SeSi’nin Keçe Peçeteliği

-

Başka şekillerde de yapılabilir belki, fikri olan varsa yazarsa çok sevinirim.Bu peçeteliği deneme amaçlı yaptım. Keçe olduğu için çok tüy döküyorlar. Başka bir kumaşla ya da tamamen sentetik keçeyle takım olarak yapmayı düşünüyorum. Fikri blogger arkadaşlarımdan Serap’ın sayfasından gördüm. Yapılışı orada anlatılıyor. Bana yorum yapmasaydı blogundan haberim olmayacaktı. Buradan da teşekkür ediyorum kendisine.

18 yorum gelmiş

  1. yaprak engin

    çok cici evet tüy dökmesi büyük problem o kadar güzel durur mu bilmem ama polardan yada şu meşhur sarı bezlerin renklilerinden yapılsa olur mu ki

  2. fiamma1

  3. kondor

    Hocam kızıyorum ama zart keçe zurt keçe deneyemen var imrenen var. Daha ben 2 ay önceki kutudayım kıskanmak istemiyorum.Keçenin tüy dökme olayı ve peçe halkası mazallah yemekteyiz prg. kalsiği tarihi tekerrür ettirmeyelim.kare, üçgen gibi şekiller iki üç renk ve hatta iç içe geçerek renk cümbüşü diyorum. Zincir gibi sıralı değilde üst üste duracak. Fikir sunma şansımı zorlamasam toz oldum.

  4. gunesedogru

    emek vermişsiniz sevgili sesi ancak fiammanın1 dediği gibi metallerle ya da başka objelerle karıştrılırsa ve başka renkle yapılırsa daha hoş olur zannımca… kolay gelsin

  5. sesiber

    Ben de süslemeyi düşündüm ama bu şekilde benim de hoşuma gitti. Sofrada gözyorucu objeleri sevmiyorum. En fazla nakış yapabilirdim -krem iple damar şeklinde- abartmayayım dedim. Dediğim gibi bu denemeydi zaten ilk ve tek şimdilik. Keçede sürekli ütüyle çalışıyorum zaten. Doğal keçe kullandığımdan aynı inceliğe gelmesi için kesim yapmadan ütülüyorum. Rengini yemek takımlarıma uysun diye seçmiştim aslında. Sentetik keçe de Nalan ablanın dediği gibi birit kopar, dayanmaz.Bu da farklı seçenekleri, sonradan buldum. Sergun bunların şablonunu çıkarabilir:)

    Ben bunları görmeden önce ortası oyuk kalpli çalışmıştım.Onlar da fena olmadı aslında.Polardan çok fazla dökümlü olur. Onu düşündüm vazgeçim. Aklımda başka tok kumaşlarla iki kat kenarlarını makinada sardırarak yapma fikri var şimdilik.Yapıcı ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim hepinize.

  6. embir

    Sesicim ben bunu görmemiştim bloğunda, çok güzel olmuş. Diğer örneklerde çok hoş, ayyy acaba birazda peçete bileziğimi yapsam, yeterince ayraç ve magnetim oldu :))

  7. nalana

    saatoniki diyor ki;keçeyi gösteren dikişi, insanı gösteren işidir.**=mozambik atasözü

    gel bi öpiim seni s.o.sesi benim bu konuda fikrim gelmedi ,fekat başka bir cinlik tasarladım;şimdi beni iyi dinlemukavvadan bir daire kesiyorsun ,bir yorgan iğnesini dairenin tam ortasından geçirip altta kalan gözünden de(iğnenin)mukavvaya paralel duracak şekilde toplu iğne takıp yorgan iğnesini düzgünce sabitliyor ve daireyi kahverengi keçeyle kaplayıp 2-3 (sayısı keyfine kalmış) yaprak koyup olayı bitiriyorsun.eeee bu da ne şimdi diyenlere sesiciğim”nalan ablam peçete halkalarım hem dağılmasın hem de şık dursun diye süslü peçete halkası tanzim aparatı tarif etti “diyecekhoş belkide yapmıştır bile.ben bugün yine sokaktaydım eve gelip hemen buraya daldım .haaa çiçekleri dizince iğnenin tepesine de bir boncuk tak takıver de elini çizdiren bana iltifat etmesin :)))

  8. sesiber

    Sağolun, varolun:)Nalan abla elime batar ooo diyecektim, boncuğu takmışsın, tamam oldu. Sizde Abhazlık var mı? Bizde Abhazlara özel bir deyim vardır, bilirsin. “Atını almadan nalını almak” :)))Fekaaaat atı alıcam ve nalı da takıcam, işte buraya yazıyorum:))

  9. nalana

    atın bir nalı elinde ya semeri de benden olsun dedim.abazalık var tabi ,ama düşük oranda şöyle;anneannemin annesi abaza ,babası çerkezannemin babası manavbenim babam gürcübenAŞURE

  10. pinar27

    gerçkten çok hoş olmuşlar gerçi ben biraz geç kalmışım fikirlerimi söylemek için yıldız, daha çeşitli çicek şeklilleride çalışılabilir gerçi siz çok çalışkansınız çoktan daha başka denemeleriniz olmuş bile:) emeğinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Nazardan korunmanın 10 yolu

| | 4 Yorum

Keçeden rulo kalemlik yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden resim çerçeveli rozetler

| | 2 Yorum

Uyku bandı yapımı – keçe

| | 0 Yorum

Keçeden uyku bandı

| | 0 Yorum

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum