23 yorum gelmiş

  1. ratatule

    teşekkür ederim selma abla beğenmen beni çok sevindirdi ablacım:) aydın gelini sanada teşekkür ederim ben tekniğini falan bilmiyordum elimdeki boncukları öylemi yapsam böylemi yapsam derken bu çıktı ortaya ama sonra sitelerde gezerken öğrendim çokta güzel şeyler yapmışlar:)

  2. fikiredin

    gercekten cok guzel olmus bızde yapardık kucukken ama boncukla degıl hazır yapraklar felan vardı sonra da saksıya alcının ıcıne koyup kurumasını beklerdık hey gıdı gunler:)

  3. ratatule

    teşekkür ederim pelincim,beğenmen beni çok mutlu etti kristal boncuklar mevcut canım o kadarda değil artık:)fikiredin teşekkür ederim beğendigine sevindim beni çok sevindiriyorsunuz yaptıkça yapasım geliyor,bi ara tamamen bırakmıştım boncuk işini ama bu olumlu tepkileri görünce çok yanlış yaptığımı fark ediyorum ayrıca o dediğin hazır yaprakları bizde ortaokuldayken yamıştık hatırlıyorum aynı dönem çocuklarıyız nede olsa:))

  4. kriizantem

    Sevgipıtırcığının ilk önce adı çok orjinal:) Kendi de çok güzel olmuş, ellerine sağlık arkadaşım, bende istiyorum boncuk örmeyi, netin karşısına geçip deneyerek öğrenmek lazım….

  5. ratatule

    teşekkür ederim krizantemcim beğenmene çok sevindim adını daha yaparken koydum,evet bende netin karşısında denemelerle yaptım,çok güzel örgü şemaları var denemek istersen yardımcı olurum:)

  6. kriizantem

    Teşekkür ederim canım. Blogunada yorum yapmıştım ama gitmedi, halka küpelerini çok beğendiğimi söylemiştim, burdan yazayım bari:)

  7. ratatule

    gel tabiki pelincim gelmezsen ayıp edersin :)nede olsa ilham kaynagımsın noblesse abla çok teşekkür ederim inanın bu tepkilerden beğenilerden sonra dahada hevesleniyorum herkese ayrı ayrı teşekkürler

  8. fikiredin

    bısey sorabılırmıyım :) bende begenılerımı dıle getırıyorum ama bana neden kımse tesekkur etmıyor acaba :O

  9. kriizantem

    Ben teşekkür etsem olurmu fikiredin? Genelde herkes birbirine teşekkür ediyor sen gözden kaçmışsın demek ki:) Neyse aramıza hoşgeldin..

  10. ratatule

    gönülden ele ablacım çok teşekkürler beğenmene çok sevindim blogunun yakın takipçisiyim annemle takip ediyoruz annemde çok beğeniyorsevgili fikir edin sanada yukarda teşekkür etmiştim ama gözünden kaçtı sanırım

    fikiredin teşekkür ederim beğendigine sevindim beni çok sevindiriyorsunuz yaptıkça yapasım geliyor,bi ara tamamen bırakmıştım boncuk işini ama bu olumlu tepkileri görünce çok yanlış yaptığımı fark ediyorum ayrıca o dediğin hazır yaprakları bizde ortaokuldayken yamıştık hatırlıyorum aynı dönem çocuklarıyız nede olsa:))

    tekrar sana da teşekkür ederim hoş geldinsevgili krizantem sanada ayrıca teşekkür ederim,anlayışın içinde çok mutlu oldum ayrıca son yaptığın deri kaplamalarıda çok beğendim bende yapıcam yardımcı olursun artık:)))

Bir Cevap Yazın

Anlatımlı tığ işi çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Örgü çiçek motifi nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Tığ işi çiçek nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Tığ işi çiçek motifi nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Tığ işi katlı çiçek yapımı

| | 2 Yorum

Tığ işi çiçek motifi yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Saçlar örgü ile çiçeklensin

| | 2 Yorum

Renkli örgü çiçek

| | 0 Yorum

Simli örgü güller

| | 0 Yorum

Örgü papatyalar ve saksısı

| | 0 Yorum

Örgü çiçek ile süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Eski kot pantolondan hediye paketi

| | 0 Yorum

Örgü yama nasıl yapılır?

| | Örgü yama nasıl yapılır? için yorumlar kapalı