ŞIK ŞIKIDIM PATİK

-
filizinevi.blogspot.com
filizinevi.blogspot.com

Bu güzel patiklerden burda görmüştüm daha önce ben de bir tane paylaşayım dedim umarım beğenirsiniz.Ayrıntılar için böyle buyrun..

10 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    harika, çok güzel, çok hoşuma gitti ama insanın ayağını ısıtmaz ki bu. patik niye giyilir; ayak ısınsın diye. ama evi çok sıcak olanlar ve terlik giymekten hoşlanmayanlar için bir çözüm olabilir elbette. evim çok sıcak olsa düşünürüm ben de ama bakıyorum da ayak da çok zarif, benim çocuk mezarı büyüklüğündeki ayaklarıma hiç olmaz bu şık şey!!!!

  2. Figen abla

    benim fotoğrafını çektiğim ayak 40 numara…ama patik çok zarif..vallahi..bakın ayağı ne cici gösteriyor..

  3. acemihobici

    figenim, benim ayaklar da kırk numara da bir de enine doğru var o kadar!!!! bir nevi kaz ayağı desem yeridir yani. al bunları bir kaza giydir, onda nasıl durursa bende de öyle durur. ayrıca ikinci parmağım da almış başını gitmiş nedense, köşeyi benden önce dönüyor. ne giysem yakışmıyor ki ayağıma, bu güzelim patiğe yazık, mundar etmiyim hiç….

  4. sybella

    Canım arkadaşlarım, sizler beni güldürdünüz allah ta sizleri güldürsün.Ben de size katılıyorum, patik te ayak ta çok hoş…

  5. eylulaksami

    yorumlarınıza bayıldım hanımlar sanki karşılıklı sohbet ediyor gibisiniz.bayılıyorum hepinize,bu sıcaklığınıza,iyiki sizleri tanıdım ve aranıza dahil oldum.sevgiler…

  6. en_marifet3457

    çok beğendim :) bu patiğin aynısından sizden görünce babaanneme ördürdüm :)) fakat bu sayfaya yeni olduğun için yorum yazamadım fakat benim patiğim pembe renkli :)))

Bir Cevap Yazın