28 yorum gelmiş

  1. esinsel

    hepinize çok teşekkürler arkadaşlarım :) uzun bir aradan sonra böyle sıcak karşılanmak çok mutlu etti beni.sağolun varolun:)evet mavisofra nazarlık.

  2. acemihobici

    NEFİS OLMUŞ ARKADAŞIM, BUNLARI GÖRDÜKTEN SONRA, BEN DE KAĞITLA OYNAMAK İSTİYORUM:)))))) HARİKA BİR FİKİR, HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL OLMUŞ, TEKER TEKER BAYILDIM, ELLERİNE SAĞLIK:))))

  3. esinsel

    çok teşekküler.nalancım, oluklu mukavva da sevdiklerimdendir.kağıda kontur olunca daha da sevdim:)acemicim, mutlaka oyna yapması çok zevkli.üstelik malzeme de gani.gazete,broşür,atmaya kıyılacak dergi….boncuk yada farklı süslerde her marifet üyesinde bol.üzerine ne koyarsan koy :) adı nazarlık olmaz da başka bir sey olur dimi ama :)ozlemcik,rulolar böyle bir şey.tabi bunlar iç içe geçmiş haldeler.bir tekinin uzunluğu 20-25 cm kadar.

    varsayalım kağıdımız A4.ortadan ikiye kesip,elde ettiğimiz dar dikdörtgeni alt ucundan bir pipet yardımı ile (şiş veya benzeri de olabilir) verevine sarıp ucunu yapıştırarak sabitliyoruz.bu yazıdaki hanım da düz katlamış.işin mantığı kağıdı daha dayanıklı hale getirmek anlayacağınız.veyagörüldüğü gibi

  4. acemihobici

    esinselim yapıcam vallahi bunlardan çok heveslendim o kadar da güzel anlatmışsın ki sağolasın:)) resimlerin örneklerini kaydettim bilgisayara, yaptığım zaman blogumda yayınlarım canım tabi senin adını vermeyi de unutmam:)))) hemen bloguna gidip seni izlemeye alıyorum:))))

  5. esinsel

    hobicim ilgine çok sevindim :) hiç durma, çok zevkli bir iş.her yaptığın ruloda çıkan renklere desene bayılacaksın.yıllar önce hızımı alamamış, bu ruloları iç içe geçirip,yan yana yapıştırarak mutfağımı duvardan duvara kaplamış,kapısına da sineklik yapmıştım. senin yapacaklarını sabırsızlıkla bekleyeceğim canım.eminim çok güzel olacaklar :) ismimden söz edip etmemen değil, senin sevmen önemli.bu dünyalara bedel:) -kaldıki bu bana özel bir çalışma da sayılmaz,envai çeşidini yapıyorlar.sadece rulo yaparak çalışanına rastlamadım,o benim uyduruğum sanıyorum-guneşedoğrucum çok teşekkür ederim,sevgiler ikinizede.

  6. SEMYIL

    can dostum hoşgeldinn:)))ne kadar güzel olmuşlar. renkleri formları harika.sen şimdi daha neler neler üretirsin bunlardan..ellerine gönlüne sağlık..:))

  7. esinsel

    sende hoşgeldin güzel SEMYIL’ım :) şükür burada da kavuşturana :) kocamaan yüreğine de sonsuz teşekkürler :) bakalım cancağızım… dedim ya oynuyorum işte,farkı birşeyler çıkarmı bilmem?

  8. SEMYIL

    oynamaya devam esinselim, gönlünce keyfini çıkar…sonuçlarını da bize göster de.. bizimde gözümüz gönlümüz keyif yapsın can dostum :))

  9. esinsel

    Nasılda yüreklendiriyorsun beni can Semyılım :)tabii paylaşırım ,yeter ki bireyler çıkarabileyim.Elişi Defteri size de çok teşekkür ederim:) Rumuzunuz ne kadar güzelmiş.

  10. esinsel

Bir Cevap Yazın

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum

Mandallardan sepet yapımı

| | 0 Yorum