ŞİŞE KAPAĞINDAN ANAHTARLIK

-

Plastik pet şişe kapağı kullanılarak anahtarlık yapmışlar.Önce sık iğne ile taban oluşturulmuş, içine kapak yerleştirilmiş, sonra elyaf doldurulup yuvarlak elde edilmiş, kenarlarınada farklı ipten çiçek modeli uygulanmış.Oldu bitti anahtarlık

1
1
2
2

3
3
4
4

*

5
5
6
6

yapılmış.

25 yorum gelmiş

  1. cantaci

    asyacım bize bu fikri verdiğin için çok teşekkürler.hıh iyi oldu artık şişe kapaklarınıda atmıcaz .çok iyi oldu.:))))))))

  2. bbuket

    çantacı insaf, öğreteyim diycem ama nasıl tarif ediyim bilemedim. ama en azından sık iğne oldunu biliyorsun ya gerisi kolay

  3. bbuket

    en kısa zamanda inşallah ismail kardeş. ups fotoğraf makinamı bulabilirse yada daha fazla oyalamadan kaybettiklerini kabul edip öderlerse sitene çok şey göndericem ama emanet makineyle zor oluyor valla. yarışmaya bile zor katıldım valla ne stres ne stres anlatamam.

  4. asyayaren

    arkadaşlar öncelikle beğendiğiniz için çok teşeşkkür ederim**************************************buketcim hemen yaptığını paylaşmanı istiyorum aslında seri üretime geçmek iyi fikir düşünsene bunlardan 300 tane yaptığını renk renk evde kapak boşa çıktıkça yapsan zaten bir tane bir kaç aya kalmaz biter mirayın nikah şekerleri gibi olabilir üğün için tabi orasına burasına kurdela ekledikmi tamamdıryada çocuğunuzun doğum günü var bununla birlikte misafirlerinize hoşgeldin derken yada güle güle derken çocuğunuz verebilir vs vs………..*************************************çantacı bilmediğini söylemişsin buket sana sık iğneden olduğunu söylemiş ama sanırım açıklayıcı değil senin için tek tek tığın batış şekillerini fotolayıp buraya ekleyeceğim canım inan bunu şimdiyapmak isterdim ama yanımda ip ve tığ yok ama evde yapıp buraya eklerim**************************************ismail abi bunlardan bende gaza geldim bende yapayım bir tane bakalım seri üretime geçecek kadar azim göremiyrumda kendimde:))))))

  5. xNicox

    ismail abi bunlardan bende gaza geldim bende yapayım bir tane bakalım seri üretime geçecek kadar azim göremiyrumda kendimde:))))))

    Hep böyle diyorsun ama yine de güzel güzel isler cikariyorsun. Bravo yani ne diim baska:)))

  6. asyayaren

    ay teşeşkür ederim ben bu gazla bişiler daha yaprım yarışma için bir çantam daha var ama üstündeki amigurumilere nasıl başlasam hakkında kararsızım :S

  7. kolsen

    bbuket hızlandırmak için tüketici derneklerinden yardım almalısın. Bu konu boşlanacak gibi değil. Ben yerel bir tüketici derneğinden yardım almıştım bir kere site ve içerikleri hakkında pek bilgi değilim ama örnek olarak şunlarıeklemek istedim.

  8. asyayaren

    bbuket diyor ki;aklıma sonradan birşey takıldı kapak koymasak olmazmı?

    buketcim olur neden olmasın ama sanırım kapak işlemi yovarlağın daha muntazam şekilde olması için kullanılmış hem kapakla daha rahat olur çünkü seri üretime geçtiğinde boyutları aynı olur hiç değişmez .hem sen koy kapaklardan çöpe gideceğine değerlensin dimi ama:))))

  9. embir

    ya ben bunu kaçırmışım yahu, allahtan sonradan yorum yazılıyor. 22 yorum ve okumadığımı fark edince şaşırdım. Evet yapımı kolyamış. Ya ne atacağız çöpe? :))

  10. embir

    valla ya, bu akşam anneme gidicez ondan yine birşeyler aşırayım ben. Nasıl olsa önümüz kış daha fazla evde vakit geçreceğimize göre daha üretken olabiliriz :))Ya Emre Matraş mı bir çocuk vardı. Birde şarkısı çok komik. Haydi çal çal durma çal çal çal çal yine çal çal :))

Bir Cevap Yazın

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum