Şımşıkır Kapı Süsü

-

Uzun zamandan beri yoktum arkadaşlar çok özledim sizleri ve 10marifeti yeni işe başladım ve zaman bulamıyordum ama artık çok fazla olmasada ara ara yazılar göndericem… =) Evet yine şıpşıkır bir proje… karşınızda şımşıkır kapı süsü :D burada evde ne varsa ıvır zıvır haydi kapıya :D duvara falanda çok otantik olur

6 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    makaralar hoşuma gitti.ne renk iplik istersen hemen oradan al. dikiş kutusu,çekmece aramaya son…bir kaç tanede küçük kesekoymalı iğne filan koymak için….( tabiiki evde küçük çocukyoksa…)

  2. asyayaren

    dekor amaçlı kullanırım ben bunu ancakmesela bööööle hobi dükkanım olsaaa:))))hep hayalini kurduğummmyadaen azından fazla uçmayım en azından bir hobi odam olsaaaabööööle dekor amaçlı kullllansamrenklerine kurban olam ben yaaayeni işin hayırlı olsun betüla

  3. yildiz32

    ben piyasada kedi ipi yada sakallı ip denilen iplerden yaptım biraz daha tüylü durduğu için daha çok perde adına hitap edebiliyor.sakallı iplerden zincir çekerek ve aralarına rasgele farklı objeler atarak kapının boyu kadar zincir çektim.Sonra istenilen sıklıkta kapı boyunca birbirine ekledim.Ama benimkisi bu kadar uçuk değil yani en azından şişe filan takmadım.Düğme, lastiği kopmuş tokalar, birer ikişer kalan takı boncukları,kullanılmayan anahtarlıklar benim esas malzemelerimi oluşturan objeler.Resmini eklemek isterim bir gün inş.

  4. la loba

    Kullanılan malzemeler evin dekorasyonuna uydurulabilir. Bu yapılmış olan cıvıl cıvıl, rengarenk döşenmiş evin mutfak girişine asılabilir. Çok güzel olurdu :)

  5. boncuk hanim

    Tam deli işi.Yani benlik.Çar çaput kalabalıktanda bi nebze olsun, dekorasyon yaptım ayağına kurtulabiliriz bununla. Eminim görenler de çok beğenirler bir dükkanda falan..

  6. artemis921

    Deli kızın çeyizi gibi olmuş ama hoş görünüyor. Benim şişeler dikkatimi çekti şişelerin dibini çıkartıp üstünü vitray gibi boyamışlar içinden de bişeyler sarkıyo tek başına bile güzel bir süs olabilir. Rüzgar gülü de olur..

Bir Cevap Yazın