Perşembe, Aralık 8, 2016
sevgi pıtırcığım

23 YORUMLAR

  1. teşekkür ederim selma abla beğenmen beni çok sevindirdi ablacım:) aydın gelini sanada teşekkür ederim ben tekniğini falan bilmiyordum elimdeki boncukları öylemi yapsam böylemi yapsam derken bu çıktı ortaya ama sonra sitelerde gezerken öğrendim çokta güzel şeyler yapmışlar:)

  2. gercekten cok guzel olmus bızde yapardık kucukken ama boncukla degıl hazır yapraklar felan vardı sonra da saksıya alcının ıcıne koyup kurumasını beklerdık hey gıdı gunler:)

  3. teşekkür ederim pelincim,beğenmen beni çok mutlu etti kristal boncuklar mevcut canım o kadarda değil artık:)fikiredin teşekkür ederim beğendigine sevindim beni çok sevindiriyorsunuz yaptıkça yapasım geliyor,bi ara tamamen bırakmıştım boncuk işini ama bu olumlu tepkileri görünce çok yanlış yaptığımı fark ediyorum ayrıca o dediğin hazır yaprakları bizde ortaokuldayken yamıştık hatırlıyorum aynı dönem çocuklarıyız nede olsa:))

  4. Sevgipıtırcığının ilk önce adı çok orjinal:) Kendi de çok güzel olmuş, ellerine sağlık arkadaşım, bende istiyorum boncuk örmeyi, netin karşısına geçip deneyerek öğrenmek lazım….

  5. teşekkür ederim krizantemcim beğenmene çok sevindim adını daha yaparken koydum,evet bende netin karşısında denemelerle yaptım,çok güzel örgü şemaları var denemek istersen yardımcı olurum:)

  6. Teşekkür ederim canım. Blogunada yorum yapmıştım ama gitmedi, halka küpelerini çok beğendiğimi söylemiştim, burdan yazayım bari:)

  7. gel tabiki pelincim gelmezsen ayıp edersin :)nede olsa ilham kaynagımsın noblesse abla çok teşekkür ederim inanın bu tepkilerden beğenilerden sonra dahada hevesleniyorum herkese ayrı ayrı teşekkürler

  8. Ben teşekkür etsem olurmu fikiredin? Genelde herkes birbirine teşekkür ediyor sen gözden kaçmışsın demek ki:) Neyse aramıza hoşgeldin..

  9. gönülden ele ablacım çok teşekkürler beğenmene çok sevindim blogunun yakın takipçisiyim annemle takip ediyoruz annemde çok beğeniyorsevgili fikir edin sanada yukarda teşekkür etmiştim ama gözünden kaçtı sanırım

    fikiredin teşekkür ederim beğendigine sevindim beni çok sevindiriyorsunuz yaptıkça yapasım geliyor,bi ara tamamen bırakmıştım boncuk işini ama bu olumlu tepkileri görünce çok yanlış yaptığımı fark ediyorum ayrıca o dediğin hazır yaprakları bizde ortaokuldayken yamıştık hatırlıyorum aynı dönem çocuklarıyız nede olsa:))

    tekrar sana da teşekkür ederim hoş geldinsevgili krizantem sanada ayrıca teşekkür ederim,anlayışın içinde çok mutlu oldum ayrıca son yaptığın deri kaplamalarıda çok beğendim bende yapıcam yardımcı olursun artık:)))