Şık kitaplık dönüşümü

-

Şık ve son derece kolaykitaplık dönüşümü..Gerçeten çok zarif olmuş, özellikle aldığımız mobilyalara eski kobilyalarımız uymuyorsa yapılabilir ne dersiniz?Burada nasıl yapıldığı anlatılıyor..

62 yorum gelmiş

  1. moonless

    incili kız aslında bu kağıtlardan bizde de var..ben seneler önce rafların içini kaplamak için almıştım.. bence hala vardır…gerçekten çok şık oluyor…ben yaptım tavsiye ederim..netten bulursam linkini de gönderirim.

  2. çok şık olmuş.bende kardeşim mutfağını yenilerken eski sökülen dolaplarına el koyup ilk taşındığım evimde ayakkabılık olarak kullanmıştım kağıtlarla süsleyip çok değişik ve şık bir ayakkabılık olmuştu mermer setli falan.hatta ilk zaman herkez itiraz etmişti mutfak dolabından ayakkabılık olurmu diye ama evlilik masrafları,borçlar falan nerden neyi kısacağımızı şaşırdığımız günlerde daha bir yaratıcı olunuyor galiba,sonra herkez pek bi beğenmişti.keşke o zamanlar fotoğrafını çekseydim paylaşırdım sizlerle:)))

  3. SEMYIL

    kağıtları kolay buluruz gibi gelyor bana bunun için kırtasiyeyerine dekorasyon işi yapan ustalardan temin edebiliriz.duvar kağıtları daha iyi olabilir.bazı dekorasyon işi yapan larda az kalmış duvar kağıtları ruloları olabiliyor.hemde ucuza satıyorlar.

  4. moonless

    duvar kağıdı iyi fikir bence de..yalnız güzel olanları fazla pahalı yaaw.bize de böyle havadan birkaç dolap geldi, onlara gözdiktim..şu an bakmaya devam ediyorum… :))

  5. asligraph

    Duvar kağıtlarında çok şık desenler var genelde aynı desenın bir kaç kombinasyonu olabilio rafları farklı tonlarda aynı desen duvar kağıdıyla da kaplayabiliriz ayrıca önceden sadece ithali olan duvar kağıtlarının artık yerlileri koçtaş ikea gibi tasarım mağzalarında mevcut :)

  6. SEMYIL

    evet arkadaşlar. duvar kağıtları pahalı ama semt aralarında ki kuçuk boya badana-dekorasyon işleri ile uğrasan ustalarvarya onların elinde kalan yarım rulolardan satın alabiliriz.onları bazen atıyorlar bile…onlarla güzel konbinasyonlar çıkabilir. bu sene de resimdeki gibi desenler çok moda

  7. moonless

    evet bu gerçekten şık olmuş, güzel kombine etmiş arkadaş..yalnız bunları içine hava aldırmadan nasıl yapıştırıyorlar bilen var mı?

  8. SEMYIL

    moonless, once tutkalı yapıştırma yapacağın zemine süruyorsun. sonra kagıdı objenin veya duvarın neysebir kenarındandüzgünce hizalayıp yapıştırıyorsun ve eline aldığın yumsak bir bezle kağıdın yapıştırdığın taraftan yapıştıracağın tarafa hafif bastırarak siler gibi ilerliyorsun(aynı dekopaj yapar gibi) o zaman hava kabarcığı kalmıyorçok uğraştın yinede küçük kabarcıklar olursa onuda iğne ile delip yine bezle bastırarak düzeltebilirsin.

  9. asligraph

    şu raf içlerine döşenen yapışkan muşambalardan da olabilir hatta parça parça döşemelik kumaşlarda kullanılabilir sadece bi fikir.

  10. moonless

    hah tamam işte bende onlardan demiştim.evlendiğimizde tuttuğumuz evin yatakodası kapısının gayet apacık camları vardı. Böyle buzlu bir görüntü veren şeylerden(bunların adını tam bilemiyorum) kaplamayaçalışmıştık. O hava kabarcıkları beni deli etmişti. hala öyle havalı havalı duruyorlar… :)

  11. asyayaren

    kırtasiyelerde var bu kendinden yapışkanlı kağıtlardan 2,5 -3 ytl ydi sanırım ama kaç metre çıkar bilmiyorum burdan bir arkadaşda yapmıştı

  12. asligraph

    ya evt cok kullanıslı super malzeme ama kabarcıklar sorun teskil edebilio bunun için genelde tek bı kenardan bıcak gibi bişeyle ya da spatulayla yaydıra yaydıra uygulamak gerekıo kalanlarıda iğneyle patlatabilirsin :)

  13. SEMYIL

    moonless, baştan yukarıda anlattığım gibi yaparsan cok fazla hava kabarcığı olmuyor 1-2 tane küçük olur onuda dediğimiz gibi patlatırsın..anladığım kadarı ile sen yapıştırırkende biraz çekiştirmişsinmuntazam olsun diye ozamanda bunlar naylon -plastikolduğundan esner .yapıştırma işinde elinde ki bezle üzerinden geçerek dene ozaman farkedeceksın.

  14. SEMYIL

  15. sefa97

  16. moonless

    sefa97 arkadaşım, süpper fikir verdin, tutabilsem tutacaktım, sen tuttum say.hatta fotosunu çekip koysana buraya yaaw görelim.. :))

  17. sefa97

  18. asyayaren

    aklıma bir an sen petek boruları diyince kalorifet peteklerinide kaplasak olurmuki diye geldi demirdöküm petekleri:))))korktum kendimden bir an .)))böyle ahşap desenli falan …ısınınca falan kalkmıyo değilmi sefa abla evet evet resimle sefa aba

  19. sefa97

    ben kalorifer borularını kaplamadım ama doğalgaz borularını kapladım(ısı yok) bir şey olmadı…yapışkanlı kağıt olduğundan ısı yalıtımlı borulara olacağını sanmıyorum….

  20. sefa97

  21. moonless

    yaw çok folyo folyo sırıtmaz mı?? ama dilek ona da bi çözüm bulur sanki…niye öyle dedim, hani mutfaklardaki aspiratör borularını bazen hanımlar kaplar ya o folyoyla böyle insanın gözüne gözüne girer.

  22. asyayaren

    benim kalorifet borularım ve demir döküm peteklerimi ben zaten duvar ile aynı renkte boyadım onlarda sorunum yok sadece banyonun peteği boyanmamıştı öle kaldı oda sefa abla (ismini unuttum özür)yapışkanlı kağıtlarla olur deyince bende orayı kaplarım diye düşünmüştüm tabi doğalgaz borularıymış onlar meğersem:)))şu aralar banyoyu değiştirmek istiyorum da….

  23. sefa97

    folyoyla böyle insanın gözüne gözüne girer.

    haklısın katılıyorum…ama zevk meselesi işte ne yapalım…

  24. moonless

    canım sen yap.. ben sendeki potansiyeli anladım zaten…sen ne yaparsan güzel yaparmış gibi geldi bana.. dilekcim de mesela marifet bi hatun.. onu da anlamıştım vaktiylen yanılmadım.. .))

  25. asyayaren

    dilekcim de mesela marifet bi hatun.. onu da anlamıştım vaktiylen yanılmadım.. .))

    canım benim kıyamam teveccühünüz (nalan abla bana bir açılımını yaparmısın bu kelimenin) mucks

  26. moonless

    yok televizyon tarihinde…cevap : Susam sokağında buluş yapan bir kurbağa kermit vardı. Bu bir gün yağmur botlarını kesşfetti ve adını da Faşur Fuşur koymuştu… :)))))

  27. moonless

    hoşbulduk sağolun.. :)çok mutlu oldum bu hoşgeldine… 2 haftadır uzaktım sahalardan… :))arada ameliyat oldum rapor aldım, bayram felan bugünlere erdik ablacım.

  28. moonless

    göz ameliyatı, sağ gözümde katarakt oldu. daha doğrusu hamilelik döneminde başlamıştı sonrasında ilerledi..yarın da kontrole gidicem bakalım.. :(

Bir Cevap Yazın

Kot pantolondan organizer yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeve yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Elbiseden çanta yapımı – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Clutch çanta yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Elbisenin yeleğe dönüşümü

| | 2 Yorum

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum