Sevgi Ağacı’na bir yaprak da sen ol

-

sevgi ağacı

Sevgili arkadaşlarım… Bu projeye “sevgi ağacı” dememin sebebi şu: Biz TÜRK MİLLETİ olarak kökleri sağlam bir ağaç gibiyiz. Yeşeren her bir yaprak da umudumuzu temsil eder. Bu sevgi ağacımızın her yaprağı kadınlarımızı ve kadınlığımızı simgeleyecek. 30×30 ebatında kumaş üzerine el emeği ile yapılmış dantel, kumaş boyama, örgü, kurdele nakışı, kaneviçe, tığ işi, kırkyama, nakış, boncuk işi gibi tekniklerle çalışabilirsiniz. resim yapabilir, şiir yazabilirsini. kumaş üzerine beğendiğiniz bir resmi bile yapıştırıp yollasanız olur.

Katılanlar arasında ÇEKİLİŞ yapmaya ve süpriz paket olarak 2 kişiye HEDİYE vermeye karar verdim. Bu kampanya 16 EKİM 2012 tarihinde bitiyor. Fotoğraflarını çekip yayınlayacağım. Beklentim şu: 1–İzleyicim olmanız, 2-kampanya ve hediye çekilişini blog, facebook, twitter ve diğer sosyal sitelerde duyurmanız 3-el emeği ile yapıp gönderdiğiniz her parça +1 çekiliş hakkıdır. Yorumlarınızın altına isim ve e-mail adresinizi yazarsanız çok memnun olurum.

Leyla Güner
228 sokak no-7 d:1 Özkanlar-İZMİR

Bu adrese paketinizi yollarken içinede ufak bir notla örtümüz bittiğinde nasıl değerlendirelim, neler yapalım gibi görüşlerinizi de yazar gönderirseniz sevinirim. İşi bitirip açılışımızı yaptıktan sonra katılan tüm arkadaşlarımızın ortak görüşüyle, ne yapılması gerektiğine karar verilecek. Belki bir hayır kurumuna bağış yapılır, Van’daki kadınlara moral olarak kullanılabilir… Örtü bitince önerileri oya sunarız, ne yapılacağına birlikte karar verebiliriz. Teşekkür ederim.

Not: Hediyeleri ben kendim hazırlayıp sürpriz paket olarak yollayacağım.

Bir Cevap Yazın

Şirin kuşlar aplikeli alt açma seti

| | 0 Yorum

Sihirli bebek battaniye seti

| | 1 Yorum

Winnie-the-Pooh bebek battaniyesi

| | 0 Yorum

Dantel ve isim işlemeli bebek battaniyeleri

| | 0 Yorum

Pembe dantelli kız bebek battaniyesi

| | 0 Yorum

Keçe işlemeli uyuyan Şirin bebek uyku seti

| | 2 Yorum

Tül runner

| | 0 Yorum

Beyaz çiçekli pembe polar battaniye

| | 2 Yorum