Sinirli kuşlar her yerde

-

Angry Birds’ü bilir misiniz? Daha önce de Angry Birds ile ilgili bir yazı paylaşmıştım sizinle.Bilmeyenler için kısa bir hatırlatma yapayım. Angry Birds, son yıllarda mobil dünyayı kasıp kavuran bir oyun.Cep telefonlarında oynanan bu oyuna tüm dünyada yoğun bir ilgi var. 2010 yılında yılın en iyi mobil oyunu seçilen Angry Birds’ün tüm dünyada hayranları var. Oyunun her yeni çıkan versiyonu milyonlarca kere indiriliyor.İtiraf edeyim ki ben de bir Angry Birds hayranıyım. bazen saatlerce bu oyuna dalıyorum.

Angry Birds
Angry Birds

Daha öncede oyundaki karakterlerin keçeden yapılmış hallerini görmüştüm, fakat onların boyutları çok küçüktü. Şimdi de Etsy’de yine keçeden ama bu kez daha büyük olanlarından gördüm. Bu sinirli ama şirin kuşlar ofiste masanızı süsleyebilir. Benim gibi stresli bir işiniz varsa, zaman zaman kafanızı dağıtmanıza bile yardımcı olabilir.Keçeden yapılmış bu oyuncaklar gerçekten çok şirinler…Yakından görmek için tıklayabilirsiniz.

13 yorum gelmiş

  1. cocuklacocuk

    ayy ben de bayılıyorum bu oyuna en son angry birds halloween i yukledik…domuzcukların ölmediklerinde pis pis sırıtmaları ve de sarı fırlayan kuşun “vıyvıyy” diye cıkardığı sese bayılıyorum…nerde satılıyorsa ben de alayım ya da kendim yaoayım bu oyuncaklardan:))

Bir Cevap Yazın