Pazartesi, Aralık 5, 2016

62 YORUMLAR

  1. incili kız aslında bu kağıtlardan bizde de var..ben seneler önce rafların içini kaplamak için almıştım.. bence hala vardır…gerçekten çok şık oluyor…ben yaptım tavsiye ederim..netten bulursam linkini de gönderirim.

  2. çok şık olmuş.bende kardeşim mutfağını yenilerken eski sökülen dolaplarına el koyup ilk taşındığım evimde ayakkabılık olarak kullanmıştım kağıtlarla süsleyip çok değişik ve şık bir ayakkabılık olmuştu mermer setli falan.hatta ilk zaman herkez itiraz etmişti mutfak dolabından ayakkabılık olurmu diye ama evlilik masrafları,borçlar falan nerden neyi kısacağımızı şaşırdığımız günlerde daha bir yaratıcı olunuyor galiba,sonra herkez pek bi beğenmişti.keşke o zamanlar fotoğrafını çekseydim paylaşırdım sizlerle:)))

  3. kağıtları kolay buluruz gibi gelyor bana bunun için kırtasiyeyerine dekorasyon işi yapan ustalardan temin edebiliriz.duvar kağıtları daha iyi olabilir.bazı dekorasyon işi yapan larda az kalmış duvar kağıtları ruloları olabiliyor.hemde ucuza satıyorlar.

  4. duvar kağıdı iyi fikir bence de..yalnız güzel olanları fazla pahalı yaaw.bize de böyle havadan birkaç dolap geldi, onlara gözdiktim..şu an bakmaya devam ediyorum… :))

  5. Duvar kağıtlarında çok şık desenler var genelde aynı desenın bir kaç kombinasyonu olabilio rafları farklı tonlarda aynı desen duvar kağıdıyla da kaplayabiliriz ayrıca önceden sadece ithali olan duvar kağıtlarının artık yerlileri koçtaş ikea gibi tasarım mağzalarında mevcut :)

  6. evet arkadaşlar. duvar kağıtları pahalı ama semt aralarında ki kuçuk boya badana-dekorasyon işleri ile uğrasan ustalarvarya onların elinde kalan yarım rulolardan satın alabiliriz.onları bazen atıyorlar bile…onlarla güzel konbinasyonlar çıkabilir. bu sene de resimdeki gibi desenler çok moda

  7. evet bu gerçekten şık olmuş, güzel kombine etmiş arkadaş..yalnız bunları içine hava aldırmadan nasıl yapıştırıyorlar bilen var mı?

  8. moonless, once tutkalı yapıştırma yapacağın zemine süruyorsun. sonra kagıdı objenin veya duvarın neysebir kenarındandüzgünce hizalayıp yapıştırıyorsun ve eline aldığın yumsak bir bezle kağıdın yapıştırdığın taraftan yapıştıracağın tarafa hafif bastırarak siler gibi ilerliyorsun(aynı dekopaj yapar gibi) o zaman hava kabarcığı kalmıyorçok uğraştın yinede küçük kabarcıklar olursa onuda iğne ile delip yine bezle bastırarak düzeltebilirsin.

  9. şu raf içlerine döşenen yapışkan muşambalardan da olabilir hatta parça parça döşemelik kumaşlarda kullanılabilir sadece bi fikir.

  10. hah tamam işte bende onlardan demiştim.evlendiğimizde tuttuğumuz evin yatakodası kapısının gayet apacık camları vardı. Böyle buzlu bir görüntü veren şeylerden(bunların adını tam bilemiyorum) kaplamayaçalışmıştık. O hava kabarcıkları beni deli etmişti. hala öyle havalı havalı duruyorlar… :)

  11. kırtasiyelerde var bu kendinden yapışkanlı kağıtlardan 2,5 -3 ytl ydi sanırım ama kaç metre çıkar bilmiyorum burdan bir arkadaşda yapmıştı

  12. ya evt cok kullanıslı super malzeme ama kabarcıklar sorun teskil edebilio bunun için genelde tek bı kenardan bıcak gibi bişeyle ya da spatulayla yaydıra yaydıra uygulamak gerekıo kalanlarıda iğneyle patlatabilirsin :)

  13. moonless, baştan yukarıda anlattığım gibi yaparsan cok fazla hava kabarcığı olmuyor 1-2 tane küçük olur onuda dediğimiz gibi patlatırsın..anladığım kadarı ile sen yapıştırırkende biraz çekiştirmişsinmuntazam olsun diye ozamanda bunlar naylon -plastikolduğundan esner .yapıştırma işinde elinde ki bezle üzerinden geçerek dene ozaman farkedeceksın.

  14. arkadaşlar marka bilemiyorum ama çok ucuz değil aslındaonların küçük ruloları 2 mt. dir. asyacım o 1 ytl. olanlarınbir Kösesinden yapışkanlı kısmını kontrol edin. aynı şimdikio çin malı selobantlar gibi yapıştı sanıyorsun 2 gün sonra kalkıyor.çünki. ben İst. da koçtaş tan – pratiker den aldıklarımsanki 6-7 ytl.gibi hatırlıyorum. epey oldu.emeğiniz boşa gitmesin…

  15. evet… son derece zarif bir kitaplık….ben bu kağıtlardan çok kullanıyorum… en son evime doğal gaz döşendiğinde, kara kara doğal gaz borularını herkes boyadı. ben boyamayacağım dedim…düşüncem bu kağıtlarla boruların üzerini kaplayıp sıkıldıkca başka başka desenler ve renklerle değiştirmek…arkadaşlarım da çok beğendi…

  16. sefa97 arkadaşım, süpper fikir verdin, tutabilsem tutacaktım, sen tuttum say.hatta fotosunu çekip koysana buraya yaaw görelim.. :))

  17. ÇOK HAKLISIN BEN DE AYNI ŞEYİ DÜŞÜNDÜM…FOTOSUNU ÇEKİP YOLLAYACAĞIM…TABİİİ… BU İŞ YOĞUNLUĞUNDA EVİMİN YOLUNU BULABİLİRSEM…EN KISA ZAMANDA İNŞ…

  18. aklıma bir an sen petek boruları diyince kalorifet peteklerinide kaplasak olurmuki diye geldi demirdöküm petekleri:))))korktum kendimden bir an .)))böyle ahşap desenli falan …ısınınca falan kalkmıyo değilmi sefa abla evet evet resimle sefa aba

  19. ben kalorifer borularını kaplamadım ama doğalgaz borularını kapladım(ısı yok) bir şey olmadı…yapışkanlı kağıt olduğundan ısı yalıtımlı borulara olacağını sanmıyorum….

  20. asya, onun da kolayı var bence…biraz kokoşsan eğer…alminyum folyo kullanabilirsin sıcak borular için…çok muntazam yapabilirsen ki yaparsın sen gümüş gibi durur…

  21. yaw çok folyo folyo sırıtmaz mı?? ama dilek ona da bi çözüm bulur sanki…niye öyle dedim, hani mutfaklardaki aspiratör borularını bazen hanımlar kaplar ya o folyoyla böyle insanın gözüne gözüne girer.

  22. benim kalorifet borularım ve demir döküm peteklerimi ben zaten duvar ile aynı renkte boyadım onlarda sorunum yok sadece banyonun peteği boyanmamıştı öle kaldı oda sefa abla (ismini unuttum özür)yapışkanlı kağıtlarla olur deyince bende orayı kaplarım diye düşünmüştüm tabi doğalgaz borularıymış onlar meğersem:)))şu aralar banyoyu değiştirmek istiyorum da….

  23. folyoyla böyle insanın gözüne gözüne girer.

    haklısın katılıyorum…ama zevk meselesi işte ne yapalım…

  24. canım sen yap.. ben sendeki potansiyeli anladım zaten…sen ne yaparsan güzel yaparmış gibi geldi bana.. dilekcim de mesela marifet bi hatun.. onu da anlamıştım vaktiylen yanılmadım.. .))

  25. dilekcim de mesela marifet bi hatun.. onu da anlamıştım vaktiylen yanılmadım.. .))

    canım benim kıyamam teveccühünüz (nalan abla bana bir açılımını yaparmısın bu kelimenin) mucks

  26. yok televizyon tarihinde…cevap : Susam sokağında buluş yapan bir kurbağa kermit vardı. Bu bir gün yağmur botlarını kesşfetti ve adını da Faşur Fuşur koymuştu… :)))))

  27. hoşbulduk sağolun.. :)çok mutlu oldum bu hoşgeldine… 2 haftadır uzaktım sahalardan… :))arada ameliyat oldum rapor aldım, bayram felan bugünlere erdik ablacım.

  28. göz ameliyatı, sağ gözümde katarakt oldu. daha doğrusu hamilelik döneminde başlamıştı sonrasında ilerledi..yarın da kontrole gidicem bakalım.. :(