Pazar, Aralık 11, 2016
Sıkıldık,mutfak takımlarımızı yeniliyoruz…

10
Poşetlik ve Eldivenler
Poşetlik ve Eldivenler

bu yaz sonu,1 metre çift en poplin kumaşla bütün bunları yapıp şipşirin bir mutfak takımı edindim,artan kumaşlardan da perde kenarlarına fırfır ve kurulama peçetesi yaptım:))Eski yüzlü eldivenler kapladım ve nihalemde bu pitükare kumaşla şıklaşmış oldu:)

Eldiven ve Nihale
Eldiven ve Nihale
Tabure Örtüsü
Tabure Örtüsü
Poşetlik /Yakın Görünüm
Poşetlik /Yakın Görünüm

10 YORUMLAR

  1. Evet o bir kaplumbağa nihale ve metal, çok severek almıştım ama zamanla üzerindeki metal kısımlar sarardı, gözümüze çirkin görünmeye başladı, uzunca bir süre balkonda saksı altlığı olarak görev yaparken böyle bir yenileme ile tekrar ev içine kabul edildi:)))

  2. çok güzel olmuş elinize sağlık. dikişten anlayan biri olarak size ve nazarınızda tüm marifetli hanımlara sormak istiyorum, şu küçücük scarlet dikiş makinaları var ya onlar bi işe yarar mı? alsam mı ki? bugün az daha alıyodum sonra vazgeçtim bi sorim sizlere danışayım dedim.

  3. Sevgili Yepyek’e: Ben de almayı düşünüyorum ama market simdilik uzak geldi gidemedim, internetten de almak istemiyorum önce incelemem lazım:))Pazarda satılan tel zımba gibi bir alet var, ben ondan aldım, aman uzak durun:))) halen kendi kendime gülüyorum bu işi nasıl yaptım diye:))Büyük makinayı cıkarmaksa zor geliyor, cünkü özel bir odam yok bu işler için. Koy kaldır sıkıyor beni, bu yüzden elde dikiş yapıyorum genellikle. Ama sanırım scarlet denilen o makina sadece düz dikiş yapıyor, bu da sorun olur gibi geliyor.