Pazartesi, Aralık 5, 2016
Şıpsevdi – Polimer kil ile romantik çift figürü

13

polimer kil örnekleri
Şıpsevdi’yi hatırlayanınız var mı? :) Ne zamandır ihmal ettim buraları, geçen zamanda yaptığım çalışmalardan birini paylaşayım sizinle.
Çocukluğu Şıpsevdi’yle geçen biri olarak bir müşterimden böyle bir istek gelince nasıl mutlu oldum nasıl… Aşağıda da paylaştığım karikatürden yola çıkarak Sevgililer Günü için şıpsevdi karakterleri halinde modelledim çiftimizi. Yine tamamen elde, polimer kil ve farklı malzemelerden yapıldı.

polimer kil örnekleri
Yine çok keyif alarak yaptığım bir çalışma, şimdi yeni sahipleriyle mutlu bir şekilde yaşıyor :)  Detayları ve daha bolca fotoğrafı şurada bulabilirsiniz: Kilpi Design

polimer kil örnekleri
Daha fazlası için blogum ;)

13 YORUMLAR

  1. Altında “Loving you.. is easy cause you’re beautiful..” yazsaymış, mükemmel olurmuş :)
    Şıpsevdi’yi çok severdim çocukken. :)

  2. Ben de ^.^ Siparişi veren hanım direk o karikatürü ve yazıyı istedi, altına kendisi de bir şeyler yazmıştır eminim ;) Teşekkür ederim :)

  3. Çok teşekkürler sevgili Özge, evet bayağı uğraştım, yüz ifadelerini de vermek zor oldu malum 2 boyutlu alıştığımız bir şeyi gözün yadırgamayacağı bir şekilde 3 boyutluya çevirmek biraz zor ama beğenmenize çok sevindim :)

  4. Çok güzel fikirmiş bu tatlım, ben hala kızımla şıpsevdi alıp çiğner çiğner okurum yazılarını kızım da artık anne oku diye getiriyor bana hatırlamaz olur muyum :)
    Çok sevdim hem fikri, hem renkleri hem ayrıntıları herşeyi herşeyi herşeyi :) Ellerine sağlık :)

  5. Çok teşekkür ederim :) Senaycım ne güzel, hala var sanırım ben de arada denk geldiğimde alıyorum ama eski bakkallarda filan oluyor anca :)

  6. Hayıırrrrrr,,,, marketlerde 10 lu paketler halinde çıkışlarda kasa yanlarında ıvır zıvır sakız dondurma falan satılırya oralara bak 10lu paketler halinde var göreceksin. Sadece algıda seçicilik :)

  7. Hii süpermiş, ben marketlere ayda yılda bir gittiğim için hiç farketmemişim demek ki, hemen bir uğrayıp almalıyım :)