sıradakinin rengini bilin hadi :)

-

gecenin geç saatlerinde bitirdim bunu da,bugün hediye ettim 38 numara giyen bir arkadaşıma.her ördüğüm babeti gönderiyorum ki renk kombinasyonları için örnek olsun,yoksa amacım kimseyi kıskandırmak değil :))

87 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    saatoniki diyor ki;belki de fabrikasyondur..hani nerde örerken fotoğrafı nerde hani ?kendi adıma şüpheliyim :)

    babet örme makinesi bulmuş bize söylemiyor :=)

  2. 1gece

    babet örme makinesi bulmuş bize söylemiyor

    galiba öyle diğerlerinde ponpon var mıydı çiçeğin ortasında dikkat etmedim ama ponponlu çok şeker sıradaki için tahminim turkuaz mavi

  3. 59

  4. bbuket

    öhöm sanırım beni kastettin sevgili miragex amacının kıskandırmak olmadığını biliyorum. ama elimde değil gene kıskandım işte. yok böyle birşey ya nayır nolamaz.

  5. l3ywanteD

    mrb ben yenı kesfettım bu sıteyı bu patıklerın yapılısını nerden bulabılırım benı bılgılendırın lutfennn:(

  6. miragex

    sevgili neduk,saatoniki,nrhnmrl :) henüz babet makinasını icat edemedim ama edince ilk size haber vericem merak etmeyin :))) şimdi yetiştirmeye çalıştığım başka birşey var onu bitirir bitirmez tekrar başlıyorum üretime,aşama aşama fotoğraflarını göndericem,fotoğrafa boğucam sizi :)))

  7. miragex

    hoşgeldin 13yvwanted,yapılışı ‘bunlar da benim ev babetlerim’yazımda mevcut.ama şimdi başka bir yöntem üzerinde çalışıyorum,onu aşama aşama fotoğraflı göndericem daha sonra.

  8. miragex

    arkadaşın boyunu bilmiyorum valla,ama 1.68-1.70 vardır sanırım.bundan sonrakinin rengi benim en sevdiğim renk,SİYAH…ama çiçeği renkli olacak,yine hediye :)

  9. zezu

    yani gerçekten süper olmuşlar. hepsi ayrı güzel oluyor. yapım aşamalarını göstersen daha süper olacal. lütfeeen

  10. asyayaren

    38 numara giyen arkadaşın boyu kaç acaba :))

    ben ayak numaramla boyumu söylemeyim bari o zaman … güneşe doğru abla..aşama aşama fotoları kesinlikle bekliyorum.

  11. nrhnmrl

    yine hediye :)

    yani hediye yapıyorm deme bari insanlarda madem hediye ediyomuş ne çıkar ki bi tanede bana etsin duygusu uyandırıyorsun canım fotolarıda çabuk yolla :=)

  12. bbuket

    miragex acele cevap verirsen sevinirim. babeti ördüm bitti ama dikkat ettimde seninkinde hiç dikişler belli değil. ne içinden nede dışından gözüküyor. nasıl diktiğini söylersen dikişinide bitiririm. göstermek için sabırsızlanıyorum.

  13. miragex

    buketcim şimdi okudum ve hemen cevap veriyorum.beni yoran tek olay bu dikiş olayı zaten,denk getirene kadar canım çıktı.o yüzden altı ve üstü beraber örmeyi deniyorum şimdi.yeşil olan modele bakmalısın,orda birazcık görünüyor.üst kısım tabanı çevreliyor ve dışardan dikiyosun,2 katlı iple makina dikişi yap.

  14. bbuket

    ayy ben dayanamadım gönderdim bile resmi çok heyecan yaptım dün valla sabahladım. onun için bekleyemedim. evet yeşile baktım dıştan diktim ama üst kısmı tabanı çevreletmeden diktim. neyse denemeydi zaten. ama olacak ümitlendim en azından bakalım beğenecekmisin.çok çok teşekkür ederim.

  15. embir

    bende söyleyeyim sıradaki turkuaz kahve olacak :) ne kadar düzgün oluyorlar yahu, bravo valla, anneeeeee bana da ör, istiyorum bunlardan :))

  16. saatoniki

    kim derdiki birgün öyle bir üye gelecek, ortalığı tarumar edecek..marifet tarihinde bunu da gördükçok şükür ..

  17. nrhnmrl

    şu yolladığınız kendi yaptığınız işlerin üstüne blogunuzun adını ya da kendi adınızı ya da 10marifet yazın arkadaşlar onların emeğe değil heç bişeye saygıları olamaaaaz bunuda gayet net gösteriyorlar.:=(

  18. miragex

    yayınlanan siteye girip yorum yazdım yasaklamışlar beni :)) ama herkes aslında benim yaptığımı öğrenmiş oldu :)

  19. gonuldenele

    paintten resmini seçip açıyorsun.soldaki araçlar butonunda önce noktalı kare (seç)butonunu tıklayıp resmin üzerindebir alan oluştur.sonra yine soldaki a harfini tıkla ve adını yaz ve kaydet ..bukadar..

  20. makhina

    harika olmuş yine babet fırtınası oluştu sayenizde :)sıradaki siyahmış ama ben bir kırmızı aşamalı beklerim doğrusu :))

  21. esinsel

    Vallahi fabrikasyon gibi adeta.Bu kadar mı düzgün yapılır?Harika oluyor.Hepsi birbirinden güzel.

    bu sözün üzerine, ne diyebilirim ki?

  22. miragex

    arkadaşlar yeni babetleri gönderdim ama yayınlamamış sevgili editörümüz bende burdan paylaşayım dedim,tabi blogumda da görebilirsiniz

  23. yenihayat54

    burası seri üretime geçmiş..aynı güzellikte yapamıycağım için denemiyorum bile ama kıskançlıkan deniycem galiba.))çok güzeller ellerinize sağlık..

  24. miragex

    yaa biliyorum arkadaşlar hepiniz bekliyosunuz ama beni mazur görün yoğunluktan gönderemedim,söz bu hafta içinde mutlaka gönderiyorum.

  25. bidamlagozbebeem

    slm miragex. bende siteye yeni üye oldum.yazışmaların tarihine bakıyorum da çok eski tarihler acaba hala patik yapıyormusun ve bu sitede yazışıyor musun.umarım yazıyorsundur.bende bu babetleri denedim.kısaca nasıl yaptığımı anlatmak isterim.3,5 no şişle başladım tabanı.senin dediğin gibi ucunu yuvarlak kestim.ama üstü seninki gibi durmadı yani çok yayılıyo.yani yanlamasına uzun bir örgü örüp mü diktin üstünü anlamadım.bana yardımcı olursan sevinirim.birde o bütün ördüğün tarifi bulamadım.

  26. meraba çok güzeller fakat ben yapılışlarını bulamadım ”bunlarda benim ev babetlerim ” diyorsunuz fakat malesef bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

  27. yagmuryurek

    miragex

Bir Cevap Yazın

Özel tasarım Converse

| | 0 Yorum

Ayakkabı yenileme DIY (kendin yap) fikirleri

| | 0 Yorum

Zincirlerle ayakkabı süsleme

| | 4 Yorum

Batman logosu ile ayakkabı süsleme

| | 0 Yorum

Süslü bebek ayakkabısı

| | 1 Yorum

Dantelle ayakkabı yenileme

| | 0 Yorum

Şerit zımbalarla bot yenileme

| | 0 Yorum

Ev ayakkabını kendin yap

| | 0 Yorum

Parlak taşlarla deniz ayakkabısı süsleme

| | 0 Yorum

Bebek ayakkabısı Converse süsleme

| | 0 Yorum

Çiçekler ve taşlarla terlik yenileme

| | 0 Yorum

Keçeden çiçekle terlik yenileme

| | 0 Yorum

İsme özel el boyaması bebek ayakkabıları

Kot kumaşla terlik yenileme

| | 2 Yorum

Oje ile ayakkabı boyama

| | 0 Yorum