4 yorum gelmiş

  1. GGuven

    Sevgili farfin, sanırım reyting almak için her gönderine kendi linklerini veriyorsun. Hemde bazen 29 link yerleştiriyorsun. Bu senin de izleyenlerinde zamanını alan birşey. Aslında kolay bir yolu var. Sayfanın sağında arama kutucuğuna “farfin” yazarsan bir de daha önce etiketlediğin isimlerden herhangi birini yazarsan, mesela “crafts” o zaman senin bütün gönderilerin tek sayfada görünür. O sayfanın linkini bize verirsin. Tıpkı aşağıda ki gibi. 1http://www.10marifet.org/ara/farfin%20craftsBen bu linke ulaşmak için arama kutucuğuna “farfin crafts” yazdım. (Tabii tırnak işaretleri olmadan)Sen de böyle yaparsan amacına daha kolay ulaşabilirsin. Böylece biz de tek tıklamayla senin gönderilerine bakabiliriz.Bu arada çanta gerçekten de çok şık. Teşekkürler.

  2. farfin

    teşekkür ederim sevgili ggüven,bunu bende biliyorum,herhalde 3000 yazıya karışık bir halde bakmak kolay olmasa gerek,bende ilgili yazıyla bağlantılı hoşuma giden şeyleri ekliyorum yazılarıma kolaylık olacaktır,faydalananlar olacaktır diye,ve bir sebebi de son zamanlarda eski yazılarımızın aynı linklerle yazılıp yayınlanıyor olması,ben linklerimi koyuyorum bakmak isteyen olursa yararlanacaktır tabiki reytingimi de alırım tıklanırsa sonuçta hepimiz küçük birşeyler kazanıyoruz,ben siteye üye olmadan önce ilgilendiğim birşeyle alakalı linkler bulduğumda hem seviniyor hemde faydalanıyordum,bir şeyi yapıyorsan en iyisini yapmalısın diye düşünüyorum ben her zaman,bu size rahatsızlık veriyormuş gibi hissettim,bilemiyorum tabiki bu sadece bir önsezi,yaptığım şeyde bir yanlışlık görmüyorum açıkçası,seviyeli işe yarar birşeyler paylaşmaya çalışıyorum mümkün olduğunca isteyen tıklasın diyorum bakmak istemeyende zaten tıklamaz yani ne diyebilirim..

  3. GGuven

    Yok , yok … Rahatsız olmadım. Ama linke tıkladığımda yepyeni birşeyler umuyordum. Eski gönderileri görünce hayal kırıklığına uğradım birazcık. Açmadım diğerlerini zaten. Eğer tüm ilgili gönderilerinizi tek tıklama ile verseydiniz benim için tabii ki daha büyük kolaylık olur ve keyifle izlerdim. Herkes benim gibi üşenirse gayretleriniz boşa gider diye düşündüm. Kolay yolu göstermek istedim. Hepsi bu.. Valla altında kötü bir niyetim yoktu. Sizi üzmemişimdir umarım. Eski gönderilere link vermek reyting adına çok iyi bir fikir. Herkes bu fikirden yararlanmalı. Ayrıca 10 marifete katkıda bulunmak da, gönderileri izleyip fikir almak da büyük keyif benim için. İyi ki varsınız.

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum