Silinmeyen Hatıralar

-

Bebeğiniz ilk adım attığı gün ayak izini alıp bir de fotoğrafını çekin ve hissettiklerinizi kaleme alıp bu üçlüyü güzel bir çerçeve ile birleştirin ve ebedi bir anı yaratın. Sadece ayak değil el izi ile de benzer çalışmayı yapabilirsiniz. Dilerseniz sepya tonlarıyla, siyah beyaz ya da renkli fotoğraflar ve kurdelalar ile de çerçevenizi süsleyin. Ben çok başarılı buldum ya siz?

23 yorum gelmiş

  1. embir

    gunesedogru diyor ki;fazla sevindirik olmaktan yana değilim

    ya ne deniliyordu??? heh görmemişin oğlu olmuş tutmuş … koparmış durumu olmasın manasında mı? :))Haydi mutfağa bende bebişim olunca yapıcam :))

  2. gonuldenele

    bize hastane çıkışında vermişlerdi böyle bişey..ayak izi dahil…(en küçüğümde)ama çerçeveletmek aklıma gelmedi..hoş onu assam diğerleri ayrım varrr diye kazan kaldırır..iyisimi dursun kenarda..

  3. embir

    gönüldenele sen onu çerçevele, sonra unutulur, duvara asmasanda öyle dursun, ilerde verirsin. Hem büyüklerde o zaman daha anlayışlı olur, imkanlar dahilinde yapıldığını :)

  4. gonuldenele

    :))unutulmaz emin ol..bizde şöyle kocamann süslü püslü bir kutu var.anı kutusu.içinde ne ararsan mevcut.ultrason resimleri,lk kesilen tırnaklarımız….ilk resimlerimiz..(kendi çiziktirdikleri resimler)bebeklik saçları..okuma-yazma öğrendiklerinde bana yazdıkları kartlar,küçük notlar..bunlar aklıma gelenler..anı çarşısı gibi..hep sakladım.arada açıp nostalji yapıyoruz:))en çok hoşlarına giden büyüyen ellerini eski el resimlerinin üzerine koyup ölçmek….ama ayak izi konusunda yazdığım gibi,ufaklık şanslı..niye benim aklıma gelmemiş ki bu yaa…:((((hayıflandım şimdi..

  5. embir

    ay çok güzel ya, bak şimdi bende heves ettim. Annem de bazı şeyleri saklamış ama sizin ki daha fazla. Bende ilerde çocuğuma yapayım böyle bir anı kutusu

  6. gonuldenele

    mutlaka yapın.bu onları öyle mutlu ediyor ki…büyüdükleri zaman kendileriyle ilgili dokunabildikleri bir şeyler olması inanılmaz keyiflendiriyor çocukları..ve anneleri için ne kadar özel oldukları daha iyi algılıyorlar..tecrübeyle sabittir:))

  7. cadikazani

    ani kutusu fikri benim de aklimda çoktan beri var bebegim oldugunda yapicam in$ hatta aklimda bi fotograf karesi bile var zamani geldiginde çekilecek ve o kutuya konulacak.Benim boyle bi kutum olsaydi mesela ne kdr çok sevinirdim:)Hatta e$imle benim bi ani kutumuz var ozel $eyleri kuçuk notlari ani kalicak her$eyi $effaf kutumuzda biriktiriyoruz.Bigun geri donup bakabilmek animsamak çok guzel olucak herhalde.

  8. sesiber

    Benim bile ilk oyuncaklarım, saçımdan bir tutam, ilk yazılarımı, elbiselerimi saklamış annem. Ben de oğlumunkileri sakladım. Hatta o kadar çok şey sakladım ki bir dolap gözü onlarla dolu.

  9. embir

    annem kıyıpda göbek bağımı bir yere gömememiş, yada benimki gömülmüş de abimin ki kalmış :))

  10. cadikazani

    annemde bizim gobek baglarimizi hepsini bi yere koymus saklior goye ole olursa kardesler birbirne bagli olurmu$ duyda inanma=)

  11. ben kaybettim oğlumun göbek bağını.yok üniversite bahçesine gömelim yok buraya gömelim.dur kuzenine verelim işyerinin orda gömsün derken bi baktım yani bakamadım yok göbek bağı ühühübende de var anılar ama hepsi ayrı yerlerde,toplansa diye düşündüm şimdi hepsi bir yere güzel bir kutu araştırıp 10marifette yapılmalı ve kıyıda köşede olanlar toplanıp kutuya konulmalı:)))ve bu arada çerçeve olayıda süper ama kızım isyan çıkarır biliyorum neyse bi düşünmeli:)))

  12. SEMYIL

    şimdi benimki aklıma geldi tabii yarım yüzyıl önceki düşünceler şimdiki gibi değil..:)))aklıma geldikçe gülerim.ben doğunca herkesde bir sevinç. bendeniz ailede ilk torun.. hal böyle olunca ve de kız olunca ne düşünürler.güzel hali vakti iyi biriyle mutlu yuva kursun.bu amaçla göbek bağımı o zamanın zengini…. villa gibi birevin çatısına fırlatmışlar…. :))))))ammmaaa yaş ilerledi biz okuduk çalışmaya başladık amaevlilik konusunda tık yok annemde evlenmiyorum diyeüzüldükçe bende işte göbek bağımı evin çatısına atarsanızböyle evde kalırım işte diye anneme takılırdım.oysa benim evlenmeye niyetim yok ki.canım rahmetli anneciğimi ne kadar üzerdim. ( şimdi keşkeöyle demeseydım diyorum :((( )sonuç ne mi oldu anneciğim göremedi ama ben 35. de evlendim:))

  13. embir

Bir Cevap Yazın

embir

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum