16 yorum gelmiş

  1. bu kalıplar ne çok işe yarar! bizde en çok oyuncak olarak kullanılıyor ama sizinki yaratıcı olmuş!

  2. Aslında ben de bir yerden fikir edindim.bir sitede bunu ikea daki kağıt abajuru kaplamak için kullanmışlardı.Ben de o aralar aynaya bir şeyler yapmak istiyordum.Sonuç bu oldu:) beğenmenize sevindim.Siz oyuncak derken neyi kastettiniz?

  3. Ben de çok beğendim bu fikri. Ben de de bir ayna var ve çok uzun zamandır nasıl yapsam , ne yapsam derken bekliyor. Bunu da bir kenara kaydettim.
    Fakat anlayamadığım birşey var marifetkazani mı yaptı bunu delisibunlar mı :) Yoksa aynı kişi misiniz :D

  4. evet, aynı kişiyim:) önce marifetkazani olarak bir blog açtım daha sonra değiştirip deliisibunlar ı açtım:) Bu arada ben odam başka rengi kaldıramıyacağı için değişik renklerde kalıplar kullanamadım ama eğer odanıza uyarsa çok güzel canlı renklerdeki muffin kalıpları daha ii olacaktır

  5. ben bu on marifette müthiş yetenekli insanlarla tanışıyorum. buraya yazı gönderen arkadaşların hepsi birbirinden güzel şeyler yapıyorlar. sizde öyle harika bir ayna yapmışsınız .ellerinize sağlık. güle güle kullanın.çok beğendim

  6. meralice, etrafımda yaptıklarımı beğenen bir sürü insan oluyor ama inanın bana bunları hiç tanımadığım insanlardan bir de bu kadar güzel cümlelerle duymak inanın bana beni hem mutlu etti hem de şevklendirdi.İnşallah yaptığım daha güzel ürünlerle tekrar biraraya geliriz.Tekrar teşekkür ederim .)

  7. harıka olmuş tebrıkler…ellerınıze saglık…ne kadar yaratıcı bır fikir..aklımın bır kosesıne yazım hemen bunu da:)))

  8. çok teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim.Vallahi bu sitede aklımıza yazacağımız o kadar çok şey var ki hengi birini nereye yazsak bilmem .))

  9. Bende deniz kabukları ile ayna üzerinde calısacaktım fakat bu calısmanız harika olmus kagıtların ortalarına taşlar boncuklarda yapabilirim sanırım harikasınız ellerinize emeginize saglık

  10. Ayh! ben çok mutlu oluyorum bu sitede:) inanın beğenmeniz beni çok mutlu ediyor.Deniz kabuğunun yanında bunun maliyeti inanın çooook komik kalıyor ve inanıııın çok kolay.Taşlısınıda siz ekleyin ve görelim:) bu arada bu teknikle kapı süsü yaptım bugn onu da paylaşıcam .)

  11. ben zaten tutma rekorları kıracam:))9hersey bırbırınden guzel…daha sonra kaybetmeyım dıye tutuyorum hepsını:)))

  12. Serpilcim benim de bilgisayarımda hobi resimleri diye bir dosyam var ve yıllardır beğendiğim herşeyin fotosunu alır kaydederim.. Dev bir arşivim oldu, sadece burası değil diğer heryerden fotolar alıyorum heryerde tutmak mümkün değil o nedenle de tutmadan kopyalama yoluna gidiyorum :) Okuduğum şeyi de asla unutmam bunu bir şekilde yapıcam ben ama bir yıl ama üç yıl sonra bilemiyorum :)
    Yani aşağıda olmasamda bende tuttum deliisibunlar :)

  13. çok memnun oldum şenay hanım. Bu arada soyadınız sanırım atılgan benimde kızlık soyadım size bi kanım ısındı ayrıca :))))) daha öncede yazmıştım, bilmiyorum bu yollarda yeni olduğum için mi yoksa hep böyle hissedermiyim ama ben buradaki yorumlara çok memnun ve mutluyorum. :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Merhaba, Mesleği anaokulu öğretmenliği olan ama çocukları doğduktan sonra prof. anne ve ev kadını olmuş şimdiler el becerisi isteyen ürünlere tekrar sarılmış olan bir bayandır :))

Japon feneri yenileme

| | 0 Yorum

Teneke kovadan fener yapımı

| | 0 Yorum

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum