sıradakinin rengini bilin hadi :)

-

gecenin geç saatlerinde bitirdim bunu da,bugün hediye ettim 38 numara giyen bir arkadaşıma.her ördüğüm babeti gönderiyorum ki renk kombinasyonları için örnek olsun,yoksa amacım kimseyi kıskandırmak değil :))

87 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    saatoniki diyor ki;belki de fabrikasyondur..hani nerde örerken fotoğrafı nerde hani ?kendi adıma şüpheliyim :)

    babet örme makinesi bulmuş bize söylemiyor :=)

  2. 1gece

    babet örme makinesi bulmuş bize söylemiyor

    galiba öyle diğerlerinde ponpon var mıydı çiçeğin ortasında dikkat etmedim ama ponponlu çok şeker sıradaki için tahminim turkuaz mavi

  3. 59

    ya sevgili arkadaşımçok güzel olmuş bugerçekten bir dahakinin her nasıl yapıyosan tek tek aşama aşama resmini çek lütfenben örgü bilmiyorum amaörecek birini bulabilirsem yaptırırımama sen hediye ederim diyosan ben 36 numara giyiyorum :)bilgin olsungerçi,çok yoğunum demiştinama istiyosan bir daha düşün hediye işini :)sevgiyle kal…çok tuttumsüper ötesi bişi bu ya…

  4. bbuket

    öhöm sanırım beni kastettin sevgili miragex amacının kıskandırmak olmadığını biliyorum. ama elimde değil gene kıskandım işte. yok böyle birşey ya nayır nolamaz.

  5. l3ywanteD

    mrb ben yenı kesfettım bu sıteyı bu patıklerın yapılısını nerden bulabılırım benı bılgılendırın lutfennn:(

  6. miragex

    sevgili neduk,saatoniki,nrhnmrl :) henüz babet makinasını icat edemedim ama edince ilk size haber vericem merak etmeyin :))) şimdi yetiştirmeye çalıştığım başka birşey var onu bitirir bitirmez tekrar başlıyorum üretime,aşama aşama fotoğraflarını göndericem,fotoğrafa boğucam sizi :)))

  7. miragex

    hoşgeldin 13yvwanted,yapılışı ‘bunlar da benim ev babetlerim’yazımda mevcut.ama şimdi başka bir yöntem üzerinde çalışıyorum,onu aşama aşama fotoğraflı göndericem daha sonra.

  8. miragex

    arkadaşın boyunu bilmiyorum valla,ama 1.68-1.70 vardır sanırım.bundan sonrakinin rengi benim en sevdiğim renk,SİYAH…ama çiçeği renkli olacak,yine hediye :)

  9. zezu

    yani gerçekten süper olmuşlar. hepsi ayrı güzel oluyor. yapım aşamalarını göstersen daha süper olacal. lütfeeen

  10. asyayaren

    38 numara giyen arkadaşın boyu kaç acaba :))

    ben ayak numaramla boyumu söylemeyim bari o zaman … güneşe doğru abla..aşama aşama fotoları kesinlikle bekliyorum.

  11. nrhnmrl

    yine hediye :)

    yani hediye yapıyorm deme bari insanlarda madem hediye ediyomuş ne çıkar ki bi tanede bana etsin duygusu uyandırıyorsun canım fotolarıda çabuk yolla :=)

  12. bbuket

    miragex acele cevap verirsen sevinirim. babeti ördüm bitti ama dikkat ettimde seninkinde hiç dikişler belli değil. ne içinden nede dışından gözüküyor. nasıl diktiğini söylersen dikişinide bitiririm. göstermek için sabırsızlanıyorum.

  13. miragex

    buketcim şimdi okudum ve hemen cevap veriyorum.beni yoran tek olay bu dikiş olayı zaten,denk getirene kadar canım çıktı.o yüzden altı ve üstü beraber örmeyi deniyorum şimdi.yeşil olan modele bakmalısın,orda birazcık görünüyor.üst kısım tabanı çevreliyor ve dışardan dikiyosun,2 katlı iple makina dikişi yap.

  14. bbuket

    ayy ben dayanamadım gönderdim bile resmi çok heyecan yaptım dün valla sabahladım. onun için bekleyemedim. evet yeşile baktım dıştan diktim ama üst kısmı tabanı çevreletmeden diktim. neyse denemeydi zaten. ama olacak ümitlendim en azından bakalım beğenecekmisin.çok çok teşekkür ederim.

  15. embir

    bende söyleyeyim sıradaki turkuaz kahve olacak :) ne kadar düzgün oluyorlar yahu, bravo valla, anneeeeee bana da ör, istiyorum bunlardan :))

  16. saatoniki

    kim derdiki birgün öyle bir üye gelecek, ortalığı tarumar edecek..marifet tarihinde bunu da gördükçok şükür ..

  17. nrhnmrl

    şu yolladığınız kendi yaptığınız işlerin üstüne blogunuzun adını ya da kendi adınızı ya da 10marifet yazın arkadaşlar onların emeğe değil heç bişeye saygıları olamaaaaz bunuda gayet net gösteriyorlar.:=(

  18. miragex

    yayınlanan siteye girip yorum yazdım yasaklamışlar beni :)) ama herkes aslında benim yaptığımı öğrenmiş oldu :)

  19. gonuldenele

    paintten resmini seçip açıyorsun.soldaki araçlar butonunda önce noktalı kare (seç)butonunu tıklayıp resmin üzerindebir alan oluştur.sonra yine soldaki a harfini tıkla ve adını yaz ve kaydet ..bukadar..

  20. makhina

    harika olmuş yine babet fırtınası oluştu sayenizde :)sıradaki siyahmış ama ben bir kırmızı aşamalı beklerim doğrusu :))

  21. esinsel

    Vallahi fabrikasyon gibi adeta.Bu kadar mı düzgün yapılır?Harika oluyor.Hepsi birbirinden güzel.

    bu sözün üzerine, ne diyebilirim ki?

  22. miragex

    arkadaşlar yeni babetleri gönderdim ama yayınlamamış sevgili editörümüz bende burdan paylaşayım dedim,tabi blogumda da görebilirsiniz

  23. yenihayat54

    burası seri üretime geçmiş..aynı güzellikte yapamıycağım için denemiyorum bile ama kıskançlıkan deniycem galiba.))çok güzeller ellerinize sağlık..

  24. miragex

    yaa biliyorum arkadaşlar hepiniz bekliyosunuz ama beni mazur görün yoğunluktan gönderemedim,söz bu hafta içinde mutlaka gönderiyorum.

  25. bidamlagozbebeem

    slm miragex. bende siteye yeni üye oldum.yazışmaların tarihine bakıyorum da çok eski tarihler acaba hala patik yapıyormusun ve bu sitede yazışıyor musun.umarım yazıyorsundur.bende bu babetleri denedim.kısaca nasıl yaptığımı anlatmak isterim.3,5 no şişle başladım tabanı.senin dediğin gibi ucunu yuvarlak kestim.ama üstü seninki gibi durmadı yani çok yayılıyo.yani yanlamasına uzun bir örgü örüp mü diktin üstünü anlamadım.bana yardımcı olursan sevinirim.birde o bütün ördüğün tarifi bulamadım.

  26. meraba çok güzeller fakat ben yapılışlarını bulamadım ”bunlarda benim ev babetlerim ” diyorsunuz fakat malesef bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

  27. yagmuryurek

    miragex
    arkadaşlar hazırsanız hatırladığım kadarıyla sayılarıyla tarifi veriyorum )) tabanı 18 ilmekle başladım,düz örgüyle devam ettim,yarısından sonra 2 sırada 1 olmak üzere 3 ilmek arttırdım.ama sağ ayağı sağ taraftan,sol ayağı sol taraftan(ev terliklerinizin altına bakarsanız dışa gelen kısımların hafif genişlediğini göreceksiniz,yani ev terliğinize göre örebilirsiniz.)bitmeye yaklaşınca önce 2 sırada 1 ilmek olmak üzere 2 kere kestim,daha sonra her sırada 2-2 yada 3-3 olmak üzere keserek ucunun yuvarlak olmasını sağladım.tabanımız hazır üst kısmını 126 ilmekle başladım(38 numara ayak için),yaklaşık 3 parmak ördüm,yani istediğiniz yüksekliğe kadar,tabi 3 sıra haroşeyide hesaplayarak.haroşeye geçmeden önceki son sırada tam ortasındaki 30 ilmeği 3er 3er alarak 10 ilmeğe düşürdüm.sonra 3 sıra haroşe yaptım,kestim.üst kısmı tabanla birleştirdim(arkadan tek dikişle birleştirecektim ama eni kısa geldi) daha sonra topuğa başladığımız yerden 15 ilmek çıkarıp yan tarafların yüksekliği kadar haroşe ördüm,yanlardan birleştirdim.patiğin dikimi bittikten sonra bağcıklar için 6 ilmek alıp haroşe ördüm,uç kısmına ilik yaptım,bitirdim.sonra çiçeği yapıp diktim.hadi bakalım kolay gelsin…

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn

Özel tasarım Converse

| | 0 Yorum

Converse tasarım ayakkabı bize soran çok oldu. Birçok teklifi geri çevirdik. Ağırlıklı olarak cilt yüzeyli gelin ayakkabısı çalıştığımız için dikkatimizi dağıtmamak, çok dallanıp budaklanmamak adına Converse boyama yapmıyorduk. Ama tabii...

Ayakkabı yenileme DIY (kendin yap) fikirleri

| | 0 Yorum

Eskiyen ya da yıpranan ayakkabıları atmadan önce bir kez daha düşünelim, bakalım bu yenileme fikirlerinden birini yaparak atmaktan kurtarıp, ayakkabıları dönüştürebilir miyiz… Spor ayakkabı bağcıkları yerine böyle zincirler geçirerek havalı...

Zincirlerle ayakkabı süsleme

| | 4 Yorum

Herkese selamlar. Çok eskilerden yaptığım bir diy çalışması diyebilirim, yayınlama fırsatım olmamıştı. Hamileyken malum hep düz ayakkabılara ihtiyaç duyuyoruz, işte bu ayakkabıları hamileyken yapmıştım. Sade düz ayakabbılardan çok sıkıldığım için...

Batman logosu ile ayakkabı süsleme

| | 0 Yorum

Kızıma doğum günü hediyesi olarak Batman logosu desenli ayakkabı yaptım. Daha doğrusu siyah ayakkabıya Batman logosu boyadım. Ayakkabı yapmak zor iş. Türkçe’mizin güzellikleri. Ben kesme makinesinde şablon kestim. Ancak arkası yapışkanlı kağıt...

Süslü bebek ayakkabısı

| | 1 Yorum

Bu ayakkabı sevgiliye süpriz hediye olması amacıyla hazırlandı. Çok ince bir hediye Umarım hediyeyi alan için de mutluluk kaynağı olur. Böyle farklı işler yapmak bizi heyecanlandırıyor. Bu ayakkabıyı yaptıran arakdaşımız...

Dantelle ayakkabı yenileme

| | 0 Yorum

Eskiyen veya daha eskiyemeden hasar gören ayakkabılar için dekupaj tutkalı ve danteller ile mükemmel bir yenileme projesi. Eğer sıvı yarı mat vernik sürerseniz, ayakkabının dokusuyla birleşiyor ve kumaş görüntüsü kayboluyor....

Şerit zımbalarla bot yenileme

| | 0 Yorum

Bunlar kızımın hemencecik eskittiği botları. Önce güzelce temizliyoruz İstediğimiz bir süsleme malzemesini ve sıcak silikon tabancasını hazırlıyoruz. Görseldeki gibi yapıştırmaya başlıyoruz. Uç kısmına doğru daraldığı için o kısımları şerit halinde...

Ev ayakkabını kendin yap

| | 0 Yorum

Merhaba, artık bana dar gelen deri bir eteğim ve üstü eskimiş bir banyo terliğim vardı. Bunlardan bir ev ayakkabısı yaptım. 3 senedir kullandığım için biraz eskidi ama yapımını paylaşmak istedim yine de....

Parlak taşlarla deniz ayakkabısı süsleme

| | 0 Yorum

Deniz ayakkabısı olarak aldığım bu babetler o kadar rahat ki anlatamam. Ama çok sade oldukları için birkaç sihirli dokunuş gerekiyordu, aldığım gibi giyinmek içime sinmedi doğrusu. Ben de küçük Swarovski...

Bebek ayakkabısı Converse süsleme

| | 0 Yorum

Aslında her insanın kafasını dağıtabilmesi için edindiği bir hobisi vardır. Benim de hobim spor yapmaktı. Taaa ki yeğenim olacağını öğrenene kadar. Ve taaa ki cinsiyetinin kız olacağını öğrenene kadar… Gelelim...

Çiçekler ve taşlarla terlik yenileme

| | 0 Yorum

Özel Tasarım çiçekli terlikler, düz renk terlik giymekten bunalanlar, günlük hayatına değişiklik katmak isteyenler için harika bir seçim , her şey sizin yaratıcılığınıza kalmış. Ben baz olarak ortopedik bir terlik...

Keçeden çiçekle terlik yenileme

| | 0 Yorum

Alışveriş merkezinde indirimli sepete atmışlardı bu terlikleri, daha satın alırken kafamda tasarlamıştım üstünü nasıl süsleyecegimi Önce keçeden istediğim büyüklükte bir dikdörtgen kestim, dikdörtgenin büyüklüğü çiçeyin büyüklüğünüde etkiliyor ona göre ayarlamak...

İsme özel el boyaması bebek ayakkabıları

| | İsme özel el boyaması bebek ayakkabıları için yorumlar kapalı

Bugüne kadar onlarca gelin ayakkabısı geldi geçti elimizden. Bu işi gerçekten severek yapıyoruz. Yaptıklarımızı görüp beğenenler bizi farklı alternatiflere sevk ediyorlar. İnstagram aracılığıyla paylaştığımız bir resimde tanıştığım bir hanımefendinin kızı...

Kot kumaşla terlik yenileme

| | 2 Yorum

Eski terliğimi çok sevdiğimden atmaya kıyamadım, eski kot pantalon paçası ve kalın lastik kullanarak rahat bir yazlık ayakkabıya dönüştürdüm. Çok rahat ve güzel oldu. Terliğim yanlardan çivili olduğu için işim...

Oje ile ayakkabı boyama

| | 0 Yorum

Evet bayanlar ayakkabılarımızı yeni sezona uyarlıyoruz. Nasıl mı? Ojelerimizle! İstediğiniz renkleri seçin, yepyeni ayakkabılarınız olsun. Yıllardır giymediğim ayakkabımı atmaya karar vermiştim ki nette oje ile ayakkabı boyama görsellerini gördüm ve ben de boyamaya karar...