Şirin, Örgü Yapımı, İlk Deneyim Ponponlu Takım :)

-

Beğenerek kullanmaya başladığım bu örgü yapımı takıyı, ilginç bir şekilde yapmaya başladım. Bir forum sitesinde takı yarışması vardı ve ben de katılmak istiyordum. Fakat takı yapımı konusunda hiç bir tecrübem ve merakım olmamıştı. Örgü delisi biri olduğum için örgüden bişeyler yapabilirim diye düşündüm ve ortaya bu çalışma çıktı. Nasıl beğendiniz mi hanımlar ?

Gelelim yapım aşamasına;Öncelikle renk uyumuna dikkat ederek takıda kullanacağımız ipleri seçiyoruz. Tığ yardımıyla ortadaki iç içe çiçeği örüyoruz. Daha sonra makreme ipinden kullanmak istediğimiz kolye boyunu ayarlayarak çiftli makreme ip kesiyoruz ve çiçeğimizin arka ortasından geçiriyoruz. Bu arada seçtiğimiz yün iplerden renkleri farklı birkaç tane ponpon yapıyoruz. Silikon tabancası vb. ile makreme ipinin uçlarına ponponları yapıştırıyoruz.

Daha sonra zevke göre değişik boncuk ve aparatlarla kolyemizi renklendirerek yapımı tamamlıyoruz.

Kullanmadığımız çengelli eski küpelerimiz varsa uç kısmını çıkartıp, makreme ipin iki ucuna ponpon yapıştırıp çengelin ucuna bağlayarak bu cici küpeleri de basitçe kolyeye takım yapabilirsiniz.

Sizler de bu şirin kolyeyi basitçe yapabilirsiniz.İyi günlerde takıp takıştırın hanımlarrr.. :)

4 yorum gelmiş

  1. marvil

    çok güzel anlatmışsınız çok da güzel olmuş ama siyah makreme ipi yerine koyu kahve daha hoş durmaz mıydı ya da siyah dışında başka bi renk?

  2. cilekkkkkk

    çok tşk marvil :)evet bende sonradan bunu gözlemledim ama örnek aldığım takı modelinde siyah kullanılmıştı bende direk siyah makreme almışım :/olsun geliştiricez kendimizi inş.bu ilk deneyimdi sonuçta

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin