Şişe içinde altın – kolye –

-

el yapımı kolye
Şişe içinde yapılan çok güzel şeyler var. Alice Harikalar Diyarında “Drink me” şişeleri vardı küçücük. Bu da ona benzer bir örnek. İçinde altın olan minyatür bir şişe. Bunu kolye olarak kullanmışlar. Ama kolye dışında dekoratif amaçlı da kullanılabilir. Boy boy yapabiliriz mesela.

Altın yerine kullandığımız şeyin ne olduğunu pek anlayamadım. Ama altın renkli folyo da kullanabiliriz. Ama resimdekinin ne olduğunu bilen varsa söyleyebilir. İngilizceniz iyiyse yapılışını anlatan bu siteden ne olduğunu öğrenebilirsiniz.

4 yorum gelmiş

  1. kilpi

    Çok güzeller bence de, minyatür şişe takıntılısı olarak koştum geldim hemen :P Ecerce’nin de dediği gibi altın folyo/varak gibi göründüler bana da, ama hobi marketlerde artdeco’nun altın parçacıkları var, aslen glass glitter, kırık cam parçaları gibi ama altın renginde, onlar daha gerçekçi dururlar bence :)

Bir Cevap Yazın

little.marifet.ece

Merhaba,ben Ece! Aslında burada benden küçük biri var mı bilmiyorum. En küçük olmakla birlikte en acemi olanınızım. Gelecekteki evimde sanat atölyesine benzer bir odam olacak. Ve her çeşit el işi yapacağım. Keçe, polimer kil, minyatür… Daha çok şey öğrenmek için buraya katıldım. 13 yaşındayım ve bu siteye bayılıyorum. Gerçi okul ve dershane dolayısıyla yapmak istediğim çoğu şeyi yapamıyorum ama yaptıkça paylaşacağım. Arkadaşlarım kibar, güvenilir, akıllı, sorumlu ve yardımsever olduğumu düşünür. Daha fazlası için hobilerim: piyano çalmak, şarkı söylemek, deneme yazmak, okumak, kompozisyon yazmak,okumak, yazılarımda söz sanatlarından yararlanmak, merak etmek ve araştırmak, resim çizmek, şeker, kek, kahve fotoğraflarına bakmak, doğada gezmek, içinde karton, makas, boya vb. olan her şey… Evet, çok garip hobilerim vardır. Çok konuştum ama en sevdiğim renklerin mavi,yeşil ve şeker pembe, sevmediğim renklerin de gri ve kahverengi olduğunu söylemezsem içim rahat etmeyecek.
Vaktinizi ayırıp bunu okuduğunuz için çok teşekkür ederim ^_^ <3

Etamin kolye modelleri – altinigne

| | 1 Yorum

Etamin kolye nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: halleyconcept

| | 0 Yorum

Etamin kalp işlemeli kolye yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kanaviçe işlemeli kolye nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kanaviçe işlemeli kolye yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kalp ve balıklı kolye

| | 0 Yorum

Makara kolye yapımı

| | 0 Yorum

Püskülerden kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal ve incili kolye yapımı

| | 2 Yorum

İnci kolye yapımı

| | 0 Yorum

En basit kolye nasıl yapılır?

| | 2 Yorum