SeSi’den Romantik Kuşlu Peçete Yüzükleri

-

Hep aklımdaydı kuşları peçete yüzüklerine kondurmak. İki sevdiğim kuş ve püskülü peçete halkasının üzerine kondurdum. İşte böyle oldu…Son zamanlarda yaptığım en rafine, en sade çalışma ilan ediyorum kendisini. Beyaz iş peçeteleri de gençliğimde ellerim ve singer makinamla işlemiştim :)

20 yorum gelmiş

  1. kuşlar öyle masumki her yere yakışıyorlar dimi.sende daha bir şirinleştiriyorsun bu şirin şeyi:)ellerine sağlık.gerçekten hem sade hem şirin olmuş.

  2. Çok teşekkür ederiiim:))Banucum 38,5 yaşındayım, onları işlediğimde 17 yaşındaydım. Liseyle üniversite arasında 1 yıl ara vermiştim, annem zorla beyaz iş kursuna yolladı beni. İşte o zamanın mahsulleri.

  3. sesiciğim, şöyle benim gibi 53 lere gelince senin yaşına gençlik yılları diyoruz da, 17 ler ilk gençlik oluyor o zaman :))Amaaan, ruhumuz genç ya :)))))

  5. Hımmm… Bu renk, bu model… Böyle ne güzel olmuş …Bu arada ayıptır sorması, altta bir de güzel dantel var,ince ince örülmüş . O da ” gençlik ” marifetlerinden mi Sesibercim?

  6. Bendencim, Özdencim yok dantel örmeyi bilirim ama örmeyi sevmedim, sevemedim. Annem çeyizime ördürmüştü. Teşekkür ederim yorumlarınıza.

  7. Sesi çok sevdik bu peçeteliği, beyaz, çok şık, çok saf.Sitende geçen gün bir yorum problemi vardı oraya yazamamıştık

  8. sesii nerelerdesin tatilde tabii ki ben bunu güzelliği yeni gördüm ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuuuş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçe çerçeveli ayna yapımı

| | 0 Yorum

Sahanda yumurta şeklinde keçe nihale yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden çaydanlık kılıfı yapımı

| | 0 Yorum