Perşembe, Aralık 8, 2016
SeSi’ nin Geri Dönüşümleri 2

SeSi’ nin Geri Dönüşümleri 2

9

Dergi sayfalarını geri dönüştürdüm. Şu haliyle mumluk oldu ama asıl niyetim başka…Ne zamandır aklımdaydı. Daha büyük çapta bir proje düşünüyordum aslında, bu ilk adım oldu diyelim.Nasıl ve ne amaçla yaptığım, ayrıntılar ve fotoğraflar SeSi-Yorum’da…

9 YORUMLAR

  1. Tekrarlı işlerden sıkılıyorum. Biri rulo yapsa ben tasarlasam neler çıkar da. Rulo yapacak adam lazım. Burada oy pusulalarıyla yapıyor birileri sanırım rulo işini. Çalan çalana. Hala bir belediye başkanımız yok. Ooooo piti piti diye seçsek mi?

  2. değişik, hoş bir çalışma olmuş gerçekten, çok beğendim.ellerine sağlık.Sadece sizin orda değil bizim burda da oy pusulalarıyla rulo çalışması yapanlar var sanırım.

  3. Çok teşekkür ederim:)Noblesse siz neredesiniz. Her yerde itiraz var, şaibe var tekrar sayım yapılıyor diyor da bizim burayı haberlerde söylemiyor nedense, gizliyorlar mı nedir anlamadım. Dünden beri karıştı ortalık, adamları kapattılar sayım için, orada yatıp kalkıyorlar, kimseyle görüşmüyorlar.

  4. Canım benim emeğine sağlık çok güzel olmuş. Kesinlikle dergi olduğu da belli olmuyor, kağıtlar güzel denk gelmiş (denk getirmişsin)

  5. çocuklarla da yapılabilir bu çalışma. Ada bire gidiyor ama proje ödevleri oluyorumuş ya ben böyle şeylere hep o gözle bakar oldum

  6. sesiber, ben Ankara-Çankaya’da oturuyorum.Sayım esnasında 5 farklı yerde aynı anda elektrikler kesildi ve Mamak’ta çuvalla oy pusulası çalan bir kişi suçüstü yakalandı, şahit olan bir arkadaşımın anlatmasına göre.

  7. Hiçbir seçimde böyle olmamıştı. Çok ta inandırıcı gelmiyor. Suni gündem midir nedir? Niye bu kadar rahat yukarıdakiler anlamadım.