15 yorum gelmiş

  1. evet o lokumlardan bence de ..karnım aç, kandaki şeker oranı yerlerde…çuku istiyom, lokum istiyom, şeker istiyom, mama istiyom..

  2. Benim de kuru kuru çay içmekten midem ağrıyor. saat 3 gibi cevizli tavuk, sızbal, harşıl ve benzerlerini yemeğe davetliyim. :)))Şu anda da midemin ağrısını yeni dünyayla gidermeye çalışıyorum, çivi çiviyi söker misali.Dün İSMEK sergisindeydim. Yazımı ve fotoları nasipse yarın görürsünüz. Oyyy oyyyy diyorum da başka şey demiyorum.

  3. sesi, leziz olmuş :) (bu arada bu hafta sonu aile buluşması vardı, ben de aynı şeyleri yedim, sevincini anlıyorum :)) geçmiş olsun, sergi haberini de bekliyoruz.

  4. Sağolun efenim, mesaj ulaşmış ilgililere :)) Afiyet şeker olsun, et olsun, yağ olmasın…:))Sergide yarışmaya da katıldım ama takı yapmayı bilmemek gerekiyormuş, başladıktan sonra söylediler ben de çaktırmadım ama sonuçtan belli oldu, genç bir delikanlı 1. oldu. :)Usb kablomu evde bırakmışım, yoksa sabırsızlanıyordum yazımı yollamak için.

  5. sesi benim için de ye hepsinden. ooof nasıl güzel olmuştur hepsi de …en çok cevizli tavuk özledim .ondan benim yerime de ye tamam mı?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum