Salı, Aralık 6, 2016
Silikondan Yüzük

19 YORUMLAR

  1. :)) işçilik güzel değil kabul ediyorum :)) Kaşıntı deyince sen nasıl oldun sesicim? Metale dokunmayınca düzeldi mi biraz?Meltemcim teşekkürler…

  2. şimdilik iyiyim. hehehe bayramda hiçbiryerde bulaşık yıkamadım. pril de dokunuyor çünkü:))gittiğim yerlerdeki kaşık çatallar 2 yılın altında yaştaysa hemen farkediyorum.(ellerim farkediyor) çantamda taşımam lazım aslında nereye gitsem de o da ayıp oluyor, titizlik hastasıymış gibi… ama hakikatten böyle görünce bile kaşınır oldum, çok metalli birşeyler takanların kollarından boyunlarından gözlerimi alamıyorum fetişist gibi aslında içim kalkıyor da anlatamıyorum işte…

  3. canım ya valla her aklıma gelişinde nasıl yapıyor acaba demekten kendimi alamıyorum. Metaller hayatımıza o kadar girmiş ki, nasıl uzak durulur bilemiyorum. Birde ne zaman takı yapsam aklıma sen geliyorsun :)

  4. sesiber diyor ki;beni düşündüğün için çok sevindim embirim:)

    canım benim

    gunesedogru diyor ki;üff yaaa embir; sil şu silikon yüzük hikayesini naasssıll kötü bişeyy ya :)))

    silikon vücudumuzun içine giriyorda parmağımıza şey edince mi kötü oldu :))))

  5. silikon vücudumuzun içine giriyorda parmağımıza şey edince mi kötü oldu :))))

    demek silikon yaptırdın embir; ee anlatsana detayları :))))

  6. yok ayol, ben birkaç operasyonu tv’de izlemiştim sonra da değil silikon taktırmak, yağ bile aldırmam diye düşündüm. Hepsi de dehşetti :))

  7. Şimdi zaman geçmiş üzerinden ama ben konu ile ilgili bir şey sormak istiyorum.. Valla bilemiicem ne kadar güleceğinizi ama :) bu yüzükte kullanılan ve magnette yapılmıştı bundan o kullanılaa malzeme silikon mudur yoksa yuvarlak camlar var ya dekorasyon için kullanılıyo onlardan mıdır acaba?! Silikonsa nasıl yapılır bu yoksa alınır mı? ay bi öğrensem ne iyi olacak:) Var mı bilen?

  8. bence de.. şünkü ben çok aradım böyle bir silikon yok sanırım :) yani, böyle olmuyor o silikon soğuyunca:)) bencede senin o magnet yaptığın benimde yapmak için yüzlerce taş arasından düzgün şeffaflarını seçtiğim ama hala aldığım torbada duran dekoratif camlarla yapılmış :)) baksana senin magnetler gibi duruyor aynı.. evet evet o camlarla yapılmış bu bence:)

  9. :)) kesinlikle ama farklı bir tarz sanki.. bize göre değil diye kötülemeyelim dedim de güzelce dizayn edilebilir iyi fikir aslında