmmm yardımlarınıza ihtiyacım var tek başıma başedemem:(sEVGİLİ EMBİR İN BU İĞNEDENLİKLER BİR HARİKA yazısına bakın lutfen…

  20. bence de sesiber!:)ben de yazılarıma nikimle beraber “10marifet için” yazmaya başladım.. photoshop bilmiyorum ama burdan şimdi hatırlayamadığım bir arkadaşımın adını verdiği bir programda yazdım.. paintte bile yazılabiliyor. imzanın önemini de yazılarımı başka sitelerde görünce anladım.. o saygısızlara hadlerini bildirmek lazım ama nasıl bilemiyorum.. ayrıca bir gün blogum olursa bunu bede ekliycem :)

  21. Bloglarımızın bir kenarında bir kara liste hazırlayıp, tıklanmayacak şekilde linkleri verip, teşhir etsek nasıl olur?

  22. Güle güle kullan:)O liste yeni bir yazı eklendiğinde alta kayacak sanırım. Sürekli ana sayfada duracak birşey olsun.Gönüldenenin verdiği sayfa da marifet üyelerimizden Katyanın sayfası.

  23. devince diyor ki;BURADAN BLOGCULAR KODU KENDİLERİNE GÖRE UYARLAYABİLİRSONRADA ŞABLONDA İSTEDİKLERİ YERE YAPIŞTIRABİLİRLER

    kodlarla boğuşa boğuşa benim hatlar karıştı.)resmen durdu çalışmadı:))çok sağol devince sayende sonunda becerdim logoyu eklemeyi.)anlaşıldı blogcu beni delirticek sonunda..evdekilerle kod lu konuşmaya başladım:))

  24. Arkadaşlar bence bloga kara liste eklemek tam tersi etki yapar.Kara liste koyayım derken adamların reklamlarını yapmış olabiliriz.İnsanlar meraklı, hımm ne varmış bu sitelerde diye dahada tirajını artırırlar bence.Hatta o sitelerde sağdan soldan beslendikleri için milyonlarca yazı var.Biz biliyoruz tılamayız ama bilmeyenler çok. Daha kolay ve pratik bulup ordan faydalanmak isteyebilirler.Yani tek tek bloglarımızı arayıp bulmaktansa bişey için, oraya gidip nasıl olsa burda herşey var hesabından tirajı artırabilirler.Bizlerde bloglara kara liste koyarak buna aslında sebep olmuş olabiliriz. Bana katılmayanlar tabiiki koysunlar.Ben koymam kara liste.

  25. sevgili sesiber ve tüm arkadaşlar, anneliği bahane ederek işlerden uzak kalmamaya çalışıyorum, biliyorsunuz. sadece postanem kapalı. üstelik diğer editör arkadaşım da benim yokluğumu aratmamak için elinden geleni yapıyor. o nedenle rica ederim, yazıların bir takım münasebetsizler yüzünden çalınması, onaydaki yazıların yayına geç girmesi gibi konular nedeni ile ilgisiz olduğumuzu düşünmeyin. bunların nedeni marifetimizin giderek daha popüler olması ve çok çok kalabalıklaşması. lütfen yine de şikayetlerinizi bize mail yolu ile iletmekten çekinmeyin, mail atan tüm arkadaşlar sorularına mutlaka yanıt aldıklarını biliyorlar. özellikle çalıntı konusunda avukatımız yardımıyla elimizden geleni yapıyoruz.bunun dışında, ayın üyesi konusunu destekliyorum ve oyunu sesiber’e memnuniyetle veriyorum :)son olarak; sesiber’in içeriğindeki tarih önceliği nedeniyle öne alınmasını istediği yazıyı da yayına aldım. bu tip durumları bize bildirebilirsiniz. ancak bunu ricam yorumlarda değil mail ile yapmanız. aksi takdirde sadece tesadüfen görme ihtimalimiz olabilir.herkese sevgiler.

  26. Sesi ye bir oy da benden.Arkadaşlar photoshop bilmeyenler için, google ‘a photoshop yazıp ilk sırada çıkan linki tıklarsanız,videolu anlatımlar var.Çok faydalandım ben ordan. Photoshop ta yazılarımızın üzerine yazdığımız normal yazıları ve imzaları silebiliyorlar.Orda gömülmüş yazı diye bi işlem var.yazı resmin üzerinde kabartma şeklinde yada isterseniz gömülmüş gibi görünüyor.Bunu yapmayı videolu olarak anlatıyorlar.Belki onu silemezler.Daha garantili olur diye düşünüyorum.Ben de şimdi denemeye gidiyorum.Yapabilirsem sonucu size gösteririm

  27. sesiberciğim bence önümüzdeki seçimler halt etsin..burdaki seçim çığır açtı arkadaşım..haklı başarınla gurur duy..yürüü kimse tutamaz seni..ARKANDAYIM.)YÜRÜ SAKARYAMM….

  28. Aylincim sen de olmasan yokuz biz. Bizi düşündüğünü çok iyi biliyorum ve eminim. Sesimizi duyduğunu bilmek bile güzel. Bazı konuları organize olabilmek adına yorumlarda yazıyoruz. Elbette doğrusu seni de bilgilendirmek ama bu çok eski bir sorun. Üstelik tüm internet aleminin sorunu. Herkes sustukça daha da azıttılar. Merka ettiğim avukatlar bunlarla ilgili yasal bir işlem yapamıyor mu? Bizi koruyan bir yasa, caydırıcı etkenler yok mu?Katya’nın listesini ben de ekledim.Oylar ve güzel yorumlar için çok teşekkürler.

    YÜRÜ SAKARYAMM.

    Karpuzları getirinnnn.

  29. Sevgili Sesiber, dün akşam ba-yıl-dım ba-yıl-dım diye yapılan işlerin arasında dolaşırken sevgili nazesen’in yazısını görünce buradasınız diye paldır küldür(Ki benim en kötü huyum bu:() daldım yazına yardım istemek icin ama arkadaşım inan senin için oylamayı görmedim, biraz önce sevgili şemyıl söyleyince uyandım:))Sevgili Embir’in bu iğnelikler harika yazısında oy kullandım ama sandık başına da koşa koşa geldim, affet lutfen beni:)) Oyum sana, ayın yılın nereye isterseler kullansınlar arkadaşım:) Ben el projesini takibe gidiyorum:)sevgi ve dostlukla kal…

  30. çok teşekkür ederim, inan farkında değilim. Bu işin espirisizaten. ben içimden geldiği için buradayım, sevelim, sevilelim yeter.

  31. bir gün girmedim neler olmuş neler.başta devinceye teşekkürler.şimdi blogcu için deneyeceğim eklemeyi.84 yorum okudum kafam karıştı.ben yeniyim aranızda.ama herkes sesiber diyorsa bir bildiği vardır.ben de sesiber diyorum.

  32. Sesiberciğim, avukatımız internet yasasını (olduğu kadarıyla yani!) ülkede en iyi bilen insanlardan biri. Buna rağmen elden gelenler o kadar sınırlı oluyor ki inanamazsınız. Hırsıza ulaşabilmek ayrı bir mesele, bir yaptırım sağlayabilmek ayrı bir mesele. Bulduğunuz herkese dava açsanız onun maliyeti apayrı bir mesele. Sonuç alabildiklerimiz var, Google reklamlarını kaldırtabildiklerimiz var. Ama işte hepsinde bu noktaya varılamıyor. Peşlerinden koşup duruyoruz. İçeriği bu kadar bol olan sitelerin başına ne yazık ki geliyor bu iş, hele ki pilli gibi bol konulu, hızlı güncellenen, zengin içeriği olan bir sistem buldular mı sömürüyorlar, çalmak istesinler yeter!Neyse, bu sıkıcı konuyla burayı daha fazla yormayalım, siz hırsız siteleri her zaman bize mail yolu ile bildirebilirsiniz. Biz de çalıntıları ve orijinalleri ile birlikte avukatımıza iletiyoruz, o da takibini yapıyor. Bundan emin olabilirsiniz.Herkese sevgiler, güzel hafta sonları, bol marifetli günler…

  33. sonunda bende logoyu bloğuma ekledim ama henüz burada yaptığım işlerin açıklamaları yok grafik çalışmalarım var. burada yazdıklarımıda en yakın zamanda geniş açıklamalı olarak ekleyeceğim.tabii tüm fotoğrafların üzerinde on marifet logom ve nickimim filitrelenmiş olacak.

  34. evet şimdi mart ayı sonu itibariyle bir delinin kuyuya alttığı ve 14 üyemizin çıkardığı taş adedi ile MART/2009 ayın üyesi seçim sonuçlarını açıklıyorum.10. MARİFET MART / 2009 AYIN ÜYESİSESİBERbilgi için: m.k.s.k.

  35. Bu oylama yapıldığı zamanlar başka konular nedeniyle paniklediğim için sandık başına geç gelmiş ve son oy kullananlardan olabilmiştim:(Simdi ilk tebriği ben yapayım sevgili sesiber:))Mart/2009 ayın üyesi olduğun için seni gönülden tebrik ediyorum arkadaşım…

  36. oyy ben gerçek seçimlerin verdiği sersemlik ve beynimden vurulmuşluktan kendimi düşünemez oldum.dün son anda attığımız 4 oy buranın kaderini değiştirdi. 3 oy farkla birileri birilerini geçti. keşke geçmese miydi, geçse miydi, iki ucu şeyli değnek misali, ayrıntılı yazım blogumda. şoktayım, hırstayım, bugün kaç saat güneşte oturdum bir de üstüne bahar çarptı, gözlerim acıyor, kalbim daha beter acıyor. “BİR DAHA DA GELMEM SANDIĞA” diyecem nerdeyse.Yine de çok teşekkür ederim. Benim projelerim de seçim öncesine geldi, klasik siyasetçi mantığıyla. Madem seçildim, yayılıp oturayım bundan sonra tüm seçilenler gibi…

  37. Madem seçildim, yayılıp oturayım bundan sonra tüm seçilenler gibi…

    anam bizde yaptıkların yapacaklarının temsilidir diyerek seçmemiştik zaten yat kardeş.Nisan ayı tehlikeli aydır (ki bence sırf aşk kokar tehlikesi ondandır) zaten bizde beyaz eşyalar gelmeden oy vermiştik:)

  38. hehehehe ilahi kondor. nisan güneşi gibi yorum yazmışsın. ben bu sabah pek bir sevgi kelebeğiyim. demek ondan herhalde. aşık olacaktım ama adam normalin altında erken kalkıp kendini işe atıyor, seçim sonuçlarından dolayı mide ağrısı ve beşkarış suratla geziyor. ben bugün normale döndüm. 5 yıl nedir ki su gibi geçer. akşama baklava-börek falan yapayım da o da biraz sevinsin garip.

  39. ya blogcular arasında kendimi göremedim. e-posta atılsın denmiş ama bilgisayar da sıyırdı kafayı değişik uygulamalar çıkarıyor önüme birkaç defa denedim olmuyor.PESSSSSSSSSSSSSSS ettim :)

  40. Yıldız imzandaki link te hatalı, farkında mısın? İmzanı tıklanacak şekle getirsene. “imzaya link vermek” diye torpillide ara, anlatılıyor orada nasıl yapılacağı.Logo için bilgi@pillicom adresine mail atabilirsin.

  41. sesiber başlattığın uygulama sayesinde bizim bloglarımızında sitede yer alması çok hoş bir jest. ben uğraşmama rağmen bi türlü bu uygulamayı ekleyememiştim ama senin verdiğin resmi profil resmim yapmıştım. ona rağmen ebnimde bloğumun sitede yer alması beni çok mutlu etti. teşekkürler

  42. Sesi-ber teşekkürler. Daha önce o resmi senin sitende görüp bende yapmak istedim ama senin için özel diye çekindim. Bende başka yaptım ama seninkini şimdi rahatlıkla koydum. Sağol.

  43. Fikrimin tutulması beni de çok mutlu etti. Asıl broşun sahibi Gelincikler de uğrasa da görse, o da çok mutlu olurdu eminim.

  44. Sayın hobilerimizz, bloglarınız bizim gibi gerçek emek sahiplerine yaka silktiren türden çalıntı fotoğraflarla dolu. Ben tanıdığım birçok kişinin kaynak gösterilmeden alınmış işlerini gördüm. Kod hazırlamaktaki ustalığınızı ve inceliğinizi blog hazırlamakta da göstermenizi dilerim. Yayınladığınız size ait olmayan yazılara lütfen link verin.

  45. blog adresimi değiştirdim.Bu adrese daha önce verdiğim tüm linkler ve verilen linkler doğal olarak şu an görünmüyor.yeni adresim http://kapkaracamdankelebek.blogspot.com/Bunu yapmamın sebebi eski adresiminhttp://cmonconceptart.blogspot.com/ olup blog ismimle bağlantılı olmamasından dolayıydı.beni izleyen arkadaşlara haber vermek istedim. çünkü sanırım sizinde beni tekrar izlemeye almanız gerekiyor.size ve kendime iş çıkardım yani.kusura bakmayın.bu değişiliği bilgi@pilli.com‘a da emaille bildirdim. umarım “destekleyenler” bölümündeki eski adresimi yenisiyle değiştirirler.sevgiler saygılar hepinize

  46. Ben gadget ekle deyip kendi urlnizi girine tıkladığımda ve url yi yazdığımda geçersiz karakter diyor.Ay çıldırcam yapamıyorum..

  47. sabahtan beri o sayfadan bu sayfaya dolaştım durdum yok bulamadımnerede şu iğnenin standart kodubulayım ki üstüne kendi rumuzumu ekleyip şablona koyayımbi kod olmalı kopyalamak içino kadar şablon ve kod yapıyorum bi banner ekleyemiyorum sinirim çok bozulduama bannerin kodu yok ki hiçbir yerdesağ tıkla özelleştir filan deniyor iyi de neyi sağ tıklayacağımherkese sunulan bi standart kod olucak ona herkes linkini de ekleyip şablonuna koyacak bu kadar basit ama o kod hiçbir yerde yokyukarıda bir arkadaş sağolsun bi kod koymuş ama o da olmuyor sadece yazı çıkarıyor o kod sayfada

  48. sevgili devince gerçekten teşekkürlersonunda olduböyle olmalı evet kod verilip boşluklar doldurulmalıçok teşekkür ederim canım dün sinirim çok bozulmuştu :(

  49. teşekkürler arkadaşım oldupilli com un son yazılarım kutusuda bence çok güzel bir fikirama o kodda bir sorun varkutuyu koyunca ana sayfada bütün yazılar yok oluyor o kodu bir elden geçirseler keşke de eklesek sitelerimize çok güzel bir fikirsayfamızı her kendine yönlendirip çalabilen siteler içinde ben artık yazılarıma her resmin altına sürekli site adresimi yazacağımo zaman tersine bizim reklamımızıda yapıp sayfamızı yaymış olurlar değil mi ama

  50. rica ederim.bende çok uğraşmıştım.yardım bulamamak insanı üzüyor.paylaşım için buradayız sonuçta:)))resimlerin altına sitenin linkini vermek iyi fikir

  51. Merhabalar ben “haroz” aranıza yeni katıldım. Zaman zaman takip ettiğim bu siteye üye olmak istedim. Ancak yazılarım ve yaptıklarım iki gün geçmesine rağmen sitede yer almıyor. İşleyiş hakkında pek fazla bilgim yok. Bu gecikme midir yoksa kabul mü edilmedi anlayamadım. Öğretmenim ve fırsat buldukça yaptıklarımı paylaşmayı çok arzu ediyorum. Sıcacık sohpetlerinize de ayrıca bayıldım. O denli sohpet imkanım olamasa da katkı ve destek verebilirseniz çok sevineceğim arkadaşlar. Aşağıda bloğum var. Konuk olursanız memnun olurum.http://www.harika-harikadnya.blogspot.com

  52. Esce yazı ve yorumlarda, blogda fazlasıyla açıklama mevcut. Buna rağmen anlamadıysan, tam olarak nerede takıldığını yaz, ona göre yardımcı olayım.Haroz yazın reddedildiyse bile sana maille dönerler. Sebebini yazarlar. 2 gün geçmesi normal bir durum.

  53. ayy yaşasınn bende ekledim bloguma sonsuz tesekkürler…nacizane el emeklerimi yaptıklarımı paylaşabilmek adına sizleri bloguma bekliyorum ne kadar ugrastımsa ne kadar emek verdimse calısmalarımı sizlerle burada bir türlü paylasamadımhttp://niltursamatamerkezi.blogspot.com/http://www.facebook.com/pages/httpniltursamatamerkeziblogspotcom/105009519533921

  54. Sesibercim şimdi girebildim bloğuna çok mutlu oldum, bloğumun kontrol panelinden güncellemelerini görebiliyodum ama tıklayınca bir türlü açmıyordu.. Geçenlerde format attım, demekki problem çözülmüş:)Ayrıca logo olayını hatırlattığın için çok teşekkür ederim, bloğumun temasıyla oynayınca gadgetlerım silinmiş, bende eklemeyi unutmuşum, hemen yapıcam şimdi kendime:)

  55. kıslar şu işi bana da öğretir misiniz?şunu nasıl ve nereye şaapıcaz?

    bir de ben şu an blog açmak için debeleniyorum..hiç de elimden gelmez..bi bakar mısınız?

  56. ekledim mi bilmem..biraz debelendim ama :)))kıslar ben beceremiyom sizler beni ekleyin lütfen…ah bu blog işini de başarırsam kendimi çok tebrik edicem :)))

  57. Sesiciğim teşekkürler ben kendimce bir yöntem yapmıştım ama bugün 10marifette (ki onlara da teşekkrler) 10marifet uyesi blog sahiplerini gorunce biraz kurcaladım bu işi:))yeni idrak etmiş ve uygulamış oldum bloguma sayende:))her ne kadar üstüne isim yazma işini beceremediysem de oldu yaaa aman benimki de boyle olsun:)))

  58. wwwumudayolculuk.blogspot.com (10 mağrifette PARES ben lütfen benide ekleyiniz :) şimdiden çokkkkk tşklerrrrr. bu uygulamayı başlatan arkadaşlarında ellerine sağlık yüreğine sağlık hepinizi sevgi ile kucaklıyorum ………

  59. pares ben ekledim bile seni:))benimkine kimse bakmıyor tamam kötü bi blog oldu kabul ediyorum ama :( aymeka.blogspot.com:(( beni deee takip edinn:((

  60. kızlar kendinizi 10 marifete ekletmek istiyorsanız sağdaki logonun içinde çıkıyoya 10mrft.siteleri diye, pilli@ adresine maille adresinizi yolluyosunuz.bloğunuza 10 marifet logosu ve yazdığınız yazıları eklemek için de sarımelek’ in bloğunda açıklaması var onu uygulayın daha basit anlatımı

  61. Sevgili AYME seni eklemeye çalışıyorum ama hata veriyor tatlım , blogunu tekrar yaz defalarca denedim ama hata veriyor üzgünüm…….

  62. Abilerim ablalarım şu elimde görmüş olduğunuz ve eklemeyi beceremediğim ve çabaladıkça 6 bilinmeyenli denklem kadar beni zorlayan gadget’i siteme nasıl ekleyeceğim. sesiber duy sesimi allah rızası için biri yardım etkis bende onun için sitemde dıy projesi veya yeni yapacağım tutorials’ı ona adıyacağımNOT: Herşeyi bilen ama bir gadget ekleyemeyen

  63. Ayşe, blogger kumanda panelinden gadget ekle’yi tıkla, çıkan seçeneklerde resim ekle’yi tıkla, kaydettiğin bu logoyu yükle, resim tıklanınca gidilecek adres olarak ta, kendi 10 marifet profiline giden linki yapıştır.

  64. Daha çok yeniyim ve acemiliğim,sizlerle yavaş yavaş kendimi geliştirmek istiyorum:)Ama bir sorunum var.Yolladığım yazılar 7 gündür yayınlanmıyor neden acaba?

  65. zehrefsan verdiğin linki tıkla bak, vallahi öyle diyor.Resimser, benim kabul etmem değil 10 marifet’in kabul etmesi önemli. Mailden de böyle sorular geliyor. Benm 10 Marifetle üyelikten başka bir ilgim yok:))) Eklenmek istediğinizi bilgi@pilli.com adresine yazacaksınız:)

  66. ben neden yapamıyorummmm:) biri bana yardımcı olabilirmi; malesef bu gadget çalışmıyor diye uyarı alıyorum her denediğimi. Ben nerede hata yapıyorum:)

  67. merhaba smyraaa; kendi blogunuza 10marifet’i eklediğiniz zaman bize haber verin, biz ekleyeceğiz sizin blog adresinizi. bize mail atabilirsiniz ya da bana mesaj gönderebilirsiniz.

  68. Merhaba ben on marifeti ekleyeli çok oldu ama buraya bir şey yazmamıştım.Benim blog adresimide ekleyebilirmisiniz.Teşekkürler.hazeldesgn.blogspot.com

  69. Hazeldesign; sizi de ekledik listeye. Aynı durumda olanlar lütfen bize haber versin ki gözden kaçırmış olmayalım. Takipçisi yüksek sitelerden link almak blogların değerini arttıran bir nokta, hatırlatmış olalım.

  70. @oyuncaklar.eu; blogunuzun kontrol panelinden yapılıyor bu işlem, herhangi bir kod yok. Sadece resimde görmüş olduğunuz gibi bir imaj ve/veya 10marifet.org’a gelen link eklemeniz gerekiyor. Sonrasında bizi bilgilendirirseniz (bilgi@10marifet.org) destekleyenlere ekleyelim hemen sizi de.

  71. 10 marifet destekleyenler arasına bende girmek istiyorum ve yaptığım işlerimin 10 marifette yayınlanmasını istiyorum fakat bir türlü yapamadım bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.?

  72. seve seve :) yaptıklarının 10 marifette yayınlanmasını istiyorsan ana sayfadaki SİZDE GÖNDERİN bölümünden ürününü tanıtan resimli bir yazı hazırlayacaksın. yazın tamamlanınca ONAYA GÖNDER e tıklayacaksın 2-3 gün sonra ürünün yayınlanır. destekleyenler arasına girmek içinse logonun üzerine ismini yazıp bloğuna yerleştireceksin canım kolay gelsin

  73. Ben de ekledim aklınıza sağlık. Bu link butonunu her yerde görüyordum nasıl yapacağım diyordum. Süper bir fikir! Yalnız bloguma eklediğimi nereye mail atacağımı bulamadım. :(

  74. @Fotografikhatiralar; 10marifet linkinin ana sayfada olması gerekiyor. Gerekli değişikliği yaptıktan sonra bilgilendirirseniz hemen ekleyelim blog adresinizi.

    @tatlibebek; destekleyenlere eklendiniz bile : )

  75. merhaba, buradaki son yorumların birkaçını görmemişiz, hemen eksikleri tamamladık. blogunuzu destekleyenler listesine eklemediğimizi fark ederseniz aman mail atın; yorumları kaçırmış olabiliriz.

    @MEHBER; sizin blog adresinizde sorun var sanırım, onu bir kontrol eder misiniz?

  76. Ben de blogumda link verdim ve misafiriniz olmak istiyorum ama amblemimi nereye göndermem gerekiyor anlayamadım (bulamadım).Bi mail ile izah ederseniz sevinirim.. CiCi KalıN.. (^_^)

  77. @Tatli CaDi, tabii, sadece bize mail göndermeniz gerekiyor: bilgi@10marifet.org adresimiz.

    @bilge; çeşitli yöntemleri var. isterseniz ben sizin için yapıverdim, onu göndereyim size?

    @eliffffff; blogunuzun el yapımı işlerle alakası olmadığı için bu kapsama dahil edemiyoruz.

  78. sevgili sudan sebepler; blogunuzun kontrol panelinde muhakkak bir yönlendirme vardır, blogspot kullanan arkadaşlarımızdan biri belki size yol gösterir?

    sevgili evimdeki mutluluklar; sizi de ekledik.

  79. bende blogspot kullanıyorum ama bir türlü resimle birlikte link eklemeyi beceremedim.. blogspot kullanan arkadaşlar bana yardımcı olabilirmi?

  80. oldu yaptım :) demek keramet buraya yorum yazmaktaymış :) yapamayan arkadaşlar varsa blogspot için açıklama ekliyeyim belki yardımı olur.. tasarım>yerleşim>gadget ekle>resim diyoruz.. çıkan pencerede bağla yazan yere http://www.10marifet.org/uye/üyeadınız şeklinde linki yazıyoruz.. resim ekle denilen yere önceden üye adımızı yazdığımız broşumuzun resmini ekleyip tamam diyoruz.. hepsi bu :)

  81. son eklemeleri yaptık… eğer ki atladığımız varsa ve olursa lütfen haber verin, yorumda göremediklerimiz olabiliyor. teşekkürler…

  82. ben bi türlü yapamıyorum.izlediğim yol şu:tasarım-yerleşim-gadget ekle-kendi gadgetinizi ekleyin-10 marifetin URL sini yazıyorum.böyle bir gadget yoktur diyo.ayrıca resmi nasıl ekliycem ve üzerine nasıl yazıcam adımı.ayrıca benim şöyle bir sorunum da var.10 marifette yayın paylaştım.bulağımı etiketledim.ama etiketlediğim yere tıkayınca böyle bir blog mevcut değildir diyor.ne yapmam lazım.lütfen bilgilendirir misiniz?

  83. bende 10 marifet takipçilerindenin 1 yıldır. bugün üye olmağı mecerebildim sonunda. benimde yaptığım şeyler var buradaki tüm arkadaşlar gibi ama bunları sanırım ekleyemiyorum. çünkü benim blogum yok. yabancısıyımda yardımcı olan olursa bende yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Saygılar…

  84. @BELGINCOSKUN; blogunuz olmasına gerek yok ki… tabii ki destekleyenler arasına blog adresi ekliyoruz ama siz de çalışmalarınız fotoğraflarını çekerek direkt buraya yazı olarak gönderin. pek çok kullanıcımız öyle yapıyor…

  85. @Oz Modish; başarmışsınız, biz de ekledik listemize, teşekkürler.

    @ozgulmelek; blogunuza 10marifet linki eklemenizi rica ediyoruz. diğer arkadaşların bloglarına bakarsanız göreceksiniz. bize iletin lütfen sonra.

  86. shane, çok teşşekür ederim, eklmeye çalışıyorum ama nereden eklenecek onu bulmaya çalışıyorum yapamadım herhalde. lütfen nerden eklnecek o kısım bilsem yapıcam…

  87. @ozgulmelek; yukarıda bir blogspot kullanıcısı arkadaş bilgi paylaşmış, kopyalıyorum: “tasarım>yerleşim>gadget ekle>resim diyoruz.. çıkan pencerede bağla yazan yere http://www.10marifet.org/uye/üyeadınız şeklinde linki yazıyoruz.. resim ekle denilen yere önceden üye adımızı yazdığımız broşumuzun resmini ekleyip tamam diyoruz.. hepsi bu :)”

  88. rica ederim :) ama verdiğiniz linkin sonuna nick değil mail adresinizi eklemişsiniz, o nedenle hata veriyor. siz onu düzeltin isterseniz. ben ekliyorum sizi listeye.

  89. sevgili @naz1505, biz mutlulukla ekleriz, siz de 10marifet kutunuzu eklerseniz çok seviniriz. yakışır blogunuza kırmızı kırmızı :)

  90. hepinizinkini ekledik arkadaşlar… (kece-mece, lütfen asmayın suratınızı, bize ulaşmanın garantili yolu e-mail; yorumları kaçırabiliyoruz istemeden)

  91. @aynur yusif, aramıza hoş geldiniz. Bir daha dener misiniz? Eper beceremezseniz, bir blog yazısı olarak da 10marifet.org linkini kullanarak bizden bahsedebilirsiniz. Mesela “Ben de bundan sonra 10marifet.org’dayım, oraya da beklerim” gibi :)

  92. @Nurten Susuz; aslında blogdan link verilmesini tercih ederiz ama madem blogunuz yok, o zaman Facebook sayfanızda yukarıda Aynur Hanım’a söylediğim şekilde yer verebilirsiniz, olur mu?

  93. elinize sağlık. blogspot kullanmadığım için kişisel olarak bilemiyorum, dediğim şekilde de yapsanız olur.