28 yorum gelmiş

  1. ben kusur kalır mıyım bende görmemiştim.lamba şişesine dantel kılıf,araba ön camına dantel ören hemcinslerimiz hiç ayağı dantelsiz bırakır mı.benim bir tanıdığımda banyo temizlik fırçasının üstünde bile dantel var.ona göstereyim de bunu örsün.

  2. ama çok hoş ben bayıldım şahsen yaparaımda giyerimde:))) he yok artık derler orası doğru ama kim takarr:)))

  3. bayıldım hemen yapıyorum. boncuk bulamadım evde benimki sade olucak ama becerebilirsen bidahakini boncuklu yaparım.

  4. yıldız32 farkındamısın bloğun kapalı benimkide nalanında daha birçok kişinin. blogspot kapatılmış arkadaşlar.

  5. ceza vermişler size..benim blogspottaki adres taş gibi yerinde duruyor..başka bir durum vardır sanırım..çözüm olmazsa yüksek katmanlardaki dostlardan malumat alırım..

  6. saatoniki nasıl oluyorda seninki duruyor merak ettim. evet cezalıyız galiba biz. elişlerimizde sakıncalı bir durum tespit edildi heralde.

  7. Evet arkadaşlar ben de yeni farketttim verdiğim linkteki blog kapalı :((( aslında ben bu yazıyı ekleyeli birkaç gün olmuştu şimdi yorumları okurken farkettim.Artık modeli kafaya göre üretmek bize kaldı.Sizler sayesinde ortaya çok daha güzel ürünler çıkacağından eminim.Nalan ablam; ben de vantilatörün üzerine örtü ören görmüştüm çok gülmüştüm :)))

  8. bloger telekmla mahkemelik olmuş sebebini bilmiyorum kapanmış gitmiş o canım emekler gitmiş. ühüüüüüüüü

  9. hee ben paraya kıyıp ultra bir mini yazılım aldımdı..nasaya fezaya açığa kapalıya her yere girerim.o nedenle sorun yaşamıyor olabilirim.. bir soru: normalde yutup kapalı mıı şu an ? ya da bana giremediğiniz bir iki adres yazın bakalım durum nedir?

  10. saol yıldızım, sabah beri kimse kaale alıp cevap yazmamış..ara ara yutup tan link veresim geliyor fakat kapalımı açık mı bilmediğimden …ööle işte..

  11. evet bazı arkadaşlar farklı yerlerden açabiliyorlarmış ama ben beceremedim.Ne google açabiliyor ne de youtube yazılarak açılabiliyor… Ben de anlamadım acaba ben mi beceremiyorum diyordum…

  12. Ben açamıyorum linke tıkladım “Bu siteye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir ” diyorrrrrr :(((((

  13. yarım saat önce youtube’a girebiliyordum, şimdi yine kapanmış =(blogger bloglarına ya da youtube’a vtunnel.com ktunnel.com gibi adreslerden girilebiliyor arkadaşlar.normalden yavaş oluyor ama hiç yoktan iyidir.

  14. açabiliyorum tabi ki hatta detay vereyim 3 hatun vokalist var. Dans eden arkadaşlarda lame mi deniliyordu parlak elbiseler giymişler :)) he he he

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Puantiyeli keçeden bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Herkese merhabalar, sevimli bebek patiklerinden bir örnek daha çalıştım, o pambık ayakları kışın üşümesin diye ilk olarak şablonumuz ile kartondan kalıp çıkarıyoruz. Bir çift patik için 4 adet U şeklindeki...

Keçeden bebek pandufu yapımı

| | 1 Yorum

Herkese merhabalar, keçeden çok cici bir bebek pandufu çalıştım. Sahibesi daha 1 aylık, bu cicileri kışın giyecek inşallah İlk olarak kalıbını çıkarıyoruz ve her parçadan ikişer adet çizip, kesiyoruz. Şekilde...