SeSi’ nin Lizözleri

-

Annemin eskiden beri ördüğü lizözler meşhurdur. Tanıdığımız tüm evlenecek kızlara hediye yapmıştır. Bugüne kadar kaç tane ördüğünü kendi bile hatırlamaz. Devamı içeride

Bu lizözü ördüğü zaman ipi için çok gezmişti hatırlıyorum. Kuzu yünüymüş bu. Ben daha minicikkenden beri çeyizimde lizözlerim hazırdı. Renk renk örmüştü.Doğum yaptığımda annem 10 gün yanımda kalıp bana prensesler gibi baktı, hergün başka gecelik, lizöz giydirdi. (zorla) Haziran sonunda doğum yapmıştım ve acayip sıcak vardı. Buna rağmen bu lizözlerle oturtmuştu beni:))en sevdiğimde 3 ayrı fotosonu yolladığım bu lizözdü.

15 yorum gelmiş

  1. embir

    canım benim annenin elcağızlarına sağlık çok güzel olmuşlar. Siz analı kızlı bol bol hediye yapıyorsunuz sanırım. Tüh ya evlenmeseydim varsa bir kuzen falan ben talip olurdum :))

  2. orece

    ayyy harika hepsi. haziran sonu zor olmuştur ama anne hatırına gilir o sıcaktada. ellerine sağlık annenizin.

  3. sesiber

  4. Kapkaracamdankelebek

    bende en çok üsttekini beğendim.bunu bir kotun üzerinde daha salaş bir şekilde giysek garip garip bakarlar mı ki acaba?bence dışarıda giyilebilecek tarzda bişey çünkü.illa ki doğum yapmamıza gerek yok değil mi bu şirin şeyi giymek için?

  5. Kapkaracamdankelebek

    gülegüle giy canım. bencede dışarıda rahatlıkla giyilebilecek bişey bu. millet kombinezon gibi t-shirtleri giyiyorken oluyorda lizöz giyince neden olmasın? gayet güzel olur:))

  6. minnosum

    çok güzel hepsi.annenizin eline sağlık.ben de kayınvalidemin yaptıklarını gönderdiğimde çok mutlu oluyor.ne dediler diye merak ediyor:)

  7. shane

    marifet’e evlatları yoluyla konuk olan tüm annelere teşekkürler, ellerine sağlık hepsinin. lizözler de çok şık görünüyor.

  8. kondor

    Şu anne işlerini gömderme durumuna hiç giresim gelmiyor belkide annemde mutlu olur. Neden gelmiyor; bildim bile dikiş diker 3 yaşında kızıma sadece 10 elbise dikmiş durumda , yeğenim ve ablamı diktiklerini saymıyorum. Masa örtüleri ve nevresim takımları hiç bitmez. Nakışın her türünü bilir 40 yaşında sırf bi o kaldı deyip beyaz iş öğrendi.Acayip imreniyorum bazen direncine. ve kendime çok kızgınım yanında öğrenmediklerime. Sabah daha düşündüm bütün bunları ve ne kadar şansı olduğumu. Lizözleri ve hikayesini okuyunca yazmadan edemedim.

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum