Salı, Aralık 6, 2016
sıradakinin rengini bilin hadi :)

87 YORUMLAR

  1. saatoniki diyor ki;belki de fabrikasyondur..hani nerde örerken fotoğrafı nerde hani ?kendi adıma şüpheliyim :)

    babet örme makinesi bulmuş bize söylemiyor :=)

  2. babet örme makinesi bulmuş bize söylemiyor

    galiba öyle diğerlerinde ponpon var mıydı çiçeğin ortasında dikkat etmedim ama ponponlu çok şeker sıradaki için tahminim turkuaz mavi

  3. ya sevgili arkadaşımçok güzel olmuş bugerçekten bir dahakinin her nasıl yapıyosan tek tek aşama aşama resmini çek lütfenben örgü bilmiyorum amaörecek birini bulabilirsem yaptırırımama sen hediye ederim diyosan ben 36 numara giyiyorum :)bilgin olsungerçi,çok yoğunum demiştinama istiyosan bir daha düşün hediye işini :)sevgiyle kal…çok tuttumsüper ötesi bişi bu ya…

  4. öhöm sanırım beni kastettin sevgili miragex amacının kıskandırmak olmadığını biliyorum. ama elimde değil gene kıskandım işte. yok böyle birşey ya nayır nolamaz.

  5. mrb ben yenı kesfettım bu sıteyı bu patıklerın yapılısını nerden bulabılırım benı bılgılendırın lutfennn:(

  6. sevgili neduk,saatoniki,nrhnmrl :) henüz babet makinasını icat edemedim ama edince ilk size haber vericem merak etmeyin :))) şimdi yetiştirmeye çalıştığım başka birşey var onu bitirir bitirmez tekrar başlıyorum üretime,aşama aşama fotoğraflarını göndericem,fotoğrafa boğucam sizi :)))

  7. hoşgeldin 13yvwanted,yapılışı ‘bunlar da benim ev babetlerim’yazımda mevcut.ama şimdi başka bir yöntem üzerinde çalışıyorum,onu aşama aşama fotoğraflı göndericem daha sonra.

  8. arkadaşın boyunu bilmiyorum valla,ama 1.68-1.70 vardır sanırım.bundan sonrakinin rengi benim en sevdiğim renk,SİYAH…ama çiçeği renkli olacak,yine hediye :)

  9. yani gerçekten süper olmuşlar. hepsi ayrı güzel oluyor. yapım aşamalarını göstersen daha süper olacal. lütfeeen

  10. 38 numara giyen arkadaşın boyu kaç acaba :))

    ben ayak numaramla boyumu söylemeyim bari o zaman … güneşe doğru abla..aşama aşama fotoları kesinlikle bekliyorum.

  11. yine hediye :)

    yani hediye yapıyorm deme bari insanlarda madem hediye ediyomuş ne çıkar ki bi tanede bana etsin duygusu uyandırıyorsun canım fotolarıda çabuk yolla :=)

  12. miragex acele cevap verirsen sevinirim. babeti ördüm bitti ama dikkat ettimde seninkinde hiç dikişler belli değil. ne içinden nede dışından gözüküyor. nasıl diktiğini söylersen dikişinide bitiririm. göstermek için sabırsızlanıyorum.

  13. buketcim şimdi okudum ve hemen cevap veriyorum.beni yoran tek olay bu dikiş olayı zaten,denk getirene kadar canım çıktı.o yüzden altı ve üstü beraber örmeyi deniyorum şimdi.yeşil olan modele bakmalısın,orda birazcık görünüyor.üst kısım tabanı çevreliyor ve dışardan dikiyosun,2 katlı iple makina dikişi yap.

  14. ayy ben dayanamadım gönderdim bile resmi çok heyecan yaptım dün valla sabahladım. onun için bekleyemedim. evet yeşile baktım dıştan diktim ama üst kısmı tabanı çevreletmeden diktim. neyse denemeydi zaten. ama olacak ümitlendim en azından bakalım beğenecekmisin.çok çok teşekkür ederim.

  15. bende söyleyeyim sıradaki turkuaz kahve olacak :) ne kadar düzgün oluyorlar yahu, bravo valla, anneeeeee bana da ör, istiyorum bunlardan :))

  16. şu yolladığınız kendi yaptığınız işlerin üstüne blogunuzun adını ya da kendi adınızı ya da 10marifet yazın arkadaşlar onların emeğe değil heç bişeye saygıları olamaaaaz bunuda gayet net gösteriyorlar.:=(

  17. yayınlanan siteye girip yorum yazdım yasaklamışlar beni :)) ama herkes aslında benim yaptığımı öğrenmiş oldu :)

  18. paintten resmini seçip açıyorsun.soldaki araçlar butonunda önce noktalı kare (seç)butonunu tıklayıp resmin üzerindebir alan oluştur.sonra yine soldaki a harfini tıkla ve adını yaz ve kaydet ..bukadar..

  19. harika olmuş yine babet fırtınası oluştu sayenizde :)sıradaki siyahmış ama ben bir kırmızı aşamalı beklerim doğrusu :))

  20. Vallahi fabrikasyon gibi adeta.Bu kadar mı düzgün yapılır?Harika oluyor.Hepsi birbirinden güzel.

    bu sözün üzerine, ne diyebilirim ki?

  21. arkadaşlar yeni babetleri gönderdim ama yayınlamamış sevgili editörümüz bende burdan paylaşayım dedim,tabi blogumda da görebilirsiniz

  22. burası seri üretime geçmiş..aynı güzellikte yapamıycağım için denemiyorum bile ama kıskançlıkan deniycem galiba.))çok güzeller ellerinize sağlık..

  23. yaa biliyorum arkadaşlar hepiniz bekliyosunuz ama beni mazur görün yoğunluktan gönderemedim,söz bu hafta içinde mutlaka gönderiyorum.

  24. slm miragex. bende siteye yeni üye oldum.yazışmaların tarihine bakıyorum da çok eski tarihler acaba hala patik yapıyormusun ve bu sitede yazışıyor musun.umarım yazıyorsundur.bende bu babetleri denedim.kısaca nasıl yaptığımı anlatmak isterim.3,5 no şişle başladım tabanı.senin dediğin gibi ucunu yuvarlak kestim.ama üstü seninki gibi durmadı yani çok yayılıyo.yani yanlamasına uzun bir örgü örüp mü diktin üstünü anlamadım.bana yardımcı olursan sevinirim.birde o bütün ördüğün tarifi bulamadım.

  25. meraba çok güzeller fakat ben yapılışlarını bulamadım ”bunlarda benim ev babetlerim ” diyorsunuz fakat malesef bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

  26. miragex
    arkadaşlar hazırsanız hatırladığım kadarıyla sayılarıyla tarifi veriyorum )) tabanı 18 ilmekle başladım,düz örgüyle devam ettim,yarısından sonra 2 sırada 1 olmak üzere 3 ilmek arttırdım.ama sağ ayağı sağ taraftan,sol ayağı sol taraftan(ev terliklerinizin altına bakarsanız dışa gelen kısımların hafif genişlediğini göreceksiniz,yani ev terliğinize göre örebilirsiniz.)bitmeye yaklaşınca önce 2 sırada 1 ilmek olmak üzere 2 kere kestim,daha sonra her sırada 2-2 yada 3-3 olmak üzere keserek ucunun yuvarlak olmasını sağladım.tabanımız hazır üst kısmını 126 ilmekle başladım(38 numara ayak için),yaklaşık 3 parmak ördüm,yani istediğiniz yüksekliğe kadar,tabi 3 sıra haroşeyide hesaplayarak.haroşeye geçmeden önceki son sırada tam ortasındaki 30 ilmeği 3er 3er alarak 10 ilmeğe düşürdüm.sonra 3 sıra haroşe yaptım,kestim.üst kısmı tabanla birleştirdim(arkadan tek dikişle birleştirecektim ama eni kısa geldi) daha sonra topuğa başladığımız yerden 15 ilmek çıkarıp yan tarafların yüksekliği kadar haroşe ördüm,yanlardan birleştirdim.patiğin dikimi bittikten sonra bağcıklar için 6 ilmek alıp haroşe ördüm,uç kısmına ilik yaptım,bitirdim.sonra çiçeği yapıp diktim.hadi bakalım kolay gelsin…