Silikondan Yüzük

-

Hani silikondan yapılan magnetler vardı ya, işte onun gibi silikondan yapılan boncuğumuzun etrafına tel sararak yüzüğümüzü yapabiliriz. Burada

embir

19 yorum gelmiş

  1. embir

    :)) işçilik güzel değil kabul ediyorum :)) Kaşıntı deyince sen nasıl oldun sesicim? Metale dokunmayınca düzeldi mi biraz?Meltemcim teşekkürler…

  2. sesiber

    şimdilik iyiyim. hehehe bayramda hiçbiryerde bulaşık yıkamadım. pril de dokunuyor çünkü:))gittiğim yerlerdeki kaşık çatallar 2 yılın altında yaştaysa hemen farkediyorum.(ellerim farkediyor) çantamda taşımam lazım aslında nereye gitsem de o da ayıp oluyor, titizlik hastasıymış gibi… ama hakikatten böyle görünce bile kaşınır oldum, çok metalli birşeyler takanların kollarından boyunlarından gözlerimi alamıyorum fetişist gibi aslında içim kalkıyor da anlatamıyorum işte…

  3. embir

    canım ya valla her aklıma gelişinde nasıl yapıyor acaba demekten kendimi alamıyorum. Metaller hayatımıza o kadar girmiş ki, nasıl uzak durulur bilemiyorum. Birde ne zaman takı yapsam aklıma sen geliyorsun :)

  4. embir

    sesiber diyor ki;beni düşündüğün için çok sevindim embirim:)

    canım benim

    gunesedogru diyor ki;üff yaaa embir; sil şu silikon yüzük hikayesini naasssıll kötü bişeyy ya :)))

    silikon vücudumuzun içine giriyorda parmağımıza şey edince mi kötü oldu :))))

  5. gunesedogru

    demek silikon yaptırdın embir; ee anlatsana detayları :))))

  6. embir

    yok ayol, ben birkaç operasyonu tv’de izlemiştim sonra da değil silikon taktırmak, yağ bile aldırmam diye düşündüm. Hepsi de dehşetti :))

  7. dilevser

    Şimdi zaman geçmiş üzerinden ama ben konu ile ilgili bir şey sormak istiyorum.. Valla bilemiicem ne kadar güleceğinizi ama :) bu yüzükte kullanılan ve magnette yapılmıştı bundan o kullanılaa malzeme silikon mudur yoksa yuvarlak camlar var ya dekorasyon için kullanılıyo onlardan mıdır acaba?! Silikonsa nasıl yapılır bu yoksa alınır mı? ay bi öğrensem ne iyi olacak:) Var mı bilen?

  8. embir

    dilevsercim bende yanlış bilgi sonucu silikon demişim ama o dekoratif taşlarla yapılmı sanırım.

  9. dilevser

    bence de.. şünkü ben çok aradım böyle bir silikon yok sanırım :) yani, böyle olmuyor o silikon soğuyunca:)) bencede senin o magnet yaptığın benimde yapmak için yüzlerce taş arasından düzgün şeffaflarını seçtiğim ama hala aldığım torbada duran dekoratif camlarla yapılmış :)) baksana senin magnetler gibi duruyor aynı.. evet evet o camlarla yapılmış bu bence:)

  10. dilevser

    :)) kesinlikle ama farklı bir tarz sanki.. bize göre değil diye kötülemeyelim dedim de güzelce dizayn edilebilir iyi fikir aslında

Bir Cevap Yazın