Şişelerden Aydınlatma

-

Şişelerden aydınlatma yapmışlar. Sanırım yapması oldukça kolay, burada

embir

12 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    ah evet betulacım, şimdi de ne düşündüm biliyor musun? öyle bir renge boyamalı ki sadece ışıklar görünsün, kordonu görünmesin.

  2. esinsel

    embircim,marife ilk gönderdiğim yazımdaki şişeyi, aydınlatmayı denemiştim.sonuç harikulade oldu.ışıksız hali gerçi ama, bir bakın isterseniz,fikirden fikir çıkabilir:)

  3. embir

    Esinselcim senin lambaya bayılmıştım zaten hemende yorum yazmışım :) Tekrar emeğine sağlık canım.

  4. aaleynaa

    çok güzel olmuş ama ben nasıl yapıldığını anlamadım. aydınlatmalar yılbaşı ağaçlarını süsülemek için olanlardan ama sanırım şişenin altından yerleştirilmiş bu ekipman içine.anlamayan tek kişi benmiyim şimdi .

  5. esinsel

    arkadaşlar hiçbir şey yapmasanızda,renkli cam şişe, yada vazo her ne ise,ışıklanınca harika oluyor.embircim canım benim, bana ilk hoşgeldin diyenlerdensin:)) yerin başka,asıl ben teşekkür ederim.aaleynaa, evet yılbaşı aydınlatmalarından,ben şişenin içine birazını tıkıştırıyorum,fazlasını da etrafa dağıtınca çok hoş bir kombinasyon oluyor.gerçi şişem şimdi kardeşime gitti çoook uzaklara.ama rakı kadehinden biraz daha geniş ve uzun silindirik vazolarım var,aynı sonucu onlarla alıyorum.

  6. embir

    :)) esinselcim ya ben bunlardan yapmak için şişenin altında delik açıldığını sanıyordum. Bu fikir çok hoşuma gitti artık rahat rahat süslerim şişelerimi

Bir Cevap Yazın