Sevgililer Günü temalı lavanta kesesi

-

cuval-bezinden-lavanta-kesesi
Sevgililer Günü’ne sayılı günler kaldı… “Sevgililerin değil sevginin günü” projem doğrultusunda, dostlarıma minik hediyeler hazırlamaya devam ediyorum. Yukarıda görmüş olduğunuz bu sevimli kesecik de hafta sonu çook sevdiğim bir arkadaşımın olacak :)
Geldik en sevdiğimiz kısma, keseciğimizi nasıl yapıyoruz?

*Öncelikle 8 cm eninde, 16 cm boyunda (karenin büyüklüğünü isteğinize göre ayarlayabilirsiniz, uzunluk genişliğin iki katı olmalı) jüt çuval kumaşımızı kesiyoruz.

*Yanlarından ve üst kısmından biraz ip çıkartıp püsküllendiriyoruz.

*Ben el dikişi denedim, attı. Makinede diken arkadaşlarım başarıya ulaşmıştı :) Silikon tabancasıyla ince çizgi halinde yapıştırıcı sürüp iki yanını yapıştırıyoruz.

*Ben içine yarı yarıya silikon elyaf ve kuru lavanta doldurdum. Elinizin altında varsa koku granülleri de güzel oluyor.

*İçini doldurduktan sonra üstünü de ince bir silikonla yapıştırıp keseyi kapattım. Tabii kapatmadan önce jüt ipinden askı yapıp onu da yapıştırdım.

*Kış aksesuarları Sevgililer Günü’ne çok yakışıyor. Jüt ve keçenin de sıcacık otantik bir uyumu var. O yüzden tırtıklı makasımla keseye uygun büyüklükte bir kalp kestim.

*Keçe kalbi yine silikon tabancasıyla keseye yapıştırdım, köşeye de romantiklik katsın diye minicik bir dantel fiyonk kondurdum :)

Ben ev dekorasyonunda, ofisimde lavanta kullanmayı çok seviyorum. Çünkü lavanta hem insanı rahatlatarak baş ağrısına ve gerginliğe iyi geliyor, hem de kokusu ortamı tazeliyor. Yastığınızın altına veya yatağınıza yakın bir yere koyarsanız rahat uyursunuz. Çamaşır dolaplarındaki etkisinden söz etmiyorum bile :)

Diğer işlerimi görmek için instagram hesabıma veya bloguma göz atabilirsiniz.

Şimdiden elinize sağlık, sevdiklerinizi mutlu etmeyi unutmayın :)

Bir Cevap Yazın

madamrozika

Kumaş lavanta keseleri

| | 0 Yorum

Çiçek süslemeli hediyelik lavanta keseleri

| | 0 Yorum

Kumaş ayakkabı çantası

| | 0 Yorum

Mis kokulu zarif lavanta keseleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş süslemeli kumaş keseler

| | 3 Yorum

Kumaş çiçek süslemeli lavanta kesesi dikimi

| | 0 Yorum

Saten kese nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Lavanta kesesi nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Güpür süslemeli kumaş kese

| | 0 Yorum